• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 69+000 – км 79+150, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .

Завершена

266 989 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 669 890.00 UAH
Номер: 09496e13c73942279acc99603464cd3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-01-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.05.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 01.05.2024 15:29 - 23.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.05.2024 № 26-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-02-12-000744-a 12.02.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду, оцінки та правомірності допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБУ-77» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду, оцінки та правомірності відхилення тендерних пропозицій КОНСОРЦІУМ «ДОРЛІДЕР» та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду, оцінки, правомірності відхилення та допущення до аукціону тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (правонаступником є Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, далі – Замовник,) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, зі змінами (протокол від 08.04.2021 № 226, далі – тендерна документація), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.02.2021, 22.02.2021 та 22.02.2021, відповіді на них, оприлюднені Замовником 17.02.2021, 23.02.2021 та 24.02.2021, вимоги про усунення порушення, оприлюднені ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» в електронній системі закупівель 25.02.2021 та рішення Замовника оприлюднене 25.02.2021, скарга до процедури Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТ-001» від 10.03.2021 та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольної комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.03.2021 № 5778-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції КОНСОРЦІУМ «ДОРЛІДЕР», Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (далі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.05.2021 № 283 щодо відхилення тендерних пропозицій КОНСОРЦІУМ «ДОРЛІДЕР», ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та допущення до аукціону учасників ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «ШБУ-77», протокол засідання тендерного комітету від 25.05.2021 № 301, щодо визначення переможцем ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.05.2021, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 №21201, укладений Замовником з ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 14.06.2021, додаткові угоди від 14.06.2021 № 1, від 12.10.2021 № 2, від 18.11.2021 № 3, від 22.12.2021 № 4, від 24.12.2021 № 5, від 01.08.2022 № 6, від 18.08.2022 № 7, від 14.09.2023 № 8, 29.12.2023 № 9 до Договору, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 20.05.2024 та 22.05.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Згідно з вимогами пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено «відсутні». При цьому, відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені Замовником у пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, Замовником в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірності допущення до аукціону встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБУ-77» вимогам тендерної документації Замовника, що деталізовано нижче. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено надання інформації учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно додатку 2 до тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (1 особа); геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (1 особи); майстер (2 особи). Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт: оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо; дорожні робітники (36 осіб). Відповідно до вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / трудовий договір/ залучений. На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових угод (контрактів) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, згідно умов даної тендерної документації, зазначеними у Довідці. У тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» надано інформаційну довідку про наявність працівників, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 16.04.2021 № 297/1 відповідно до якої, учасником для виконання робіт буде залучений машиніст бульдозера Усатий С.В. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не надано копію наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Усатого С.В., чим недотримано вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. На запит Управління Замовником в електронній системі закупівель 22.05.2024 повідомлено, що «копія наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Усатого Сергій Вікторовича міститься у публічному доступі. Копію вказаного наказу оприлюднено на сайті електронної системи закупівель «Prozorro», зокрема за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b)». Також, пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено що учасник процедури закупівлі у складі пропозиції додатково надає: оригінал або копію медичної довідки на кожного водія, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації дійсної на момент подання пропозиції. У тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» надано медичну довідку водія автотранспортних засобів Студоляк Віталія Петровича, термін дії якої закінчився 17.03.2021, а отже медична довідка не дійсна на момент подання пропозиції (19.04.2021), чим недотримано вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник процедури закупівлі надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). На виконання вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника у тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», надано довідку щодо наявності техніки (транспортних засобі, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) від 09.03.2021 № 213/8, відповідно до якої учасником виконання робіт буде здійснюватись власним автокраном самохідним/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017 (серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р). Проте, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, у тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автокран самохідний/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017, серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р., або інший документ, що посвідчує право власності (обліку), чим порушено вимогу пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника. На запит Управління Замовником в електронній системі закупівель 22.05.2024 повідомлено, що копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автокран самохідний/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017, серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р., міститься у публічному доступі. Копію вказаного свідоцтва оприлюднено на сайті електронної системи закупівель «Prozorro», зокрема за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b). Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не відповідала умовам тендерної документації Замовника та мала бути відхилена тендерним комітетом у відповідності до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідала кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.05.2021 та протокол засідання тендерного комітету від 25.05.2021 № 301, щодо визначення переможцем ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА». Замовником укладено з ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» договір про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 № 21201. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірності допущення до аукціону встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» вимогам тендерної документації Замовника встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / трудовий договір/ залучений. У складі пропозиції додатково надає: оригінал або копію медичної довідки на кожного водія, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації дійсної на момент подання пропозиції. У тендерній пропозиції ТОВ «ШБУ-77» надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 19.04.2021 Вих. № Т-705 відповідно до якої, учасником для виконання робіт буде залучено водіїв транспортних засобів, зокрема: Бабієнко А.О., Финзь В.В., Харченко Р.В., Федака П.І., Асофроніє В.І., Журавльов В.В., Король О.В., Химинець О.О., Шквара В.І., Голодняк М.М., Габор М.М. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «ШБУ-77» не надано оригінал або копію медичної довідки на водіїв транспортних засобів, зокрема: Бабієнко А.О., Финзь В.В., Харченко Р.В., Федака П.І., Асофроніє В.І., Журавльов В.В., Король О.В., Химинець О.О., Шквара В.І., Голодняк М.М., Габор М.М., чим порушено вимогу пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ШБУ-77» не відповідала умовам тендерної документації Замовника та мала бути відхилена тендерним комітетом у відповідності до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідала кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, внаслідок чого тендер електронною системою автоматично не відмінено у відповідності до вимоги пункту 3 частини другої статті 32 Закону, у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 23.05.2024 16:57 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2024 16:57

Оскарження висновку в суді

Опис: Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі.
Дата публікації: 19.06.2024 08:40
Дата відкриття провадження: 17.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження: №620/8275/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: 1. Щодо відображення в оголошенні про закупівлю інформації про «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників». Замовник не погоджується із твердженням, зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі, закрема про те, що «Замовником в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій», оскільки на момент оголошення закупівлі, а саме 12 лютого 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу із закупівель не було реалізовано можливість зазначити інформацію про забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції безпосередньо у спеціальних електронних полях оголошення, як того вимагає Закон України «Про публічні закупівлі», така можливість у замовників з’явилась лише з 16 квітня 2021 року, про що свідчить інформація, яка висвітлена на веб-порталі https://infobox.prozorro.org а також на одному з найбільших майданчиків системи Prozorro та активного учасника нової реформи відкритих державних закупівель - E-tender.UA (https://e-tender.ua/training-tenders/zamovnikam-prozorro-2/instrukciya-zabezpechennya-tendernoyi-propoziciyi-ta-vikonan-141) 2. Щодо копії наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера. Зазначаємо, що у складі пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» надано копію трудової книжки машиніста бульдозера - Усатого С.В., що підтверджувало наявність трудових правовідносин між сторонами, оформлених в рамках діючого законодавства, що тим самим посвідчувало достатній рівень знань та досвіду, необхідних для виконання робіт. При розгляді пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» замовником враховано положення пункту 28 Особливостей та встановлено, що копія наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Усатого Сергій Вікторовича міститься у публічному доступі. Копію вказаного наказу оприлюднено на сайті електронної системи закупівель "Prozorro", зокрема, за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b). Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі. 3. Щодо медичних довідок на водіїв транспортних засобів. При розгляді пропозиції учасника замовником враховано, що відповідно до статті 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Кандидат на посаду водія, який підходить за віком, має потрібну кваліфікацію і не має протипоказань за станом здоров’я подає заяву про прийняття на роботу, а також: паспорт (інший документ, що посвідчує особу); трудову книжку (якщо це не перше місце роботи); документ про освіту; довідку органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера (облікова картка платника податків); водійське посвідчення; документи, що підтверджують проходження медогляду; військовий квиток або свідоцтво про приписку до призовної ділянки. Порядок проходження медогляду кандидата на посаду водія визначений у наказі Міністерства охорони здоров’я України від 31.01.2013 № 65/80 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (надалі – «Положення»). Згідно пункту 1.1 Положення медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди. Згідно пункту 1.2 Положення попередньому медичному огляду підлягають кандидати у водії для отримання права на керування транспортним засобом. Згідно пункту 1.7 Положення за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Положення. Згідно пункту 1.3 Положення, періодичному медичному огляду підлягають водії транспортних засобів для підтвердження права на керування транспортним засобом: віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років; віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки; віком від 76 років і більше - один раз на рік. Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на 5 років, крім випадку, передбаченого частиною третьою статті 30 Закону України «Про автомобільний транспорт». У складі тендерної пропозиції Учасника надано медичну книжку водія автотранспортних засобів Студоляк В.П., яку видано 17.03.2020 року. Враховуючи вік зазначеного водія автотранспортних засобів, беручи до уваги специфіку робіт, що передбачалась предметом закупівлі, водій автотранспортних засобів - Студоляк В.П. підлягав періодичному медичному огляду по завершенню строків визначених пунктом 1.3 Положення, з дати видачі медичної довідки, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника. Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі. 4. Щодо копії свідоцтва про реєстрацію автокрану самохідного. При розгляді пропозиції учасника замовником враховано положення пункту 28 Особливостей та встановлено, що копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автокран самохідний/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017, серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р., міститься у публічному доступі. Копію вказаного свідоцтва оприлюднено на сайті електронної системи закупівель "Prozorro", зокрема, за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b). Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі.. 5. Щодо медичних довідок на водіїв транспортних засобів ТОВ «ШБУ-77» Відповідно до статті 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Кандидат на посаду водія, який підходить за віком, має потрібну кваліфікацію і не має протипоказань за станом здоров’я подає заяву про прийняття на роботу, а також: паспорт (інший документ, що посвідчує особу); трудову книжку (якщо це не перше місце роботи); документ про освіту; довідку органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера (облікова картка платника податків); водійське посвідчення; документи, що підтверджують проходження медогляду; військовий квиток або свідоцтво про приписку до призовної ділянки. Порядок проходження медогляду кандидата на посаду водія визначений у Наказі від 31.01.2013 № 65/80 Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (надалі – «Положення»). Згідно пункту 1.1 Положення медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди. Згідно пункту 1.2 Положення попередньому медичному огляду підлягають кандидати у водії для отримання права на керування транспортним засобом. Згідно пункту 1.7 Положення за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Положення. Враховуючи те, що під час укладення трудового договору, кандидат на посаду водія транспортного засобу в обов’язковому порядку зобов’язаний надати роботодавцю у складі пакету документів, передбачених статтею 24 КЗпП, зокрема медичну довідку про проходження попереднього медичного огляду, відповідно факт наявності трудових правовідносин ТОВ «ШБУ-77» із працівниками (водіями транспортних засобів) зазначеними у Висновку, є підтвердженням наявності в останніх медичних довідок, виданих за процедурою визначеною Положенням, про що свідчать записи про прийняття на посади водіїв автотранспортних засобів, які містяться у копіях трудових книжок відповідних працівників наданих у складі тендерної пропозиції Учасника. Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту: 30.05.2024 12:23

Запити/Пояснення