-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (09310000-5 – Електрична енергія ДК 021:2015)
1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Завершена
13 142 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 131 425.00 UAH
мін. крок: 1% або 131 425.00 UAH
Номер:
a5f2f1aafb6f49418b1fe850c2cd9804
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
10.06.2021 21:59 - 06.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
93 UA-2021-02-15-010763-c 15.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25.06.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію із змінами затверджену протоколом тендерного комітету від 05.03.2021 року № 27.4, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївська електропостачальна компанія» (далі - ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», учасник-переможець), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО-РЕСУРС» (далі - ТОВ «ЕЛЕКТРО-РЕСУРС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» (далі - ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС») та Товариства з обмеженою відповідальністю «СТАТУС ЕНЕРГО» (далі - ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО»), протокол розкриття від 25.03.2021, протокол засідання тендерного комітету від 26.03.2021 № 27.11, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2021, договір від 07.04.2021 № 90/3 та додаткова угода від 07.04.2021 № 1.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено, що оголошення про проведення закупівлі не містить інформації про вид тендерного забезпечення, вимоги до якого розкриті в пункті 2 розділу 3 тендерної документації, що є порушенням пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації вказано перелік формальних помилок, який не відповідає вимогам встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за № 715/34998, та є порушенням Замовником пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій учасників, яких допущено до аукціону встановлено, що учасник ТОВ «ЕЛЕКТРО-РЕСУРС» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Так, пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації, та пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» з наданням: інформаційної довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору або договорів, сканованих виконаних аналогічних договорів або договору з додатками, які є невід’ємною частиною договору, виконання наданих аналогічних договорів або договору має бути підтверджено актами або накладними або іншими первинними документами, що використовуються сторонами виконаного договору.
При цьому, учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО-РЕСУРС» надано довідку про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, договір №69-В-РЕФ-19 від 29.08.2019 на суму 3 365 076,00 грн та акти купівлі-продажу електроенергії від 30.09.2019 № 0905, від 31.10.2019 № 1005, від 30.11.2019 №1107 та від 31.12.2019 № 1203 на загальну суму 2 046 562,06 грн (архів «Кваліфікаційна частина.zip», файли «3. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf» та «4. Копія договору та актів.pdf», відповідно), якими фактично не підтверджено постачання електроенергії на суму 1 318 513,94 грн, що не відповідає пункту 5 розділу 3 Тендерної документації, вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЕКТРО-РЕСУРС» як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
За результатами проведеної процедури закупівлі Замовник визначив переможцем ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» з яким уклав договір про закупівлю від 07.04.2021 № 90/3.
Період усунення порушень:
25.06.2021 19:10 - 13.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2021 19:10
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управлінням освіти Миколаївської міської ради 12.07.2021 подано позовну заяву до Миколаївського окружного адміністративного суду про визнання висновку про результати моніторингу UA-M-2021-06-10-000139 від 25.06.2021 року протиправним та його скасування.
Дата публікації:
12.07.2021 16:47
Дата відкриття провадження:
16.07.2021 14:00
Номер відкриття провадження:
400/5373/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]