• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-004179-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Пісок кварцевий». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

5 864 356.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 58 643.56 UAH
Номер: ff9fd802163940d4b236238016459ad7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-21-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.09.2022 17:35 - 13.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.09.2022 № 214 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2021-02-12-000859-a 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Квант Плюс», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Арсо Інвест» та ТОВ «Аріал Альянс» установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів, у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.02.2021 року № 21/019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Квант Плюс» (далі – ТОВ «Квант Плюс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Мікротехсервіс Україна» (далі – ТОВ «Мікротехсервіс Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «Арсо Інвест» (далі – ТОВ «Арсо Інвест) та товариства з обмеженою відповідальністю «Аріал Альянс» (далі – ТОВ «Аріал Альянс), протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.03.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2021 № 21/019-р-2, повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2022, договір про закупівлю від 19.04.2021 № 2104000193, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 28.09.2022, 05.10.2022 та 11.10.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу І додатку № ІІ до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок/листів про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження інформації зазначеної у довідках/листах учасники надають відповідні копії договорів. Також передбачив, що такі договори повинні містити усі додатки, які є невід’ємними частинами договорів (якщо є такі додатки). Учасник ТОВ «Арсо Інвест» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.03.2021 № 08, якою повідомив про виконання аналогічного договору від 13.10.2020 № 09-5 та відповідно надав копію даного договору. Згідно із пунктом 1.1. розділу І договору від 13.10.2020 № 09-05 продавець зобов’язується поставити, а покупець прийняти й оплатити товар у кількості, асортименті, терміни і за ціною відповідно до умов Специфікації, укладеної в рамках цього договору та, що є невід’ємною частиною договору. Однак, учасник ТОВ «Арсо Інвест» у складі тендерної пропозиції не надав зазначеної Специфікації, яка є невід’ємною частиною договору від 13.10.2020 № 09-05, чим недотримав вимоги пункту 1 розділу І додатку № ІІ до тендерної документації. Також моніторингом установлено, що у розділі ІІ додатку № ІІ до тендерної документації Замовник передбачив обов’язок учасників торгів накласти на свої тендерні пропозиції (в цілому) кваліфіковані електронні підписи відповідних уповноважених осіб учасників. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Учасники ТОВ «Квант Плюс», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Арсо Інвест» та ТОВ «Аріал Альянс» подали свої тендерні пропозиції з накладенням на них електронних цифрових підписів. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носіїв особистих ключів «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції зазначених учасників електронних підписів, які не можуть вважатись кваліфікованими та, що не відповідає вимогам розділу ІІ Додатку № ІІ до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив: тендерну пропозицію ТОВ «Арсо Інвест», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону; тендерні пропозиції ТОВ «Квант Плюс», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Арсо Інвест» та ТОВ «Аріал Альянс», як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та допустив їх до оцінки. Згідно із пунктом 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 06.10.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень стосовно прийняття рішення щодо допущення до оцінки: тендерних пропозицій ТОВ «Арсо Інвест», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Квант-Плюс» та ТОВ «Аріал Альянс», які не відповідали вимогам розділу ІІ додатку № ІІ до тендерної документації; тендерної пропозиції ТОВ «Арсо Інвест», яка не відповідала вимогам пункту 1 розділу І додатку № ІІ до тендерної документації. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 11.10.2022 надав інформацію та документи, які не підтверджують правомірність дій Замовника під час розгляду тендерних пропозицій учасників торгів.
Період усунення порушень: 14.10.2022 15:42 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.10.2022 15:42

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний позов щодо оскарження висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-12-000859-a.
Дата публікації: 28.10.2022 14:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку Держаудитслужби за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)»: Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державною аудиторською службою України наказом від 21.09.2022 № 214 прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)» з ідентифікаційним номером UA-2021-02-12-000859-a на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) 14.10.2022 складено та оприлюднено висновок виявлення порушень вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство, Замовник) не погоджується з таким висновком Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)» з ідентифікаційним номером UA-2021-02-12-000859-a на підставі наступного. 1. Щодо ненадання учасником Специфікації до договору Умовами тендерної документації передбачено, зокрема: **такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Відповідно умов договору, яку надав учасник ТОВ «Арсо Інвест» Специфікація до договору не є додатком до договору. Враховуючи вищезазначене та завантажену Видаткову накладну №11 від 15 листопада 2020 року, в якій зазначено кількість, ціна та асортимент товару, який було поставлено Продавцем Покупцю, Замовником даний договір прийнято таким, що відповідає вимогам пп.2.1.2 Додатку ІІ до тендерної документації. 2. Щодо накладення учасниками УЕП Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Додатку ІІ до Документації учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Розділу І. Додатку ІІ тендерної документації. Електронні підписи учасників закупівлі ТОВ «Арсо Інвест», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Квант-Плюс» та ТОВ «Аріал Альянс» було перевірено з використанням веб - порталу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify), яким забезпечується формування та реалізація державної політики у сфері електронних довірчих послуг і виконується функції центрального засвідчувального органу. За результатами перевірки встановлено, що на тендерні пропозиції вищезазначених учасників було накладено удосконалені електронні підписи, типи підписів - «удосконалений» та сертифікати - «кваліфікований». Відповідно до пунктів 1 та 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (в ред. від 03.03.2020) було встановлено, що до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Аналогічна позиція була викладена у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587 (далі – Лист). Зокрема, у Листі надані роз’яснення щодо відмінностей удосконаленого електронного підпису та кваліфікованого електронного підпису, і при цьому за текстом Листа наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Приймаючи до уваги викладене, Замовником не мав підстав відхиляти тендерні пропозиції учасників ТОВ «Арсо Інвест», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Квант-Плюс» та ТОВ «Аріал Альянс» через накладення електронних підписів. Враховуючи викладене, Товариство вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)» з ідентифікаційним номером UA-2021-02-12-000859-a.
Дата публікації звіту: 20.10.2022 20:36

Запити/Пояснення