-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 69+000 – км 79+150, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Завершена
266 989 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 669 890.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 669 890.00 UAH
Номер:
09496e13c73942279acc99603464cd3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-01-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2024 00:00
Період моніторингу:
01.05.2024 15:29 - 23.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2024 № 26-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-02-12-000744-a 12.02.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду, оцінки та правомірності допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБУ-77» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду, оцінки та правомірності відхилення тендерних пропозицій КОНСОРЦІУМ «ДОРЛІДЕР» та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон, у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду, оцінки, правомірності відхилення та допущення до аукціону тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (правонаступником є Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, далі – Замовник,) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, зі змінами (протокол від 08.04.2021 № 226, далі – тендерна документація), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель 16.02.2021, 22.02.2021 та 22.02.2021, відповіді на них, оприлюднені Замовником 17.02.2021, 23.02.2021 та 24.02.2021, вимоги про усунення порушення, оприлюднені ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» в електронній системі закупівель 25.02.2021 та рішення Замовника оприлюднене 25.02.2021, скарга до процедури Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТ-001» від 10.03.2021 та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольної комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.03.2021 № 5778-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції КОНСОРЦІУМ «ДОРЛІДЕР», Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (далі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.05.2021 № 283 щодо відхилення тендерних пропозицій КОНСОРЦІУМ «ДОРЛІДЕР», ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та допущення до аукціону учасників ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «ШБУ-77», протокол засідання тендерного комітету від 25.05.2021 № 301, щодо визначення переможцем ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.05.2021, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 №21201, укладений Замовником з ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 14.06.2021, додаткові угоди від 14.06.2021 № 1, від 12.10.2021 № 2, від 18.11.2021 № 3, від 22.12.2021 № 4, від 24.12.2021 № 5, від 01.08.2022 № 6, від 18.08.2022 № 7, від 14.09.2023 № 8, 29.12.2023 № 9 до Договору, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 20.05.2024 та 22.05.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Згідно з вимогами пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено «відсутні».
При цьому, відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені Замовником у пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірності допущення до аукціону встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБУ-77» вимогам тендерної документації Замовника, що деталізовано нижче.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено надання інформації учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно додатку 2 до тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме.
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (1 особа); геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (1 особи); майстер (2 особи).
Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт: оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо; дорожні робітники (36 осіб).
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / трудовий договір/ залучений.
На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових угод (контрактів) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, згідно умов даної тендерної документації, зазначеними у Довідці.
У тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» надано інформаційну довідку про наявність працівників, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 16.04.2021 № 297/1 відповідно до якої, учасником для виконання робіт буде залучений машиніст бульдозера Усатий С.В.
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не надано копію наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Усатого С.В., чим недотримано вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
На запит Управління Замовником в електронній системі закупівель 22.05.2024 повідомлено, що «копія наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Усатого Сергій Вікторовича міститься у публічному доступі. Копію вказаного наказу оприлюднено на сайті електронної системи закупівель «Prozorro», зокрема за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b)».
Також, пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено що учасник процедури закупівлі у складі пропозиції додатково надає: оригінал або копію медичної довідки на кожного водія, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації дійсної на момент подання пропозиції.
У тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» надано медичну довідку водія автотранспортних засобів Студоляк Віталія Петровича, термін дії якої закінчився 17.03.2021, а отже медична довідка не дійсна на момент подання пропозиції (19.04.2021), чим недотримано вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник процедури закупівлі надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
На виконання вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника у тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», надано довідку щодо наявності техніки (транспортних засобі, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) від 09.03.2021 № 213/8, відповідно до якої учасником виконання робіт буде здійснюватись власним автокраном самохідним/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017 (серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р).
Проте, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, у тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автокран самохідний/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017, серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р., або інший документ, що посвідчує право власності (обліку), чим порушено вимогу пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
На запит Управління Замовником в електронній системі закупівель 22.05.2024 повідомлено, що копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автокран самохідний/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017, серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р., міститься у публічному доступі. Копію вказаного свідоцтва оприлюднено на сайті електронної системи закупівель «Prozorro», зокрема за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b).
Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не відповідала умовам тендерної документації Замовника та мала бути відхилена тендерним комітетом у відповідності до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідала кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.05.2021 та протокол засідання тендерного комітету від 25.05.2021 № 301, щодо визначення переможцем ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА». Замовником укладено з ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» договір про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 № 21201.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірності допущення до аукціону встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» вимогам тендерної документації Замовника встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / трудовий договір/ залучений.
