-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби для проведення гемодіалізу
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер:
4fcadfde557c4595933dd151e561bfb7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-28-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.07.2021 00:00
Період моніторингу:
28.07.2021 15:30 - 19.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 435
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2021 № 435
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-02-12-006374-a 12.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 14, 17, 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерних пропозицій, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Маріупольської міської ради «Маріупольська міська лікарня № 1» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.02.2021 № 45 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 01.04.2021 № 109, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА», Товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.»», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.04.2021, договір поставки від 16.04.2021 № 224/21-ДН-БП, укладений Замовником з ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»», додаткові угоди від 03.06.2021 № 1, від 06.07.2021 № 2, від 29.07.2021 № 3, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.08.2021.
Відповідно до вимог пунктів 14, 17, 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються:
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій (пункт 14);
- прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками (пункт 17);
- опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій (пункт 19).
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не містить: кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 7 Розділу І «Загальні положення, пункт 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації); посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками (пункт 2.3 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації); прикладів формальних (несуттєвих) помилок (пункт 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації), чим порушено вимоги пунктів 14, 17, 19 частини другої статті 22 Закону відповідно.
Період усунення порушень:
18.08.2021 17:46 - 04.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2021 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-12-006374-а (надалі – закупівля), повідомляємо наступне.
Щодо порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, внесення змін до тендерної документації (зокрема зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій) станом на дату надання інформації не є можливим, оскільки закупівля має статус завершеної.
Щодо порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, внесення змін до тендерної документації (зокрема зазначення посади однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками) станом на дату надання інформації не є можливим, оскільки закупівля має статус завершеної.
Щодо порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, внесення змін до тендерної документації (зокрема зазначення прикладів формальних (несуттєвих) помилок) станом на дату надання інформації не є можливим, оскільки закупівля має статус завершеної.
Враховуючи вищезазначене, усунення встановлених порушень не є можливим.
Додатково зазначаємо, що надалі Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення повторних порушень законодавства при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту:
02.09.2021 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
d6f5351b70124dc09d1581b786549985
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2021 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою «Лікарські засоби для проведення гемодіалізу» (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція), очікуваною вартістю 5000000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-006374-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cff5dcacfd8649e29d4021fb40aff703
Назва:
Пояснення в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-02-12-006374-a «Лікарські засоби для проведення гемодіалізу» (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція), очікуваною вартістю 5 000 000,00 грн
Дата опублікування:
17.08.2021 15:55
Опис:
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником у відповідності до Порядку визначення обсягів потреби в закупівлі лікарських засобів закладами і установами охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів. (затв. Наказом Міністерства охорони здоров’я України 11.07.2017 № 782, із змінами) методом кількісної оцінки потреб у лікарських засобах, що базується на показниках споживання з урахуванням даних з поправкою на періоди дефіциту та очікуваних змін попиту і використання. При розрахунку кількості враховано кількість ліжок відділення амбулаторного діалізу, встановлену наказом Департаменту охорони здоров'я Маріупольської міської ради від 28.12.2020р., наявну кількість апаратів для проведення діалізу та режим роботи відділення.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Згідно специфікації надання медичних послуг за напрямом «Лікування пацієнтів методом гемодіалізу в амбулаторних умовах» КНП «ММЛ №1» зобов’язується забезпечити за договором з Національною службою здоров’я України своєчасну діагностику та надання медикаментозного лікування анемії. Згідно локального клінічного протоколу вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок V стадії: проведення інтермітуючого гемодіалізу», розробленого у відповідності до уніфікованого протоколу, затв. Наказом МОЗ України 11.02.2016 №89, пацієнти з анемією отримують лікування препаратами заліза і еритропоезстимулюючими засобами, зокрема препаратами еритропоетину (МНН Erythropoietin, Код АТХ B03XA01). Для проведення процедури гемодіалізу та повернення крові з екстракорпорального контуру є необхідним використання розчин натрію хлориду 0,9% 200,0 мл у кількості 1 флакон на кожну процедуру. Для корекції кислотно-лужного балансу пацієнтів на процедурі гемодіалізу в окремих випадках необхідне застосування розчину сода-буфер 42мг/мл.
Лікарські засоби закупівлі (клас, група, підгрупа, МНН, форма випуску, доза лікарського засобу) наявні в Національному переліку основних лікарських засобів, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333, із змінами.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Згідно частини 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, п. 9 рішення Маріупольської міської ради №7/52-5181 від 27.05.2020р. «Про використання при закупівлях електронної системи закупівель», пункту 4.1 Примірного положення про порядок придбання товарів, робіт та послуг в рамках використання електронної системи закупівель, очікувана вартість закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін шляхом проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, в тому числі запиту комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання та оформлення результатів у вигляді конкурентного листа. Ціни комерційних пропозицій не перевищують задекларовані оптово-відпускні згідно Реєстру оптово - відпускних цін на лікарські засоби станом на 21.01.2021.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4.1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному веб-сайті Маріупольської міської ради за посиланням https://mariupolrada.gov.ua/page/zakupivli