• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (електрична енергія, код ДК 021:2015 - 09310000-5)

Завершена

1 204 202.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 042.02 UAH
Номер: 6de3f5e4784346649432965efecc3d38
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-19-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 19.04.2021 17:26 - 14.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.04.2021 №171 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.04.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.04.2021 №171 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2021-02-12-011953-c 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу другого та абзацу п’ятого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення виду предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, котра не відповідає вимогам тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20.04.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення виду предмета закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецької селищної ради Балаклійського району Харківської області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.02.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.03.2021 №№13,14, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.03.2021 №6286-р/пк-пз, протокол від 09.04.2021 №25, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2021 року. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» не відповідає вимогам пункту 2 розділу 3 тендерної документації, а саме: учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової установи. Гарантія повинна містити такі суттєві умови, як підпис та відбиток печатки принципала (ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО»). Однак, за результатами моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця міститься архівний файл в форматі rar «Документи гарантії», який включає в себе pdf файл «2076_210226194013_001.pdf», який містить копію підпису та копію відбитки печатки принципала, що не відповідає вимогам підпункту 18 пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації - Гарантія яка сформульована іншим чином, не відповідає всім вимогам тендерної документації, містить відкладні умови набуття нею чинності, або не надано всієї необхідної інформації, документів є такою, що не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, відповідно до абзацу п’ятого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у разі, якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Також, за результатом моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 5.3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів та оригінал аналогічного(-их) договору(-ів) та документ (документи), що підтверджує(-ють) постачання товару: оригінал або копія акту про прийняття – передавання товарної продукції та/або копія акту звірки. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що учасником - переможцем, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 26.02.2021 №26.02.21/1, яка не містить даних про наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє учасника процедури закупівлі, якщо він не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону . Однак, на порушення вимог абзацу другого та абзацу п’ятого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2021 року.
Період усунення порушень: 20.04.2021 17:52 - 07.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.04.2021 17:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником усунуто порушення та виконано висновок монітрингу (UA-M-2021-04-19-000058 ● 6de3f5e4784346649432965efecc3d38). Протокол що підтверджує вищезазначене додається.
Дата публікації звіту: 22.04.2021 18:33