У складі пропозиції додатково надає: оригінал або копію медичної довідки на кожного водія, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації дійсної на момент подання пропозиції.
У тендерній пропозиції ТОВ «ШБУ-77» надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 19.04.2021 Вих. № Т-705 відповідно до якої, учасником для виконання робіт буде залучено водіїв транспортних засобів, зокрема: Бабієнко А.О., Финзь В.В., Харченко Р.В., Федака П.І., Асофроніє В.І., Журавльов В.В., Король О.В., Химинець О.О., Шквара В.І., Голодняк М.М., Габор М.М.
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «ШБУ-77» не надано оригінал або копію медичної довідки на водіїв транспортних засобів, зокрема: Бабієнко А.О., Финзь В.В., Харченко Р.В., Федака П.І., Асофроніє В.І., Журавльов В.В., Король О.В., Химинець О.О., Шквара В.І., Голодняк М.М., Габор М.М., чим порушено вимогу пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ШБУ-77» не відповідала умовам тендерної документації Замовника та мала бути відхилена тендерним комітетом у відповідності до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідала кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, внаслідок чого тендер електронною системою автоматично не відмінено у відповідності до вимоги пункту 3 частини другої статті 32 Закону, у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
23.05.2024 16:57 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2024 16:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі.
Дата публікації:
19.06.2024 08:40
Дата відкриття провадження:
17.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
№620/8275/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю:
1. Щодо відображення в оголошенні про закупівлю інформації про «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників».
Замовник не погоджується із твердженням, зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі, закрема про те, що «Замовником в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій», оскільки на момент оголошення закупівлі, а саме 12 лютого 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу із закупівель не було реалізовано можливість зазначити інформацію про забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції безпосередньо у спеціальних електронних полях оголошення, як того вимагає Закон України «Про публічні закупівлі», така можливість у замовників з’явилась лише з 16 квітня 2021 року, про що свідчить інформація, яка висвітлена на веб-порталі https://infobox.prozorro.org
а також на одному з найбільших майданчиків системи Prozorro та активного учасника нової реформи відкритих державних закупівель - E-tender.UA (https://e-tender.ua/training-tenders/zamovnikam-prozorro-2/instrukciya-zabezpechennya-tendernoyi-propoziciyi-ta-vikonan-141)
2. Щодо копії наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера.
Зазначаємо, що у складі пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» надано копію трудової книжки машиніста бульдозера - Усатого С.В., що підтверджувало наявність трудових правовідносин між сторонами, оформлених в рамках діючого законодавства, що тим самим посвідчувало достатній рівень знань та досвіду, необхідних для виконання робіт.
При розгляді пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» замовником враховано положення пункту 28 Особливостей та встановлено, що копія наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Усатого Сергій Вікторовича міститься у публічному доступі.
Копію вказаного наказу оприлюднено на сайті електронної системи закупівель "Prozorro", зокрема, за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b).
Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі.
3. Щодо медичних довідок на водіїв транспортних засобів.
При розгляді пропозиції учасника замовником враховано, що відповідно до статті 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Кандидат на посаду водія, який підходить за віком, має потрібну кваліфікацію і не має протипоказань за станом здоров’я подає заяву про прийняття на роботу, а також: паспорт (інший документ, що посвідчує особу); трудову книжку (якщо це не перше місце роботи); документ про освіту; довідку органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера (облікова картка платника податків); водійське посвідчення; документи, що підтверджують проходження медогляду; військовий квиток або свідоцтво про приписку до призовної ділянки.
Порядок проходження медогляду кандидата на посаду водія визначений у наказі Міністерства охорони здоров’я України від 31.01.2013 № 65/80 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (надалі – «Положення»).
Згідно пункту 1.1 Положення медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди.
Згідно пункту 1.2 Положення попередньому медичному огляду підлягають кандидати у водії для отримання права на керування транспортним засобом.
Згідно пункту 1.7 Положення за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Положення.
Згідно пункту 1.3 Положення, періодичному медичному огляду підлягають водії транспортних засобів для підтвердження права на керування транспортним засобом: віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років; віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки; віком від 76 років і більше - один раз на рік. Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на 5 років, крім випадку, передбаченого частиною третьою статті 30 Закону України «Про автомобільний транспорт».
