-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 - Нафта і дистиляти(бензин А-95,бензин А-92,дизельне паливо)
Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону).
Завершена
310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Номер:
b515a9cdac9f45a68f3f4fc2fa159618
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-27-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2021 00:00
Період моніторингу:
27.05.2021 16:03 - 18.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 27.05.2021 №345
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу
від 27.05.2021 № 345
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6
UA-2021-02-15-005857-c 15.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання відповіді на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлене порушення пункту 8 частини першої статті 10 Закону та не допускати подібних порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання відповіді на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства "Хмельницька міська лікарня" Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.01.2021 № 6 (зі змінами), вимоги про усунення порушення від 20.02.2021, відповідь Замовника на вимоги від 20.02.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД МТК» (далі – ТОВ «ТД МТК»), протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця та намір укласти договір від 05.03.2021 № 44, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.03.2021, договір про закупівлю товарів від 22.03.2021 № 189-Т (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 13.04.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 13.04.2021, пояснення та документи Замовника, отримані через електронний кабінет від 01.06.2021, 08.06.2021, 09.06.2021 (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за результатами закупівлі з порушенням термінів.
Згідно пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до протоколу №44 від 05.03.2021 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, при цьому повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 10.03.2021, чим порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
14.06.2021 16:13 - 01.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2021 16:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
15.02.2021 року Замовником (Комунальне підприємство"Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради) в ЕСЗ було оприлюднено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-02-15-005857-c та за предметом 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо).
За результатом проведеної закупівлі, Замовником було укладено договір № 189-Т від 22.03.2021 року з ТОВ «ТД МТК».
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за результатами закупівлі з порушенням термінів. Згідно пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до протоколу №44 від 05.03.2021 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, при цьому повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 10.03.2021, чим порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 10 Закону.
Порушення виникло через технічну помилку:протокол складено та приєднано вчасно,але замовником не накладено електронний підпис,через що інформація не була оприлюднена в системі.Помилку виявлено 10.03.21,накладено підпис,але не змінено дати протоколу,через що виникло порушення.В подальшому буде посилено контроль за дотриманням строків оприлюдення згідно Закону.
З повагою,заступник директора,голова тендерного комітету Василевський В.В.
Дата публікації звіту:
18.06.2021 10:14
Запити/Пояснення
Номер:
60a7f45c496a48b0a281a046d9c75893
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
27.05.2021 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2021-02-15-005857-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткової угоди від 13.04.2021 №1 до Договору від 22.03.2021 за №189-Т ?
Крім того, Вами на веб-порталі Уповноваженого органу у графі «Випадки для внесення змін до істотних умов договору» зазначено підстави внесення змін – «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» та «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії».
Прошу уточнити, за якої підстави та відповідно до яких документів Вами укладено додаткову угоду №1 від 13.04.2021?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Номер:
c773e07c1bfa42289a102a4dd20b2a64
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
01.06.2021 14:14
Опис:
15.02.2021 року Замовником (Комунальне підприємство"Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради) в ЕСЗ було оприлюднено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-02-15-005857-c та за предметом 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо).
За результатом проведеної закупівлі, Замовником було укладено договір № 189-Т від 22.03.2021 року з ТОВ «ТД МТК».
1. Щодо обґрунтування внесених до Договору змін:
В частині 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п.п.2 п. 3.4. Договору № 189-Т визначено, що Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Керуючись зазначеними нормами, між сторонами було укладено додаткову угоду № 1 від 13.04.2021 року, згідно якої, на підставі документального підтвердження коливання ціни товару на ринку було збільшено ціни за одиницю товару пропорційно визначеному коливанню.
2. Щодо підстав внесення змін:
Підставою внесення змін до договору є : збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Додатки:
Копія експертного висновку Запорізької торгово-промислової палати, як підтвердження коливання цін на товар на ринку.
З повагою,заступник директора,голова тендерного комітету Василевський В.В.
Номер:
ba1c9c2206de4c66a3bb2697104850fd
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
08.06.2021 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2021-02-15-005857-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТД МТК», наданої у складі тендерної документації, ним запропоновано наступну вартість пального:
- Бензин А-95 – 24,30 грн/л
- Бензин А-92 – 23,22 грн/л
- Дизпаливо – 24,30 грн/л
Відповідно до умов укладеного за результатами закупівлі договору №189-Т від 22.03.2021 вартість поставки одиниці товару складала:
- Бензин А-95 – 23,22грн/л
- Бензин А-92 – 24,30грн/л
- Дизпаливо – 24,30грн/л
Відповідно до Специфікації, викладеній до додаткової угоди №1 від 13.04.2021 станом на дату укладання додаткової угоди поставлено товару:
- Бензин А-95 – 300 л за ціною 24,30грн/л
- Бензин А-92 – 300 л за ціною 23,22грн/л
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону №922-VIII умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладання договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення щодо невідповідності тендерній пропозиції переможця ТОВ «ТД МТК» ціни за одиницю товару при укладанні з ним договору №189-Т від 22.03.2021.
Надайте пояснення та підтверджуючі документи щодо ціни одиниці пального, фактично поставленого з дати укладання договору №189-Т від 22.03.2021 і до дати укладання додаткової угоди №1 від 13.04.2021.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Номер:
a90377e1457741ca85db7acd24ad46dd
Назва:
. Щодо невідповідності тендерній пропозиції переможця ТОВ «ТД МТК» ціни за одиницю товару при укладанні з ним договору №189-Т від 22.03.2021.
Дата опублікування:
08.06.2021 13:59
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
15.02.2021 року Замовником (Комунальне підприємство"Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради) в ЕСЗ було оприлюднено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-02-15-005857-c та за предметом 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо).
За результатом проведеної закупівлі, Замовником було укладено договір № 189-Т від 22.03.2021 року з ТОВ «ТД МТК».
1. Щодо невідповідності тендерній пропозиції переможця ТОВ «ТД МТК» ціни за одиницю товару при укладанні з ним договору №189-Т від 22.03.2021.
. Відповідно до тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТД МТК», наданої у складі тендерної документації, ним запропоновано наступну вартість пального: - Бензин А-95 – 24,30 грн/л - Бензин А-92 – 23,22 грн/л - Дизпаливо – 24,30 грн/л. Відповідно до умов укладеного за результатами закупівлі договору №189-Т від 22.03.2021 вартість поставки одиниці товару складала: - Бензин А-95 – 23,22грн/л - Бензин А-92 – 24,30грн/л - Дизпаливо – 24,30грн/л, так як була допущена технічна помилка при заповнення специфікації, де першим пунктом мав би бути бензин А-92, потім А-95, потім дизпаливо. Помилка була виправлена при складанні додаткової угоди №1 від 13.04.21р, де специфікація викладена відповідно до тендерної пропозиції. Відповідно до Специфікації, викладеній до додаткової угоди №1 від 13.04.2021 станом на дату укладання додаткової угоди поставлено товару: - Бензин А-95 – 300 л за ціною 24,30грн/л - Бензин А-92 – 300 л за ціною 23,22грн/л,що підтверджується видатковою накладною (додається) та відповідає тендерній пропозиції.
Додатки:
Копія видаткової накладної від 01.04.2021р №902.
З повагою,заступник директора,голова тендерного комітету Василевський В.В.
Номер:
810387641f894ebdba093c6f429a6d44
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
09.06.2021 12:47
Опис:
Специфікація до договору 189-Т від 22.03.21року,оприлюднена на сайті,була підтягнута помилково.Фактично у договорі є специфікація,що відповідає тендерній пропозиції,про що свідчать видаткові накладні.