-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Зефір,какао за кодом ДК 021:2015 15840000-8 "Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби"
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Завершена
428 091.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 140.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 140.46 UAH
Номер:
ee1f41ac79924e63a4b6976800156288
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-29-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2021 00:00
Період моніторингу:
30.04.2021 11:16 - 27.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.04.2021 № 288
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.04.2021 № 288.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-02-15-005393-c Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог пунктів 1, 2 та 3 частини 1 статті 31 частини 7 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором від 22.03.2021 року № 28Т відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця фізичної особи підприємця Якимчук Марії Максимівни (далі - ФОП Якимчук М.М.), протокол розгляду тендерної пропозиції від 09.03.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2021 року, договір про закупівлю від 22.03.2021 року № 28Т, додаткова угода від 23.03.2021 року № 1.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ФОП Якимчук М.М. не відповідає умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційному критерію встановленому в статті 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, кольорових скан-копій сертифікатів ДСТУ ISО 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
Поряд з цим, Замовником зазначено, що учасники, які не застосовують систему аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках надають обґрунтоване письмове пояснення про відсутність сертифікатів у відповідності до чинного законодавства.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Якимчук М.М. відсутня кольорова скан-копія сертифікату ДСТУ ISО 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» на какао, при відсутності обґрунтованого письмового пояснення щодо відсутності зазначеного сертифікату у відповідності до чинного законодавства, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі в заклади освіти, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 року № 150.
Слід зазначити, що відповідно до «Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, визначено порядок заповнення форми первинної облікової документації «Особиста медична книжка» № 1-ОМК.
Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Якимчук М.М. надано копію особової медичної книжки Якимчук Марії Максимівни в пункті 2 якої відсутня інформація про назву професії та характер виконуваних робіт, що не відповідає підпункту 4.2 пункту 2 «Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, а відтак не дотримано вимоги підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено імперативну умову, що «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі».
Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Якимчук М.М. містить накладений електронний підпис, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що учасником не накладений кваліфікований електронний підпис як фізичної особи підприємця, а містить кваліфікований електронний підпис особи фізичної Якимчук Марії Максимівни, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, на порушення вимог підпункту 5.4 пункту 5 розділу тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону переможцем торгів ФОП Якимчук М.М. у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону, а саме: довідки, складеної учасником у довільній формі.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1, 2 та 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Якимчук М.М., як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, не відовідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та як таку, що не надала у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
20.05.2021 16:51 - 04.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2021 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник прийняв рішення про розірвання договору №28Т від 22 березня 2021 року, про що з Постачальником підписано Угоду про розірвання за згодою сторін .
Дата публікації звіту:
25.05.2021 11:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
26.05.2021 14:48