У складі тендерної пропозиції Учасника надано медичну книжку водія автотранспортних засобів Студоляк В.П., яку видано 17.03.2020 року.
Враховуючи вік зазначеного водія автотранспортних засобів, беручи до уваги специфіку робіт, що передбачалась предметом закупівлі, водій автотранспортних засобів - Студоляк В.П. підлягав періодичному медичному огляду по завершенню строків визначених пунктом 1.3 Положення, з дати видачі медичної довідки, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника.
Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі.
4. Щодо копії свідоцтва про реєстрацію автокрану самохідного.
При розгляді пропозиції учасника замовником враховано положення пункту 28 Особливостей та встановлено, що копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автокран самохідний/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017, серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р., міститься у публічному доступі.
Копію вказаного свідоцтва оприлюднено на сайті електронної системи закупівель "Prozorro", зокрема, за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b).
Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі..
5. Щодо медичних довідок на водіїв транспортних засобів ТОВ «ШБУ-77»
Відповідно до статті 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Кандидат на посаду водія, який підходить за віком, має потрібну кваліфікацію і не має протипоказань за станом здоров’я подає заяву про прийняття на роботу, а також: паспорт (інший документ, що посвідчує особу); трудову книжку (якщо це не перше місце роботи); документ про освіту; довідку органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера (облікова картка платника податків); водійське посвідчення; документи, що підтверджують проходження медогляду; військовий квиток або свідоцтво про приписку до призовної ділянки.
Порядок проходження медогляду кандидата на посаду водія визначений у Наказі від 31.01.2013 № 65/80 Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (надалі – «Положення»).
Згідно пункту 1.1 Положення медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди.
Згідно пункту 1.2 Положення попередньому медичному огляду підлягають кандидати у водії для отримання права на керування транспортним засобом.
Згідно пункту 1.7 Положення за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Положення.
Враховуючи те, що під час укладення трудового договору, кандидат на посаду водія транспортного засобу в обов’язковому порядку зобов’язаний надати роботодавцю у складі пакету документів, передбачених статтею 24 КЗпП, зокрема медичну довідку про проходження попереднього медичного огляду, відповідно факт наявності трудових правовідносин ТОВ «ШБУ-77» із працівниками (водіями транспортних засобів) зазначеними у Висновку, є підтвердженням наявності в останніх медичних довідок, виданих за процедурою визначеною Положенням, про що свідчать записи про прийняття на посади водіїв автотранспортних засобів, які містяться у копіях трудових книжок відповідних працівників наданих у складі тендерної пропозиції Учасника.
Замовник не погоджується із відповідним твердженням зазначеному у Висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Служба відновлення має намір оскаржити вищевказаний Висновок до адміністративного суду, як того вимагає п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту:
30.05.2024 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
c9302025128f4e1881016d16c0a3c106
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.05.2024 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 69+000 – км 79+150, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 69+000 - km 79+150, Chernihiv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)», очікуваною вартістю 266 989 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-000744-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, тощо)?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»), вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
3. Просимо надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 № 21201, укладеного Замовником із ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – Договір).
4. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів), чи продовжено строк дії гарантії виконання № 24071 від 02.06.2021, виданої Акціонерним товариством «Комерційний банк «Глобус», у зв’язку з продовженням строку дії Договору додатковими угодами від 22.12.2021 № 4 по 31.12.2022, від 01.08.2022 № 6 по 31.12.2023 та від 29.12.2023 № 9 по 31.12.2024, як це передбачено вимогами Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 № 41/10321, у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі.
5. Надайте документальні підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 № 21201, укладеного Замовником із ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», додатковою угодою від 22.12.2021 № 4, зокрема продовження строку виконання та завершення робіт, строку дії договору по 31.12.2022, додатковою угодою від 01.08.2022 № 6 щодо продовження строку виконання та завершення робіт, строку дії договору по 31.12.2023 та додатковою угодою від 29.12.2023 № 9 щодо продовження строку виконання та завершення робіт, строку дії договору по 31.12.2024?
