-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (брикет,крихта)
Завершена
247 194.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 235.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 235.97 UAH
Номер:
b9879227e1e4455ba58db474bd58976e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-05-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2022 00:00
Період моніторингу:
05.07.2022 16:32 - 27.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.07.2022 № 15-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.07.2022 № 15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-15-008640-c від 15.02.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання внесення змін до договору закупівлі установлено порушення норм пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами моніторингу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 11 та 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, також оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору закупівлі та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.02.2021 №7 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію державного підприємства «Волиньторф», повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2021 №13, договір від 19.03.2021 №101 (далі – Договір закупівлі), додаткові угоди до Договору від 21.07.2021 №1 та від 05.10.2021 №2 (далі – додаткова угода №1, додаткова угода №2), відповідні пояснення Замовника від 14.07.2022 на запити на пояснення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 11.07.2022.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація до вищезазначеної процедури закупівлі не відповідає вимогам пунктів 3 та 5 частини другої статті 22 Закону, згідно яких Замовника зобов’язано зазначати в тендерній документації інформації щодо кількісних характеристик предмета закупівлі, кількості товару та його місце поставки.
Так, встановлено, що характеристики предмета закупівлі затверджені Замовником у додатку №2 Тендерної документації відрізняються від викладених у додатку 1 «Специфікація» до проєкту Договору про закупівлю, додатку 6 Тендерної документації.
Крім того, перелік місць поставки та кількість товару додатку 2 «Місце поставки торф’яних брикетів та їх кількості по закладах та установах освіти Маневицької селищної ради (на 2021 рік)» до проєкту Договору про закупівлю, викладений Замовником у додатку 6 Тендерної документації не відповідає переліку місць поставки та кількості товару додатку №5 Тендерної документації.
Замовником у своїй відповіді від 14.07.2022 на запити Управління від 11.07.2022 підтверджено факт допущених уповноваженою особою Замовника невідповідностей у Тендерній документації.
Таким чином, оприлюднивши через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» тендерну документацію з невідповідностями щодо кількісних характеристик предмета закупівлі, кількості товару та його місце поставки, Замовником порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору закупівлі та своєчасності їх оприлюднення встановлено, що Замовником додатковими угодами до Договору від 21.07.2021 №1 та від 05.10.2021 №2 внесено зміни до Договору закупівлі.
Вимогами частини п’ятої статті 41 Закону встановлено обмеження випадків внесення змін до істотних умов договору про закупівлю. Зокрема, пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків у т.ч. збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю,- не частіше 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Так, пунктом 1 додаткової угоди №1 збільшено ціну 1 тони брикетів торфових з 1567,29 грн. з ПДВ на 1663,29 грн. з ПДВ та пунктом 1 додаткової угоди №2 встановлено ціну у розмірі 1724,02 грн. з ПДВ.
Також, Замовником оприлюднено разом з додатковою угодою №2 висновок Волинської торгово-промислової палати за результатами цінового моніторингу від 29.09.2021 №1181 з інформацією щодо меж рівня цін станом на вересень 2021 року за одиницю тон брикетів торфових та наказ ДП «Волиньторф» від 23.09.2021 №170 «Про встановлення оптово-відпускних цін на брикета та напівбрикети торфові», яким з 01.10.2021 встановлено оптово-відпускні ціни для бюджетних установ у розмірі 1560,00 грн. з урахуванням ПДВ. Зі змісту вказаних документів вбачається, що вони містять лише інформацію стосовно ціни 1 тони брикетів торфових у вересні 2021 року.
При цьому, відомостей щодо коливання ціни, тобто, її відмінності від середньої ціни, яка існувала станом на момент укладання договору (березень 2021 року), згадані документи не містять.
Тобто, висновок Волинської торгово-промислової палати за результатами цінового моніторингу від 29.09.2021 №1181 та наказ ДП «Волиньторф» від 23.09.2021 №170 — неналежні докази підвищення ціни на товар, бо показують ціну на певний час, а не різницю між актуальною ціною і тією ціною, що існувала на момент укладення договору (1567,29 грн з ПДВ).
Таким чином, Замовник безпідставно вносив зміни до істотних умов Договору, якими змінював ціну за одиницю товару, збільшуючи ціну 1 тони брикетів торфових, чим порушив вимоги пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Крім того, відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник має обов’язок протягом трьох робочих днів з дня внесення змін оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору.
Так, Замовником 24.11.2021 оприлюднено через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» додаткову угоду №2, тобто на 35 робочий день з дня внесення змін до Договору, що призвело до порушення Замовником вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до пункту 4.8 Договору про закупівлю від 19.03.2021 №101, строк поставки товару до 31.12.2021 та пункту 9.1 строк дії даного договору до 31.12.2021, або до повного виконання взятих на себе сторонами зобов’язань.
