• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09130000-9 - Нафта і дистиляти(бензин А-95,бензин А-92,дизельне паливо)

Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону).

Завершена

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550.00 UAH
Номер: b515a9cdac9f45a68f3f4fc2fa159618
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-27-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 27.05.2021 16:03 - 18.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З від 27.05.2021 №345 м. Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління - начальник відділу контролю в галузі оборони, в правоохоронних органах та органах влади Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу від 27.05.2021 № 345 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-02-15-005857-c 15.02.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Болдецька Н.П. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, prozorro.melnik@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання відповіді на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлене порушення пункту 8 частини першої статті 10 Закону та не допускати подібних порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання відповіді на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства "Хмельницька міська лікарня" Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.01.2021 № 6 (зі змінами), вимоги про усунення порушення від 20.02.2021, відповідь Замовника на вимоги від 20.02.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД МТК» (далі – ТОВ «ТД МТК»), протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця та намір укласти договір від 05.03.2021 № 44, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.03.2021, договір про закупівлю товарів від 22.03.2021 № 189-Т (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 13.04.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 13.04.2021, пояснення та документи Замовника, отримані через електронний кабінет від 01.06.2021, 08.06.2021, 09.06.2021 (далі – Пояснення). За результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за результатами закупівлі з порушенням термінів. Згідно пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до протоколу №44 від 05.03.2021 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, при цьому повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 10.03.2021, чим порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 14.06.2021 16:13 - 01.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2021 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 15.02.2021 року Замовником (Комунальне підприємство"Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради) в ЕСЗ було оприлюднено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-02-15-005857-c та за предметом 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо). За результатом проведеної закупівлі, Замовником було укладено договір № 189-Т від 22.03.2021 року з ТОВ «ТД МТК». За результатами моніторингу встановлено, що в порушення пункту 8 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за результатами закупівлі з порушенням термінів. Згідно пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до протоколу №44 від 05.03.2021 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, при цьому повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 10.03.2021, чим порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 10 Закону. Порушення виникло через технічну помилку:протокол складено та приєднано вчасно,але замовником не накладено електронний підпис,через що інформація не була оприлюднена в системі.Помилку виявлено 10.03.21,накладено підпис,але не змінено дати протоколу,через що виникло порушення.В подальшому буде посилено контроль за дотриманням строків оприлюдення згідно Закону. З повагою,заступник директора,голова тендерного комітету Василевський В.В.
Дата публікації звіту: 18.06.2021 10:14

Запити/Пояснення