-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання), що становить складову частину житлових будинків у м Дніпро
Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників можуть бути складені як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає нотаріально завірений переклад цього документа. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Торги не відбулися
41 810 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 209 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 209 050.00 UAH
Номер:
bd24a49ca1654772b4a48604f1fc3bdd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 15:21 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-12-005855-c 12.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРТ-ЛІФТ», ТОВ «АВС Білд Сервіс» та фізичної особи-підприємця Хлебаса Павла (окрім питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на
2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами від 19.02.2021 № 54), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.02.2021 № 43, реєстр триманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.03.2021, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АРТ-ЛІФТ» (далі – ТОВ «АРТ-ЛІФТ»), «АВС Білд Сервіс» (далі - «АВС Білд Сервіс») та фізичної особи-підприємця Хлебаса Павла Вікторовича, вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 06.03.2021, протоколи тендерного комітету від 09.03.2021 № 66, від 10.03.2021 № 09, від 20.04.2021 № 116, від 21.04.2021 № 117 від 22.04.2021 № 122, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 14.04.2021 № 7943-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 05.05.2021 через електронну систему закупівель, інформація про відміну тендеру від 23.04.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/38114671/info) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету.
На запит Держаудитслужби від 28.04.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 05.05.2021 надав пояснення, що він є головним розпорядником коштів міського бюджету та є виконавчим органом Дніпровської міської ради, підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів відповідно до розподілу повноважень. Водночас посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Також моніторингом установлено, що відповідно до пункту 4 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності» Замовник установив вимогу про надання учасниками копій «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» або копія податкової декларації платника єдиного податку за останній звітний період (у випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти), а також завірену копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
При цьому тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРТ-ЛІФТ» не містить копій «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» або копії податкової декларації платника єдиного податку фінансової звітності за останній звітний період та звіту про рух грошових коштів або лист підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів, чим порушено вимоги підпункту 4 додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
Однак на порушення вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник установив учаснику ТОВ «АРТ-ЛІФТ» вимогу про усунення невідповідностей шляхом надання, зокрема копії «Балансу» та копії «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» або копії податкової декларації платника єдиного податку фінансової звітності за останній звітний період та звіту про рух грошових коштів або лист підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів, які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРТ-ЛІФТ».
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель тендер автоматично відмінився електронною системою закупівель у зв’язку з відхиленням 23.04.2021 Замовником всіх тендерних пропозицій згідно із Законом.
Період усунення порушень:
21.05.2021 15:09 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 15:09
Запити/Пояснення
Номер:
0ffd02794006472e8a3d1b736f02701a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.04.2021 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт частини житлового будинку (капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання), що становить складову частину житлових будинків у
м. Дніпро» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-005855-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
59a802ffb6a949dab1a8ee322f7741a2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.05.2021 13:46
Опис:
На основі Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, яка враховує всі обсяги робіт відповідно до вимог ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначена загальна кошторисна вартість з капітального ремонту частини житлового будинку (капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання), що становить складову частину житлових будинків у м Дніпро, та відповідно до п. 1 ст. 13 Закону «Про публічні закупівлі» оголошено відкриті торги.
Відповідно до п 41 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (далі - Постанова) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (Далі - Департамент) не є суб’єктом управління об’єктами державної власності та не здійснює функції управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки. На підставі вищезазначеного відповідно до Положення про Департамент, він є виконавчим органом Дніпровської міської ради, підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів відповідно до розподілу повноважень. Департамент є головним розпорядником коштів міського бюджету та замовником на виконання робіт, виходячи із завдань Департаменту.
Окрім того наголошуємо, що всі необхідні заходи щодо проведення закупівлі UA-2021-02-12-0085-c проведені відповідно до чинного законодавства та Закону України «Про публічні закупівлі».