Відповідно до пункту 12 статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
На запит Управління Замовник повідомив, що на даний час дебіторська-кредиторська заборгованість по Договору закупівлі від 19.03.2021 №101 з врахуванням змін відсутня.
Таким чином, Замовником в порушення частини 9 статті 41 та пункту 12 статті 10 Закону не оприлюднено протягом 20 робочих днів звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
01.08.2022 16:17 - 16.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2022 16:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
Надіслано позовну заяву до суду
Дата публікації:
12.08.2022 16:56
Дата відкриття провадження:
22.08.2022 09:00
Номер відкриття провадження:
П/1405455/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено. Порушення вимог абзацу першого частини третьої ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі" усунути неможливо у звязку із терміном давності. Порушення норм пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону буде оскаржено в суді..
Дата публікації звіту:
05.08.2022 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
1efb65ad44ee48acb58ba26a609080b2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2022 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі твердого палива (брикету, крихти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-008640-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0f2b02c9f00b414593ef04ca0bef2eba
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.07.2022 14:30
Опис:
Повідомляю Вас, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилось уповноваженою особою Відділ культури та туризму Маневицької селищної ради на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Мінекономіки від 12.03.2020 року №275 із врахуванням аналізу ринку з використанням загальнодоступної інформації, аналізу фактичного використання даного товару в минулому році та з врахуванням запланованих поточних завдань. Для формування опису предмету закупівлі залучались відповідні фахівці, які відповідають за подальше використання товару. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось методом порівняння ринкових цін.
Повідомляю Вас, що надати посилання на сторінку власного веб-сайту Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради не являється можливим, через те, що такий веб-сайт відстутній. Тобто веб-сайт Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради не замовлявся, не розроблявся та не відкривався.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель на веб-сайті органу місцевого самоврядування – Маневицької селищної ради, як головного розпорядника бюджетних коштів повідомляю, що відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) органи місцевого самоврядування не зобов’язано, а рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи рекомендаційний характер пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) для органів місцевого самоврядування Відділ культури та туризму Маневицької селищної ради дане обґрунтування не оприлюднював.
Номер:
8a813fb09b244d969ff1660dfd85bb30
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2022 14:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі твердого палива (брикету, крихти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-008640-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чому додаток 1 «Специфікація» до проєкту Договору про закупівлю, викладений у додатку 6 Тендерної документації, відрізняється від характеристик предмета закупівлі додатку №2 Тендерної документації?
Чому додаток 2 «Місце поставки торф’яних брикетів та їх кількості по закладах та установах освіти Маневицької селищної ради (на 2021 рік)» до проєкту Договору про закупівлю, викладений у додатку 6 Тендерної документації, відрізняється від додатку №5 Тендерної документації «Місце поставки торф’яних брикетів та їх кількості по закладах та установах відділу культури та туризму Маневицької селищної ради (на 2021 рік)»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d2a87418e9b34ea4ae589496ac9f1a9a
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.07.2022 14:54
Опис:
Повідомляю, що Додаток 1 «Специфікація» до проєкту Договору про закупівлю, викладений у додатку 6 Тендерної документації, відрізняється від характеристик предмета закупівлі додатку №2 Тендерної документації у зв’язку із допущенням уповноваженою особою Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради технічної помилки. При підготовці Тендерної документації уповноважена особа Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради взяла за основу Тендерну документацію Відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради. Під час розміщення на електронному майданчику Тендерної документації уповноваженою особою Додаток 1 «Специфікацію» до проєкту Договору про закупівлю Відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради помилково було прикріплено до проєкту Договору про закупівлю Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради.
Повідомляю, що додаток 2 «Місце поставки торф’яних брикетів та їх кількості по закладах та установах освіти Маневицької селищної ради (на 2021 рік)» до проєкту Договору про закупівлю, викладений у додатку 6 Тендерної документації, відрізняється від додатку №5 Тендерної документації «Місце поставки торф’яних брикетів та їх кількості по закладах та установах відділу культури та туризму Маневицької селищної ради (на 2021 рік) у зв’язку із допущенням уповноваженою особою Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради. При підготовці Тендерної документації уповноважена особа Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради взяла за основу Тендерну документацію Відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради. Під час розміщення на електронному майданчику Тендерної документації уповноваженою особою додаток 2 «Місце поставки торф’яних брикетів та їх кількості помилково було прикріплено до проєкту Договору про закупівлю Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради.
