-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-004179-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Пісок кварцевий». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
5 864 356.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 58 643.56 UAH
мін. крок: 1% або 58 643.56 UAH
Номер:
ff9fd802163940d4b236238016459ad7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 17:35 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2021-02-12-000859-a 12.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Квант Плюс», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Арсо Інвест» та ТОВ «Аріал Альянс» установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів, у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.02.2021 року № 21/019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Квант Плюс» (далі – ТОВ «Квант Плюс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Мікротехсервіс Україна» (далі – ТОВ «Мікротехсервіс Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «Арсо Інвест» (далі – ТОВ «Арсо Інвест) та товариства з обмеженою відповідальністю «Аріал Альянс» (далі – ТОВ «Аріал Альянс), протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.03.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2021 № 21/019-р-2, повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2022, договір про закупівлю від 19.04.2021 № 2104000193, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 28.09.2022, 05.10.2022 та 11.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу І додатку № ІІ до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок/листів про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження інформації зазначеної у довідках/листах учасники надають відповідні копії договорів. Також передбачив, що такі договори повинні містити усі додатки, які є невід’ємними частинами договорів (якщо є такі додатки).
Учасник ТОВ «Арсо Інвест» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.03.2021 № 08, якою повідомив про виконання аналогічного договору від 13.10.2020 № 09-5 та відповідно надав копію даного договору.
Згідно із пунктом 1.1. розділу І договору від 13.10.2020 № 09-05 продавець зобов’язується поставити, а покупець прийняти й оплатити товар у кількості, асортименті, терміни і за ціною відповідно до умов Специфікації, укладеної в рамках цього договору та, що є невід’ємною частиною договору.
Однак, учасник ТОВ «Арсо Інвест» у складі тендерної пропозиції не надав зазначеної Специфікації, яка є невід’ємною частиною договору від 13.10.2020 № 09-05, чим недотримав вимоги пункту 1 розділу І додатку № ІІ до тендерної документації.
Також моніторингом установлено, що у розділі ІІ додатку № ІІ до тендерної документації Замовник передбачив обов’язок учасників торгів накласти на свої тендерні пропозиції (в цілому) кваліфіковані електронні підписи відповідних уповноважених осіб учасників.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Учасники ТОВ «Квант Плюс», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Арсо Інвест» та ТОВ «Аріал Альянс» подали свої тендерні пропозиції з накладенням на них електронних цифрових підписів.
При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носіїв особистих ключів «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерні пропозиції зазначених учасників електронних підписів, які не можуть вважатись кваліфікованими та, що не відповідає вимогам розділу ІІ Додатку № ІІ до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив: тендерну пропозицію ТОВ «Арсо Інвест», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону; тендерні пропозиції ТОВ «Квант Плюс», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Арсо Інвест» та ТОВ «Аріал Альянс», як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та допустив їх до оцінки.
Згідно із пунктом 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 06.10.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень стосовно прийняття рішення щодо допущення до оцінки: тендерних пропозицій ТОВ «Арсо Інвест», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Квант-Плюс» та ТОВ «Аріал Альянс», які не відповідали вимогам розділу ІІ додатку № ІІ до тендерної документації; тендерної пропозиції ТОВ «Арсо Інвест», яка не відповідала вимогам пункту 1 розділу І додатку № ІІ до тендерної документації.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 11.10.2022 надав інформацію та документи, які не підтверджують правомірність дій Замовника під час розгляду тендерних пропозицій учасників торгів.
Період усунення порушень:
14.10.2022 15:42 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 15:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов щодо оскарження висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-12-000859-a.
Дата публікації:
28.10.2022 14:19
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку Держаудитслужби за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)»:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державною аудиторською службою України наказом від 21.09.2022 № 214 прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)» з ідентифікаційним номером UA-2021-02-12-000859-a на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Згідно з частиною шостою статті 8 Закону за результатами моніторингу державною аудиторською службою України (далі – Держаудитслужба) 14.10.2022 складено та оприлюднено висновок виявлення порушень вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
АТ «Укртрансгаз» (далі – Товариство, Замовник) не погоджується з таким висновком Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)» з ідентифікаційним номером UA-2021-02-12-000859-a на підставі наступного.
1. Щодо ненадання учасником Специфікації до договору
Умовами тендерної документації передбачено, зокрема: **такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
Відповідно умов договору, яку надав учасник ТОВ «Арсо Інвест» Специфікація до договору не є додатком до договору. Враховуючи вищезазначене та завантажену Видаткову накладну №11 від 15 листопада 2020 року, в якій зазначено кількість, ціна та асортимент товару, який було поставлено Продавцем Покупцю, Замовником даний договір прийнято таким, що відповідає вимогам пп.2.1.2 Додатку ІІ до тендерної документації.
