-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів
Завершена
1 970 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 850.00 UAH
Номер:
94d6304b511d45b9a26f14a7661d999b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-30-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2021 00:00
Період моніторингу:
30.07.2021 15:19 - 21.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-02-12-008853-c 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Виконавчого комітету Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 12.02.2021 № 14, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СУМСЬКІ ТЕЛЕКОМСИСТЕМИ» та комунальне підприємство «ІНФОСЕРВІС» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», протоколи засідання тендерного комітету від 22.04.2021 № 55 та № 57, вимога про усунення невідповідностей до 21.04.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.04.2021, договір від 09.06.2021 № 236/03-21, (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 09.06.2021 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія АМКУ) від 09.03.2021 №4385-р/пк-пз, від 31.03.2021 №6588-р/пк-пз та від 01.06.2021 № 12193-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 09.08.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднив окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації (від 06.04.2021), чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
20.08.2021 11:57 - 08.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2021 11:57
Запити/Пояснення
Номер:
c4c6ea1c8fc84b2bb58854c260e66fc1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2021 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів (Код ДК 021:2015:723100001 – Послуги з обробки даних) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-008853-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c6d5242c067547e8afb24533ded6bf7c
Назва:
Про надання пояснень та документів щодо проведеної закупівлі послуг: Онлайн трансляції заходів СМР та її виконавчих органів (код за ДК 021:2015 ЄЗС - 723100001 «Послуги з обробки даних») ID закупівлі: UA-2021-02-12-008853-с
Дата опублікування:
09.08.2021 13:35
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення від 05 серпня 2021 року (ID моніторингу UA-M-2021-07-30-000031) повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України «Про національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 р. N 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» техніко-економічне обґрунтування закупівлі було погоджено з Міністерством Цифрової трансформації України (копія листа Міністерства Цифрової трансформації України про погодження проекту інформатизації додається.)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено виходячи з вимог законодавства України, у тому числі з урахуванням положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось Замовником з урахуванням загальнодоступної інформації щодо цін аналогічних послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках), за основу були взяті наступні:
- Договору № 66 від 04.03.2019, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Онлайн-трансляція засідань сесій Маріупольської міської ради на каналі місцевого рівня (ДК 021:2015: 64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних) (номер оголошення UA-2019-01-28-003200-b);
- Договору №26/03/-19 від 17.01.2019, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг з обробки даних (Онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) (номер оголошення UA-2018-12-11-000938-b);
- Договору №60/03-20 від 24.01.2020, укладеного за результатами відкритих торгів на закупівлю Послуг з обробки даних (Онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) (номер оголошення UA-2019-12-10-001155-c);
Технічні та якісні аспекти послуги онлайн трансляцій заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів розроблялося виконавцем програми «Відкритий інформаційний простір Сумської міської об’єднаної територіальної громади» на 2019 – 2021 роки, а саме Департаментом комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради виходячи з предмету послуги та її основних показників (роздруківка з офіційного сайту Сумської міської ради з обґрунтуванням технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі «Послуги з обробки даних – код CPV за ДК 021:2015-72310000-1 (Онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів) додається).
Розмір бюджетного призначення за даним напрямком зазначений в рішенні Сумської міської ради від 22 липня 2020 року № 7119-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 листопада 2018 року № 4154 – МР «Про програму «Відкритий інформаційний простір Сумської міської об’єднаної територіальної громади» на 2019-2021 роки (зі змінами). Керуючись цим рішення відділом бухгалтерського обліку та звітності було підготовлено та спрямовано до тендерного комітету розпис планових закупівель товарів, робіт та послуг по Виконавчому комітету Сумської міської ради на 2021 рік (копії відповідних рядків додаються), на підставі якого сформувався Річний план закупівель.
Ініціатор зазначеної вище міської програми - Департамент комунікацій та інформаційної політики Сумської міської ради звернувся з проханням розпочати процедуру закупівлі, вказавши при цьому очікувану вартість (1 970 000,00 грн.) та орієнтовну кількість хвилин для онлайн трансляції заходів Сумської міської ради та її виконавчих органів (20630 хвилин), копія листа додається.
При цьому, як було зазначено вище, ініціатор оприлюднив на офіційному сайті Сумської міської ради відповідні обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ID: UA-2021-02-12-008853-с відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html.
Додаток: на 11 арк.