-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зелених зон, які межують з житловим фондом та територій, на яких розміщені контейнери для побутових відходів
Завершена
5 653 498.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 57 000.00 UAH
Номер:
5ccb5b29836d43cabce86cc34dcb6f1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-17-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2021 00:00
Період моніторингу:
17.09.2021 14:06 - 09.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 16.09.2021 № 580
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.09.2021 № 580
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2021-02-12-002309-a 12.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.02.2020 № 12, тендерні пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВЕКТОР-6" та ФОП ПОЛІЩУК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ, протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.03.2021, протокол визначення переможця від 24.03.2021 № 24, повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2021, договір про закупівлю від 08.04.2021 № 266 (далі – Договір), додаткова угода від 17.05.2021 №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору про закупівлю від 18.05.2021.
Період усунення порушень:
05.10.2021 16:07 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2021 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
014bbed7c73e43e6a71277c2fbf9673f
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
20.09.2021 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-002309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
У відповідності до пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
266697b281dc4f0fa6b8a4e21e903635
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.09.2021 12:25
Опис:
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2021-02-12-002309-а повідомляємо наступне:
- щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі – технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до Правил благоустрою території Вінницької міської об’єднаної територіальної громади, затверджених рішенням Вінницької міської ради від 22.05.2020р. №2254;
- щодо розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення передбачено бю-джетом Вінницької міської територіальної громади на 2021 рік, затвердженого рішенням мі-ської ради від 24.12.2020р. №52;
- щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі – очікувана вартість предмета заку-півлі визначена на підставі проведених попередніх ринкових консультацій з підприємствами, які надали свої комерційні пропозиції щодо вартості послуг.
Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua) в розділі «Виконавчі органи міської ради» на сторінці департаменту житлового господарства у вкладці «Обгрунтування потреби у про-веденні конкурентних процедур закупівель» було оприлюднено оголошення про проведення попередніх ринкових консультацій щодо вартості послуг з прибирання (з розрахунку на 1 м.кв.) міжквартальних проїздів, пішохідних проходів, зелених зон, які межують з житловим фондом та територій, на яких розміщені контейнери для побутових відходів. Також 29.12.2020 року було направлено лист №20-00-006-146906 з проханням надати свої комерцій-нї пропозиції щодо вартості вищевказаних послуг (з розрахунку на 1 м.кв.) на підприємства, які надають послуги з прибирання. Це такі підприємства як: МКП «УК «Господар Люкс»», МКП «УК «Замостя»», ДП «ЖЕК №26» ПП «Вектор-2».
На підставі наданих комерційних пропозицій департаментом житлового господарства було визначено очікувану вартість предмету закупівлі, яка розрахована як добуток очікуваної ціни за 1 м.кв. на загальну площу прибирання відповідно до Примірної методики визначення очі-куваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275.
Також зазначаємо, що Департаментом житлового господарства, на виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р №710, оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета заку-півлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua) в розділі «Виконавчі органи міської ради» на сторінці департаменту житлового господарства у вкладці «Обгрунтування потреби у проведенні конкурентних процедур закупівель».
Додаток: лист департаменту житлового господарства – 1 аркуш; скан-копії комерційних пропозицій (3 аркуша).