Номер:
763f5dc3bb494f078e5b687a7616f5dd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2022 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі твердого палива (брикету, крихти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-008640-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику необхідно надати пояснення та сканкопії всіх документів, які підтверджують виконання договірних зобов’язань сторонами по Договору закупівлі від 19.03.2021 №101 з врахуванням змін: отримання товару (видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо), а також документи, що підтверджують здійснення оплати, та інформацію щодо наявності дебіторсько-кредиторської заборгованості по вказаному Договору закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
253c523beb09436ea879a39005ad1224
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.07.2022 15:09
Опис:
Повідомляю, що на даний час дебіторська-кредиторська заборгованість по Договору закупівлі від 19.03.2021 №101 з врахуванням змін відсутня.
Номер:
c6d2935635794baf9ff4c092510f9bfc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2022 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі твердого палива (брикету, крихти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-008640-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовнику необхідно надати пояснення та сканкопії відповідних документів, якими підтверджено коливання ціни на ринку товару (твердого палива (брикету, крихти)) в липні та жовтні 2021 року, на підставі яких були внесені зміни істотних умов договору закупівлі від 19.03.2021 №101.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
616b5ec5f70d4cd49481d7aab7fc69ba
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.07.2022 15:12
Опис:
Повідомляю, що керуючись частиною 6 статті 265 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України, пунктом 2 частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 3.3, 3.5, 10.3, п..п. 2 п. 10.9. Договору №101 від 19.03.2021 р. « Про закупівлю» наказом ДП «Волиньторф» № 59 від 25.02.2021 р «Про встановлення оптово-відпускних цін на брикети та напівбрикети торфові» та висновком Волинської торгово-промислової патати від 10.03.2021 № В-327 Відділом культури та туризму Маневицької селищної ради та Державним підприємством «Волиньторф» підписано Додаткову угоду №1 від 21.07.2021 року до Договору №101 від 19.03.2021 року до 10% та домовились, що ціна за 1 тонну брикетів торфових після підписання додаткової угоди становить 1 663,29 гри. (одна тисяча шістсот шістдесят три гривні 29 копійок) з ПДВ - 20%. Враховуючи пункт 2 частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно, якого збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару Вдділ культури та туризму Маневицької селищної ради не мав права» згідно з наказом ДП «Волиньторф» № 59 від 25.02.2021 р «Про встановлення оптово-відпускних цін на брикети та напівбрикети торфові» та висновком Волинської торгово-промислової патати від 10.03.2021 № В-327 підписати додаткову угоду в березні 2021 року коли фактично відбулося коливання ціни в сторону збільшення. Лише після 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю Відділом культури та туризму Маневицької селищної ради та Державним підприємством «Волиньторф» підписано Додаткову угоду №1 від 21.07.2021 року до Договору №101 від 19.03.2021 року до 10%.
Крім того повідомляю, що керуючись частиною 6 статті 265 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 та частиною 1 статті 654 Цивільного кодексу України, пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 3.3, 3.5, 10.3, п..п. 2 п. 10.9. Договору №101 від 19.03.2021 р. «Про закупівлю», наказом ДП «Волиньторф» № 170 від 23.09.2021 р «Про встановлення оптово-відпускних цін на брикети та напівбрикети торфові» та висновком Волинської торгово-промислової палати від 29.09.2021 № В-1181 Відділом культури та туризму Маневицької селищної ради та Державним підприємством «Волиньторф» підписано Додаткову угоду №2 від 05.10.2021 року до Договору №101 від 19.03.2021 року до 10% та домовились, що ціна за 1 тонну брикетів торфових після підписання додаткової угоди становить 1 724,02 гри. (одна тисяча шістсот шістдесят три гривні 29 копійок) з ПДВ - 20%.
Номер:
54200a82d257459ea099a29229fe4b1e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2022 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі твердого палива (брикету, крихти) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-008640-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додаткова угода від 05.10.2021 №2 до договору про закупівлю від 19.03.2021 №101 оприлюднена Замовником через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» 24.11.2021.
Поясніть недотримання Замовником вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1d9f9e4096c04e35a5af670672473d4e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.07.2022 15:16
Опис:
Повідомляю, що Додаткова угода від 05.10.2021 №2 до договору про закупівлю від 19.03.2021 №101 оприлюднена Замовником через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» 24.11.2021 з порушенням строків визначених пунктом 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів у зв’язку з тим, що уповноважена особа Відділу культури та туризму Маневицької селищної ради через значне навантаження в той період на роботі, сімейні обставини забула про те, що відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» вона повинна була оприлюднити дану Додаткову угоду протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Пізніше у зв’язку із зменшенням навантаження на роботі та покращенням сімейних обставин 24.11.2021 року уповноважена особа згадала, що вона не оприлюднила дану Додаткову угоду і невідкладно в той же день оприлюднила її через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro».