-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
1 155 617.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 4 630.75 UAH
мін. крок: 0.4% або 4 630.75 UAH
Номер:
2b69bb68c36e412599be9c6b51ae3f0d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-26-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2021 00:00
Період моніторингу:
26.03.2021 16:23 - 17.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.03.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 26.03.2021 року.
В.о начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 26.03.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-02-12-005455-с 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасність укладання та оприлюднення договору та змін до нього, правомірності відміни торгів за Лотом №2 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.03.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання та оприлюднення договору та змін до нього, правомірності відміни торгів за Лотом №2.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Харківською державною академією дизайну і мистецтв (далі – Замовник), тендерну пропозицію ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, договір від 15.03.2021 №60G617-1470-21 та додаткова угода від 16.03.2021 №1, інформація про відміну торгів за Лотом №2.
За результатом моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначений Замовником кваліфікаційний критерій у підпункті 5.3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: критерій - наявності досвіду виконання аналогічних договорів, в той час як згідно з Законом (в редакції від 19.04.2020) зазначений критерій повинен мати назву: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 1 розділу 3 до тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією тендерною документацією.
Також, тендерна документація містить інформацію про те, що у разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до статті 31 Закону.
Однак, за результатом аналізу на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого учасником-переможцем файлу «sign.p7s» було встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, учасником-переможцем не накладено кваліфікований електронний підпис.
Відповідно абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 15.03.2021 №60G617-1470-21.
Період усунення порушень:
31.03.2021 18:42 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2021 18:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
ПОЗОВНА ЗАЯВА № 520/5763/21 від 06 квітня 2021 року
про визнання протиправним та скасування висновку
про результати моніторингу закупівель
Дата публікації:
06.04.2021 14:17
Дата відкриття провадження:
12.04.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
520/5763/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]