6. З яких підстав виконання робіт продовжено до 31.12.2024, тоді як Замовником із ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» за результатами проведеної процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-02-12-000744-a укладено договір про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 № 21201, за умовами якого останній, із врахуванням своєї тендерної пропозиції, погодився та зобов’язався виконати увесь обсяг робіт в період з 14.06.2021 по 31.12.2021?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bf8693b3089f4808b803aeca0824d0eb
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2021-02-12-000744-a
Дата опублікування:
20.05.2024 10:40
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання викладеного у запиті
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що технічне завдання по об'єкту капітального ремонту, в якому передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, складено у відповідності до проектної документації, розробленої в установленому порядку, яка пройшла експертизу за всіма напрямками та затверджена в установленому порядку. (Додаток 1)
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкту капітального ремонту, складеного у відповідності до СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту». Даний стандарт погоджено Технічним комітетом стандартизації 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018 р. № 202 , який діяв згідно Наказу Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від «28» грудня 2018 р. № 424 з 2019-01-01, що носив обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.
Розмір бюджетного призначення на 2021 рік прийнято у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 2021 р. № 406), зі змінами.
Щодо другого питання викладеного у запиті
На виконання вимог тендерної документації, відповідно до частини другої статті 41 Закону, учасником - переможцем процедури закупівлі ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» під час укладання договору, супровідним листом №483 від 11.06.2021 року (Додаток 2), були надані документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підписання договору за результатами закупівлі та копію відповідної ліцензії №28-Л від 25 липня 2016р. Стосовно терміну дії наданої ліцензії повідомляємо, що 14.04.2017 року набула чинності постанова КМУ від 10.03.2017 р. № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, та всі чинні ліцензії стали безстроковими.
Щодо третього питання викладеного у запиті
Станом на 20.05.2024 року сума виконання договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 № 21201, укладеного із ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» складає – 209 399 438,76 грн. з ПДВ (двісті дев'ять мільйонів триста дев'яносто дев'ять тисяч чотириста тридцять вісім гривень 76 копійок)
Щодо четвертого питання викладеного у запиті
Продовження строку дії гарантії виконання № 24071 від 02.06.2021, виданої Акціонерним товариством «Комерційний банк «Глобус», у зв’язку з продовженням строку дії Договору додатковою угодою від 22.12.2021 № 4 по 31.12.2022 р., оформлено Змінами №1 до ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ №24071 від 02 червня 2021 року.(Додаток 3)
У 2022 році, на підставі наявності підтверджених форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили), згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», у зв’язку із військову агресію Російської Федерації проти України, було введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
Ведення воєнного стану з 24 лютого 2022 року до його офіційного закінчення, є надзвичайною, невідворотною та об’єктивною обставиною для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Аналогічне твердження вказується у листі Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року.
Згідно пункту 11.10.6 розділу ХІ Договору №21201, відповідно до якого, у разі настання, документально підтверджених, обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом VII Договору, замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання договору, за умови звернення підрядника щодо повернення такого забезпечення у формі листа, який крім реквізитів договору та банківської гарантії обов’язково має містити гарантію про надання повторно забезпечення виконання договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів, після закінчення обставин непереборної сили або з дня отримання бюджетних асигнувань та листа звернення від 16.08.2022 року №1078 (Додаток 3) ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», Сторони Договору № 21201 від 14.06.2021 року дійшли згоди про повернення внесеного забезпечення виконання договору у вигляді гарантії виконання № 24071 від 02.06.2021, виданої Акціонерним товариством «Комерційний банк «Глобус» із змінами №1 від 29.12.2021р.), про що складено додаткову угоду №7 від 18.08.2022 року.
ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» надало лист-гарантію № 1078/5 від 16.08.2022р. про надання повторно забезпечення виконання договору на умовах визначених Договором № 21201 від 14.06.2021 року протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили, або з дня отримання бюджетних асигнувань по об’єкту.
Щодо п'ятого питання викладеного у запиті
При внесенні змін до договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 № 21201, укладеного із ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», додатковою угодою від 22.12.2021 № 4, зокрема, щодо продовження строку виконання та завершення робіт, строку дії договору по 31.12.2022, також додатковою угодою від 01.08.2022 № 6 щодо продовження строку виконання та завершення робіт, строку дії договору по 31.12.2023 та додатковою угодою від 29.12.2023 № 9 щодо продовження строку виконання та завершення робіт, строку дії договору по 31.12.2024р , Сторони керувались нормою п. 4 частини 5 ст. 41 Закону «Про публічні закупівлі», а саме « продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням Планів використання бюджетних коштів на 2021 рік, на 2022 рік, на 2023 рік, відповідно до затверджених бюджетних призначень у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 122 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 406) ( зі змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 р. № 803) (зі змінами), які унеможливлювали виконання зобов'язань згідно умов зазначеного Договору.
