• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

М’ясо, ДК 021:2015 - 15110000-2 (м'ясо яловичини охолоджене, печінка яловичини охолоджена)

Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33

Завершена

3 638 300.00 UAH з ПДВ
Номер: b3a095fb5c5d49798d47bb524510d6a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-01-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 01.12.2021 15:36 - 23.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 01.12.2021 № 594 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління – начальник відділу Віктор БОРОДІН Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.12.2021 № 594 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу UA-2021-02-16-000097-b, ДК 021:2015-15110000-2 - М’ясо, яка проводиться Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 210-73-33, 2107333a@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушення законодавства про закупівлі відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «15» грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, укладення договору за результатами процедури. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, із змінами Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник); оголошення про проведення переговорної процедури; обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2021, укладений договір від 01.03.2021 № 81 з ФОП Буравльова Г.О. Обґрунтуванням застосування Замовником переговорної процедури закупівлі зазначено пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яким визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. В ході моніторингу встановлено, що електронна система prozorro.gov.ua містить інформацію щодо проведення Замовником процедур відкритих торгів UА-2021-01-29-001843-с та UА-2021-01-12-001615-а за предметом ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо, порушень з цього питання не встановлено. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, укладення договору - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 15.12.2021 15:48 - 21.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2021 15:48