-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
М’ясо, ДК 021:2015 - 15110000-2 (м'ясо яловичини охолоджене, печінка яловичини охолоджена)
Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33
Завершена
3 638 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
b3a095fb5c5d49798d47bb524510d6a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-01-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2021 00:00
Період моніторингу:
01.12.2021 15:36 - 23.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
01.12.2021 № 594
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
управління – начальник відділу Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу
Східного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2021 № 594
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2021-02-16-000097-b, ДК 021:2015-15110000-2 - М’ясо, яка проводиться Відділом освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушення законодавства про закупівлі відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «15» грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, укладення договору за результатами процедури.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, із змінами Відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі - Замовник); оголошення про проведення переговорної процедури; обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2021, укладений договір від 01.03.2021 № 81 з ФОП Буравльова Г.О.
Обґрунтуванням застосування Замовником переговорної процедури закупівлі зазначено пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яким визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
В ході моніторингу встановлено, що електронна система prozorro.gov.ua містить інформацію щодо проведення Замовником процедур відкритих торгів UА-2021-01-29-001843-с та UА-2021-01-12-001615-а за предметом ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо, порушень з цього питання не встановлено.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, укладення договору - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
15.12.2021 15:48 - 21.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2021 15:48