• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів

Завершена

1 970 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 850.00 UAH
Номер: 94d6304b511d45b9a26f14a7661d999b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-30-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.07.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.07.2021 15:19 - 21.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.07.2021 № 258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-02-12-008853-c 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 12.02.2021 № 14, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ» та комунальне підприємство «ІНФОСЕРВІС» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», протоколи засідання тендерного комітету від 22.04.2021 № 55 та № 57, вимога про усунення невідповідностей до 21.04.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.04.2021, договір від 09.06.2021 № 236/03-21, (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 09.06.2021 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія АМКУ) від 09.03.2021 №4385-р/пк-пз, від 31.03.2021 №6588-р/пк-пз та від 01.06.2021 № 12193-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 09.08.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднив окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації (від 06.04.2021), чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
Період усунення порушень: 20.08.2021 11:57 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2021 11:57

Запити/Пояснення