2. Щодо накладення учасниками УЕП
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Додатку ІІ до Документації учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Розділу І. Додатку ІІ тендерної документації. Електронні підписи учасників закупівлі ТОВ «Арсо Інвест», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Квант-Плюс» та ТОВ «Аріал Альянс» було перевірено з використанням веб - порталу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify), яким забезпечується формування та реалізація державної політики у сфері електронних довірчих послуг і виконується функції центрального засвідчувального органу. За результатами перевірки встановлено, що на тендерні пропозиції вищезазначених учасників було накладено удосконалені електронні підписи, типи підписів - «удосконалений» та сертифікати - «кваліфікований». Відповідно до пунктів 1 та 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (в ред. від 03.03.2020) було встановлено, що до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Аналогічна позиція була викладена у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587 (далі – Лист). Зокрема, у Листі надані роз’яснення щодо відмінностей удосконаленого електронного підпису та кваліфікованого електронного підпису, і при цьому за текстом Листа наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Приймаючи до уваги викладене, Замовником не мав підстав відхиляти тендерні пропозиції учасників ТОВ «Арсо Інвест», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Квант-Плюс» та ТОВ «Аріал Альянс» через накладення електронних підписів.
Враховуючи викладене, Товариство вважає необґрунтованим висновок Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцевий)» з ідентифікаційним номером UA-2021-02-12-000859-a.
Дата публікації звіту:
20.10.2022 20:36
Запити/Пояснення
Номер:
cef6377b7bbf41bbaae90975c208835e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2022 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі піску кварцового (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-000859-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Аріал Альянс» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Враховуючи те, що строк дії за договором від 19.04.2021 № 2104000193 встановлено до 31.05.2022 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
08437284791649a4b6264abc6ccf212d
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 23.09.2022
Дата опублікування:
28.09.2022 20:00
Опис:
В межах запиту АТ «Укртрансгаз» інформує про таке: 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Пісок кварцовий)» формувались у відповідності до вимог діючих в Україні нормативних документів, що регламентують підготовку сталевих поверхонь перед нанесенням лакофарбових матеріалів (ДСТУ ISO 12944-4, ДСТУ-Н Б А.3.1-29), інструкції та рекомендації виробників лакофарбових матеріалів, досвід використання яких сформувався в процесі виробничої діяльності, а також враховуючи можливості наявного технологічного обладнання, що застосовується для абразиво-струменевого методу очищення сталевих поверхонь з метою досягнення необхідного ступеня очищення та профілю (шорсткості) поверхні.
Очікувана вартість розрахована на підставі комерційних пропозицій ПП "Сучасні технології", ТОВ "КВАНТ ПЛЮС", ТОВ "Мікротехсервіс Україна" (додаються) та з врахуванням двох результатів торгів (договорів) минулих періодів, а саме: UA-2020-07-16-001043-b та UA-2019-08-01-001715-b (додаються).
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз», розраховані відповідно до Плану ремонтів та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз».
Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
2. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" відповідно до вимог тендерної документації завантажено документи щодо ліцензування та інформації про право підписання договору про закупівлю (додається).
3. Договір виконано на суму 259 977,60 грн. Видаткові накладні додаються. Оплат по договору здійснено на суму 259 977,60 грн. Платіжні доручення додаються.
При цьому інформуємо, що ТОВ «Аріал Альянс» звернувся до суду з позовною заявою щодо розірвання договору.
Ведеться претензійно-позовна робота щодо сплати штрафних санкцій та пені Постачальником згідно умов договору.
Номер:
35fdb729eaa346688c07543cb2882f26
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2022 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі піску кварцового (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-000859-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (з наданням підтвердних документів):
1. Пояснити розбіжностей в інформації та документах, наданих на підтвердження виконання договору про закупівлю від 19.04.2021 № 2104000193, а саме, в поясненнях від 28.09.2022 зазначено про постачання і здійснення оплати на суму 259 977,60 грн, тоді як, документальне підтвердження здійснених розрахунків (платіжні доручення) надано лише на суму 80 542,08 гривень?
2. Надати підтвердні документи проведення претензійно-позивної роботи щодо невиконання ТОВ «АРІАЛ АЛЬЯНС» умов договору про закупівлю від 19.04.2021 № 2104000193;
3. Чи стягнуто з ТОВ «АРІАЛ АЛЬЯНС» виплату відповідно до банківської гарантії від 08.04.2021 № BGV/UA/03-2-03666 через невиконання/неналежне виконання ним зобов’язань за договором про закупівлю від 19.04.2021 № 2104000193?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
75cf704b3acb455d874950e5d3c4bca8
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 03.10.2022
Дата опублікування:
05.10.2022 18:40
Опис:
В межах запиту АТ «Укртрансгаз» інформує про таке: 1. Розбіжності в сумі відсутні. В завантаженому файлі Платіжки.7z присутні 3 файли, які містять платіжні доручення на суму 259 977,60 грн, а саме:
Файл export_1664193392283 – Платіжне доручення № 353 на суму 22 429,44;
Файл export_1664193637650 – Платіжне доручення № 8871 на суму 44 858,88; Платіжне доручення № 8955 на суму 22 429,44; Платіжне доручення № 9294 на суму 22 429,44; Платіжне доручення № 9427 на суму 22 429,44;
Файл export_1664193846499 - Платіжне доручення № 6467 на суму 13 253,76;
Платіжне доручення № 6667 на суму 22 429,44; Платіжне доручення № 7806 на суму 22 429,44; Платіжне доручення № 7805 на суму 22 429,44; Платіжне доручення № 7972 на суму 22 429,44; Платіжне доручення № 8035 на суму 22 429,44;
Загальна сума платежів становить 259 977,60 грн.
