-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комбінована дорожня машина зі зміним обладнанням
Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою, але може містити документи (довідки, тощо) викладені російською (або будь-якою іншою) мовою, з обов’язковим наданням перекладу таких документів (довідок, тощо) українською мовою, завірених підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання). Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
10 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 500.00 UAH
Номер:
be0e1d79a3a14ae98ef96efa08ab1b13
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-01-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2021 00:00
Період моніторингу:
01.07.2021 17:18 - 23.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
30.06.2021 № 334
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-02-15-003478-a 15.02.2021 Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради (ЄДРПОУ 01173530) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання, оприлюднення договору та змін до нього – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання, оприлюднення договору та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію (в новій редакції) затверджену рішенням тендерного комітету від 26.03.2021р., запитання до процедури щодо технічних вимог до предмету закупівлі від 16.02.2021р., від 03.03.2021р. та надані відповіді на них, вимога про усунення порушення від 04.03.2021р. (UA-2021-02-15-003478-a.c1) та надана відповідь на неї, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» та ТОВ «Укрспецтехінвест», повідомлення про усунення невідповідностей ТОВ «Сучасні вантажівки» та ТОВ «Укрспецтехінвест», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету щодо організації та проведення процедури закупівель від 22.04.2021р. №6, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2021р. №1, договір від 11.05.2021р. №24, додаткову угоду від 10.06.2021р. №1, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель.
На письмовий запит Східного офісу Держаудитслужби від 02.07.2021р. про надання пояснень (інформації та документів), щодо оприлюднення інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту, Замовником 07.07.2021р. надано пояснення та посилання на сторінку з обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
15.07.2021 19:32 - 21.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2021 19:32
Запити/Пояснення
Номер:
9cd8e0846d3f4cba98bd7c2378c5e6f5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.07.2021 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комбінована дорожня машина зі зміним обладнанням» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-003478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f532f325829f4149a589c1506e34ba4f
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
07.07.2021 17:48
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень за процедурою закупівлі UA-2021-02-15-003478-a, повідомляємо наступне.
З метою проведення закупівлі спецтехніки - комбінованої машини зі змінним обладнанням, визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до виробничої потреби аеропорту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась згідно моніторингу ринкових цін. Враховуючи діапазон цін, загальна орієнтовна вартість предмета закупівлі складає 10 700 000,00 грн. з урахуванням ПДВ. Разом з цим, зазначаємо, що фінансування закупівлі здійснюється згідно Програми фінансової підтримки та розвитку комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» Криворізької міської ради на 2019-2023 роки».
Також, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування (згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), щодо даної процедури закупівлі: http://www.kwg.aero/wp-content/uploads/2021/07/Обґрунтування-технічних-та-якісних-характеристик-предмета-закупівлі-UA-2021-02-15-003478-a-1.pdf