-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розсада квіткових культур
Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 03121100-6.
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
20c41859185b443db66a15b0135ca701
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-19-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
19.03.2021 19:21 - 10.04.2021 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
19.03.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.03.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-02-15-010699-c 15.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерної пропозиції – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12.04.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, правомірність відхилення тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Чугуївський комунальний комплекс» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.02.2021 № 16, тендерні пропозиції Фізичної особи – підприємця Погрібної Юлії Ігорівни, Фізичної особи – підприємця Гончарук Юрія Петровича та Фізичної особи – підприємця Лисенка Сергія Миколайовича (далі – переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 11.03.2021 № 24, від 15.03.2021 №29, від 15.03.2021 № 30, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2021, рішення постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2021 № 6676-р/пк-пз.
Період усунення порушень:
14.04.2021 17:27 - 20.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2021 17:27