2. Повідомляємо, що в рамках проведення претензійно-позовної роботи, керуючись пунктами 5.2., 5.3., 7.4. договору № 2104000193 від 19.04.2021 (далі – Договір), АТ «Укртрансгаз» в особі філії БМФ «Укргазпромбуд» (далі – Покупець) звернулося до ТОВ «Аріал Альянс» (далі – Продавець) з претензією про сплату пені та штрафу на загальну суму 21 307,99 грн.
Беручи до уваги строки позовної давності, встановлені статтею 257 Цивільного кодексу України, та з огляду на встановлення в Україні воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Покупець досі проводить претензійно-позовну роботу з метою стягнення з Продавця штрафних санкцій у розмірі 21 307,99 грн за невиконання належним чином зобов’язань за Договором.
3. З ТОВ «АРІАЛ АЛЬЯНС» стягнуто виплату відповідно до банківської гарантії від 08.04.2021 № BGV/UA/03-2-03666 через невиконання/неналежне виконання ним зобов’язань за договором про закупівлю від 19.04.2021 № 2104000193. Файл 3.1 Лист вимога та Файл 3.2 Оплата БГ додаються.
Номер:
5594402f1bbe4fd68dcc76023767d8c7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2022 18:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі піску кварцевого (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-000859-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів на підставі яких вами прийнято рішення щодо допущення до аукціону:
1. Учасників ТОВ «Арсо Інвест», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Квант-Плюс» та ТОВ «Аріал Альянс» які підписали свої тендерні пропозиції електронними підписами, чим не дотримали вимог пункту 3 розділу ІІ додатку № ІІ до тендерної документації, яким передбачено підписання тендерних пропозицій учасниками саме кваліфікованим підписом.
2. Учасника ТОВ «Арсо Інвест» який надав у складі тендерної пропозиції договір купівлі-продажу від 13.10.2020 № 09-5 без додатку (специфікації), що є його невід’ємною частиною, чим не дотримав вимог підпункту 2.1.2 пункту 2 розділу І додатку № ІІ до тендерної документації, яким передбачено обов’язок надання усіх додатків до договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
57b11550ec8f4d51a7a6212345c1263e
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 06.10.2022
Дата опублікування:
11.10.2022 19:07
Опис:
В межах запиту АТ «Укртрансгаз» інформує про таке: 1. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Додатку ІІ до Документації учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 Розділу І. Додатку ІІ тендерної документації.
Електронні підписи учасників закупівлі ТОВ «Арсо Інвест», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Квант-Плюс» та ТОВ «Аріал Альянс» було перевірено з використанням веб - порталу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify), яким забезпечується формування та реалізація державної політики у сфері електронних довірчих послуг і виконується функції центрального засвідчувального органу.
За результатами перевірки встановлено, що на тендерні пропозиції вищезазначених учасників було накладено удосконалені електронні підписи, типи підписів - «удосконалений» та сертифікати - «кваліфікований».
Відповідно до пунктів 1 та 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (в ред. від 03.03.2020) було встановлено, що до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Аналогічна позиція була викладена у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587 (далі – Лист). Зокрема, у Листі надані роз’яснення щодо відмінностей удосконаленого електронного підпису та кваліфікованого електронного підпису, і при цьому за текстом Листа наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Приймаючи до уваги викладене, Замовником не мав підстав відхиляти тендерні пропозиції учасників ТОВ «Арсо Інвест», ТОВ «Мікротехсервіс Україна», ТОВ «Квант-Плюс» та ТОВ «Аріал Альянс» через накладення електронних підписів.
2. На виконання пп.2.1.2 Додатку ІІ до тендерної документації ТОВ «Арсо Інвест» надано договір купівлі-продажу від 13.10.2020 № 09-5 згідно п.1.2 якого зазначається, що:
…Кількість та/або асортимент, ціна Товару визначаються в видаткових документах, що підписуються Сторонами. Остаточно кількість, ціна та асортимент Товару, що поставлено Продавцем Покупцю згідно цього договору визначається згідно видаткових документів.
Разом з цим згідно п.4.1 Ціна на Товар, який відвантажується, визначається видатковими документами, що підписуються Сторонами.
Також звертаємо увагу, що в тілі договору немає посилань на додатки до договору, тобто додатку Специфікація не передбачено.
Враховуючи вищезазначене та завантажену Видаткову накладну №11 від 15 листопада 2020 року, Замовником даний договір прийнято таким, що відповідає вимогам пп.2.1.2 Додатку ІІ до тендерної документації.