• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

33140000-3 – Медичні матеріали (ЛОТ 1: «33141114-2 Медична марля, 33141115-9 Медична вата, 33141113-4 Бинти», ЛОТ 2: «33141420-0 Хірургічні рукавички», ЛОТ 3: «33141300-3 - Приладдя для венепункції та забору крові»)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 7.4. Допускається подання Учасником наступних документів, складених/перекладених російською мовою: - інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; - що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; - сертифікатів, гарантійних листів виробника; - рекламних проспектів, аналітичних статей тощо.

Торги відмінено

1 077 175.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 920.87 UAH
Номер: 96814275326b466f8538a72525152842
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-23-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 23.03.2021 11:56 - 14.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.03.2021 №207 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 23.03.2021 № 207 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-16-000273-a, 16.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляд тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів відповідно до частини першої статті 32 Закону, не допускати виявлені порушення в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Перша Черкаська міська лікарня» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.02.2021, зі змінами, внесеними 19.02.2021, 03.03.2021 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 16 та 19 лютого 2021 року та роз’яснення на них від 18, 19, 24 лютого 2021 року; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою за лотами № 1 -«33141114-2 Медична марля, 33141115-9 Медична вата, 33141113-4 Бинти», № 2 - «33141420-0 Хірургічні рукавички», № 3 - «33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові» від 22.03.2021 №№ 93-95; пояснення, отримані 26.03.2021 від Замовника в електронній системі закупівель. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення п.13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893, під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях не зазначено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159.
Період усунення порушень: 29.03.2021 16:31 - 13.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.03.2021 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом відміни тендеру
Дата публікації звіту: 05.04.2021 12:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Тендер відмінено
Дата публікації: 05.04.2021 15:45

Запити/Пояснення