Щодо шостого питання викладеного у запиті
Пунктом 12.1 Договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 № 21201, укладеного із ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» передбачено, що фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету та інших коштів.
При цьому, пунктами 12.3, 12.4 та 12.5 цього Договору передбачено, зокрема, що розрахунки за виконання Роботи будуть здійснюватися відповідно до затверджених бюджетних програм та інших законодавчих актів і за наявності фактичних надходжень на казначейський рахунок Замовник, згідно з Планом використання бюджетних коштів. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за цим Договором. Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань за відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування.
Частинами першою та другою статті 48 Бюджетного кодексу України (в редакції діючій на момент підписання відповідної додаткової угоди) було встановлено, зокрема, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років; довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я; середньострокових зобов’язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу). Кредиторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів за середньостроковими зобов’язаннями за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг на кінець поточного бюджетного періоду не може перевищувати залишка коштів спеціального фонду державного бюджету, утвореного за рахунок надходжень, які є джерелом формування державного дорожнього фонду та використовуються за напрямами, визначеними пунктами 1 і 2 частини третьої статті 24-2 цього Кодексу.
Пунктом 18.4 цього Договору передбачено, що істотні умови даного Договору не можуть бути змінені до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, крім випадків визначених у ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Отже, враховуючи наведене вище, за відсутності фінансування витрат Замовника, строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг за таким договором може бути продовжено.
Тому. на виконання положень пункту 4 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 18.4 Договору про закупівлю робіт за державні кошти від 14.06.2021 № 21201, у зв’язку із відсутністю фінансування витрат Замовника, було укладено відповідні додаткові угоди.
Номер:
72e7227d28c0461682dbc8b91506a844
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.05.2024 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 69+000 – км 79+150, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 69+000 - km 79+150, Chernihiv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)», очікуваною вартістю 266 989 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-000744-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
З яких причин вами, як Замовником допущено до аукціону та не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77», Учасник) як таку, що не відповідала вимогам абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / трудовий договір/ залучений.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових угод (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, згідно умов даної тендерної документації, зазначеними у Довідці.
Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції додатково надає: оригінал або копію медичної довідки на кожного водія, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації дійсної на момент подання пропозиції.
У тендерній пропозиції ТОВ «ШБУ-77» надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 19.04.2021Вих. № Т-705 відповідно до якої, Учасником для виконання робіт буде залучений виконавець робіт Сивцев Д.В., Грозенко М.О., геодезист Прохорчук І.В., начальник дільниці Ніколаєнко С.М., майстер будівельних та монтажних робіт Кучер І.В. досвіт роботи на займаній посаді 0р.(Менше року).
При цьому, відповідно до наданих копій трудових книжок, копії наказів про призначення на посаду та договору про надання послуг досвід роботи зазначених працівників на дату подання тендерної пропозиції Учасника (19.04.2021) становить 1 рік, а саме: Сивцев Д.В. прийнятий на посаду виконавця робіт з 16.12.2019, Грозенко М.О. переведений на посаду виконавця робіт з 08.04.2020, Прохорчук І.В. надає послуги геодезиста з 13.03.2020, Ніколаєнко С.М. переведений на посаду начальника дільниці з 10.03.2020, Кучер І.В. переведений на посаду майстра будівельних та монтажних робіт з 13.03.2020.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ШБУ-77», порушено вимогу пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
У тендерній пропозиції ТОВ «ШБУ-77» не надано оригінал або копію медичної довідки на водіїв транспортних засобів, зокрема: Бабієнко А.О., Бортнічук С.М., Финзь В.В., Харченко Р.В., Федака П.І., Асофроніє В.І., Журавльов В.В., Король О.В., Химинець О.О., Шквара В.І., Голодняк М.М., Габор М.М., чим порушено вимогу пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
На виконання вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника у тендерній пропозиції ТОВ «ШБУ-77» надано довідку щодо наявності техніки (транспортних засобі, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) від 25.02.2021 Вих. № Т-422, відповідно до якої Учасником під час робіт буде використано ретрорефлектометр LTL-XL (згідно з договором від 04.03.2021 № 83/21 укладеним ТОВ «ШБУ-77» з Державним підприємством «Дорожній науково-технічний центр»).
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «ШБУ-77» не надано оригінал листа-підтвердження від Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр», щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником процедури закупівлі за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, чим порушено вимогу пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ab531a63d876487b89207255092cf5b1
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2021-02-12-000744-a
Дата опублікування:
20.05.2024 10:28
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Щодо працівників відповідної кваліфікації
На виконання підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної документації ТОВ «ШБУ-77» надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 19.04.2021 Вих. № Т-705, відповідно до якої ТОВ «ШБУ-77» було заплановано залучити для виконання робіт зокрема виконавців робіт - Сивцев Д.В., Грозенко М.О., геодезиста - Прохорчук І.В., начальника дільниці - Ніколаєнко С.М., майстра будівельних та монтажних робіт - Кучер І.В.
На підтвердження інформації щодо наявності у ТОВ «ШБУ-77» працівників, які зазначені вище, у складі тендерної пропозиції було надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, та інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, згідно умов даної тендерної документації.
Інформація, що міститься в довідці від 19.04.2021 Вих. № Т-705, стосовно досвіду роботи на посадах в підприємстві зазначених працівників є ні що інше, як формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, оскільки учасником надано всі документи, які підтверджують наявність правовідносин ТОВ «ШБУ-77» з відповідними працівниками, що посвідчують достатній рівень їх знань та досвіду, необхідні для виконання робіт.
Замовник не погоджується із твердженням в цій частині, наведеними у запиті про надання пояснень.
2. Щодо медичних довідок на водіїв транспортних засобів
Відповідно до статті 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Кандидат на посаду водія, який підходить за віком, має потрібну кваліфікацію і не має протипоказань за станом здоров’я подає заяву про прийняття на роботу, а також: паспорт (інший документ, що посвідчує особу); трудову книжку (якщо це не перше місце роботи); документ про освіту; довідку органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера (облікова картка платника податків); водійське посвідчення; документи, що підтверджують проходження медогляду; військовий квиток або свідоцтво про приписку до призовної ділянки.
Порядок проходження медогляду кандидата на посаду водія визначений у Наказі від 31.01.2013 № 65/80 Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (надалі – «Положення»).
Згідно пункту 1.1 Положення медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди.
Згідно пункту 1.2 Положення попередньому медичному огляду підлягають кандидати у водії для отримання права на керування транспортним засобом.
Згідно пункту 1.7 Положення за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Положення.
Враховуючи те, що під час укладення трудового договору, кандидат на посаду водія транспортного засобу в обов’язковому порядку зобов’язаний надати роботодавцю у складі пакету документів, передбачених статтею 24 КЗпП, зокрема медичну довідку про проходження попереднього медичного огляду, відповідно факт наявності трудових правовідносин ТОВ «ШБУ-77» із працівниками (водіями транспортних засобів) зазначених у запиті, є підтвердженням наявності в останніх медичних довідок, виданих за процедурою визначеною Положенням, про що свідчать записи про прийняття на посади водіїв автотранспортних засобів, які містяться у наданих копіях трудових книжок відповідних працівників у складі тендерної пропозиції Учасника.
3. Щодо листа-підтвердження про не заперечення використання машин, механізмів та обладнання.
Згідно підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі (дана вимога не стосується Учасника (об’єднання учасників)), а залучена, то Учасником процедури закупівлі на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються зокрема оригінал Листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником процедури закупівлі за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
Згідно Договору від 04.03.2021 № 83/21 укладеного між ТОВ «ШБУ-77» та Державним підприємством «Дорожній науково-технічний центр» передбачено, що Замовник доручає, а Виконавець бере на себе надання послуг щодо визначення експлуатаційних характеристик горизонтальної дорожньої розмітки приладом для операційного контролю світловідбивання розмітки (ретрорефлектометр LTL-XL) на автомобільних дорогах загального користування державного значення в Чернігівській області.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2.1 цього Договору та додатку 1 до нього до вартості вимірювання експлуатаційних характеристик горизонтальної дорожньої розмітки включені затрати щодо залучення працівників Виконавця, які будуть використовувати прилад для операційного контролю світловідбивання розмітки (ретрорефлектометр LTL-XL).
Таким чином, вимога щодо надання підтвердження від Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр» щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт, а саме приладу (ретрорефлектометр LTL-XL) не розповсюджується у даному випадку, оскільки Учасником не буде безпосередньо використовуватися вказаний прилад, так як до надання послуг належить проведення польових випробувань за показниками визначеними замовником робіт (визначення експлуатаційних характеристик коефіцієнтів яскравості та світлоповертання горизонтальної дорожньої розмітки), саме працівниками зазначеного виконавця (пункт 3.1 договору).
Номер:
4987acab25e44d11a425ea15828e9f1d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.05.2024 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 69+000 – км 79+150, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 69+000 - km 79+150, Chernihiv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)», очікуваною вартістю 266 989 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-12-000744-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
З яких причин вами, як Замовником допущено до аукціону та не відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»», Учасник) як таку, що не відповідала вимогам абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / трудовий договір/ залучений.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових угод (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, згідно умов даної тендерної документації, зазначеними у Довідці.
Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції додатково надає: оригінал або копію медичної довідки на кожного водія, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації дійсної на момент подання пропозиції.
У тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» надано інформаційну довідку про наявність працівників, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 16.04.2021 № 297/1 відповідно до якої, Учасником для виконання робіт буде залучений майстер (майстер шляховий) Бовсунівський М.П. та Броцький Я.О. досвіт роботи на займаній посаді менше 1 року.
При цьому, відповідно до наданих копій трудових книжок, копії наказів про прийом на роботу та переведення досвід роботи зазначених працівників на дату подання тендерної пропозиції Учасника (19.04.2021) становить 1 рік, а саме: Бовсунівський М.П. прийнятий на посаду майстра шляхового з 13.04.2020, Броцький Я.О. переведений на посаду майстра шляхового з 02.03.2020.
Також, у тендерній пропозиції Учасника не надано копію наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Усатого Сергій Вікторовича.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»», порушено вимогу пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
У тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» медичну книжку водія автотранспортних засобів Студоляк Віталія Петровича термін дії якої закінчився 17.03.2021, чим порушено вимогу пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника, оскільки медична книжка не дійсна на момент подання пропозиції (19.04.2021).
На виконання вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника у тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» надано довідку щодо наявності техніки (транспортних засобі, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) від 09.03.2021 № 213/8, відповідно до якої Учасником під час робіт буде використано спеціалізований вантажний – спеціалізований самоскид/МАN/TGS/41.400, 2018 р. (3 шт) (згідно з договором про надання послуг від 10.02.2020 № 01-10/02-20, укладеним з ТОВ «АВТОСТРАДА ТРЕЙД ГРУП»).
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, дата реєстрації якого 2018 рік надано лише на 2 спеціалізованих вантажних – спеціалізованих самоскида/МАN/TGS/41.400, чим порушено вимогу пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Також, на підтвердження наявності техніки зазначеної у довідці в тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на екскаватор колісних/DOOSAN/DX210WA, 2018 року, серії ОМ № 087691 від 13.01.2021 та серії ОМ № 087689 від 13.01.2021.
При цьому, у зазначеній довідці передбачено залучення 2-х екскаваторів колісних/DOOSAN/DX210WA, 2018 року, серії ЕЕ № 087691 від 13.01.2021 та серії ЕЕ № 087689 від 12.02.2020 , чим порушено вимогу пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Крім того, в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, у тендерній пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»» не надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автокран самохідний/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017, серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р., чим порушено вимогу пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
116484c44b2344049ba7340066332c6a
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2021-02-12-000744-a
Дата опублікування:
22.05.2024 16:47
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Щодо досвіду роботи працівників.
На виконання підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної документації ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (надалі - «Учасник») надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) від 16.04.2021 Вих. № 297/1, відповідно до якої Учасником було заплановано залучити для виконання робіт зокрема Майстрів (Майстрів шляхових) – Бовсунівського М.П. та Броцького Я.О.
На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, які зазначені вище, у складі тендерної пропозиції було надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, та інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, згідно умов даної тендерної документації.
Інформація, що міститься в довідці від 16.04.2021 Вих. № 297/1, стосовно досвіду роботи на посадах в підприємстві зазначених працівників є ні що інше, як формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, оскільки учасником надано всі документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, що посвідчують достатній рівень їх знань та досвіду, необхідні для виконання робіт.
Замовник не погоджується із твердженням в цій частині, наведеними у запиті про надання пояснень.
2. Щодо не надання копії наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера.
Зазначаємо, що у складі пропозиції Учасника надано копію трудової книжки машиніста бульдозера - Усатого С.В., що підтверджувало наявність трудових правовідносин між сторонами, оформлених в рамках діючого законодавства тим самим посвідчувало достатній рівень знань та досвіду, необхідного для виконання робіт.
Крім того, при розгляді пропозиції учасника замовником враховано положення пункту 28 Особливостей та встановлено, що копія наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Усатого Сергій Вікторовича міститься у публічному доступі.
Копію вказаного наказу оприлюднено на сайті електронної системи закупівель "Prozorro", зокрема за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b).
Замовник не погоджується із відповідними твердженнями наведеними у запиті про надання пояснень.
3. Щодо медичних довідок на водіїв транспортних засобів.
При розгляді пропозиції учасника замовником враховано, що відповідно до статті 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Кандидат на посаду водія, який підходить за віком, має потрібну кваліфікацію і не має протипоказань за станом здоров’я подає заяву про прийняття на роботу, а також: паспорт (інший документ, що посвідчує особу); трудову книжку (якщо це не перше місце роботи); документ про освіту; довідку органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера (облікова картка платника податків); водійське посвідчення; документи, що підтверджують проходження медогляду; військовий квиток або свідоцтво про приписку до призовної ділянки.
Порядок проходження медогляду кандидата на посаду водія визначений у Наказі від 31.01.2013 № 65/80 Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (надалі – «Положення»).
Згідно пункту 1.1 Положення медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди.
Згідно пункту 1.2 Положення попередньому медичному огляду підлягають кандидати у водії для отримання права на керування транспортним засобом.
Згідно пункту 1.7 Положення за результатом проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів видається Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом (далі - Медична довідка) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Положення.
Згідно пункту 1.3 Положення, періодичному медичному огляду підлягають водії транспортних засобів для підтвердження права на керування транспортним засобом: віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років; віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки; віком від 76 років і більше - один раз на рік. Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на 5 років, крім випадку, передбаченого частиною третьою статті 30 Закону України «Про автомобільний транспорт».
У складі тендерної пропозиції Учасника надано медичну книжку водія автотранспортних засобів Студоляк В.П., видана 17.03.2020 року.
Враховуючи вік зазначеного водія автотранспортних засобів, беручи до уваги специфіку робіт, що передбачалась предметом закупівлі, водій автотранспортних засобів - Студоляк В.П. підлягав періодичному медичному огляду по завершенню строків визначених пунктом 1.3 Положення, з дати видачі медичної довідки, яка надана у складі тендерної пропозиції Учасника.
Замовник не погоджується із твердженням в цій частині, наведеними у запиті про надання пояснень.
4. Щодо свідоцтв про реєстрацію Спеціалізованих вантажних – спеціалізованих самоскидів.
У складі тендерної пропозиції було надано Довідку від 09.03.2021 року №213/8 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для виконання робіт (надання послуг) згідно якої зокрема було заплановано Учасником залучити до виконання робіт 16 одиниць Спеціалізованих вантажних – спеціалізованих самоскидів /MAN TGS/41.400.
На підтвердження наявності техніки зазначеної у довідці в тендерній пропозиції Учасника було надано копії 16-ти свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу на всі спеціалізовані вантажні – спеціалізовані самоскиди /MAN TGS/41.400, інформація про які зазначена у наданій учасником довідці.
Замовник не погоджується із твердженням в цій частині, наведеними у запиті про надання пояснень.
5. Щодо свідоцтв про реєстрацію екскаваторів колісних.
Учасником повністю виконано вимоги пункту 1 додатку 2 до тендерної документації в частині надання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, а саме 2-х екскаваторів колісних/DOOSAN/DX210WA, 2018 року.
Інформація, про яку йде мова у запиті та містилась в довідці від 09.03.2021 року №213/8, в частині відображеного Учасником року випуску зазначених вище спеціалізованих самоскиді та номерів (серії) свідоцтв про реєстрацію 2-х екскаваторів колісних/DOOSAN/DX210WA, є ні що інше, як формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, оскільки Учасником повністю виконано вимоги пункту 1 додатку 2 до тендерної документації в частині надання копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Замовник не погоджується із твердженням в цій частині, наведеними у запиті про надання пояснень.
6. Щодо не надання копії свідоцтва про реєстрацію автокрану самохідного.
При розгляді пропозиції учасника замовником враховано положення пункту 28 Особливостей та встановлено, що копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автокран самохідний/LIEBHERR/A51B тип LTM 1100-5.2, 2017, серія АВ № 001474 від 13.10.2020 р., міститься у публічному доступі.
Копію вказаного свідоцтва оприлюднено на сайті електронної системи закупівель "Prozorro", зокрема за закупівлею UA-2021-04-13-004446-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-004446-b).
Замовник не погоджується із відповідними твердженнями наведеними у запиті про надання пояснень.