-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
456 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 280.00 UAH
Номер:
cc8d4496cf82447bb2b96b204c09b01d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-29-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2021 00:00
Період моніторингу:
30.04.2021 16:06 - 27.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2021 №295
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.04.2021 №295
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-02-12-000385-а 12.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тиврівського обласного будинку-інтернату для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12 лютого 2021 року (протокол №б/н), тендерну пропозицію ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович, протокол засідання тендерного комітету від 02 березня 2021 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15 березня 2021 року №44 та пояснення від 11 травня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Водночас, замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015: 15330000-0 – «Оброблені фрукти та овочі», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товарів, які має намір придбати замовник, а саме: 15331410-4 – «Квасоля в томатному соусі», 15331423-8 – «Консервовані помідори», 15331425-2 – «Томатне пюре», 15331462-3 – «Консервований горох», 15331460-9 – «Овочеві консерви», 15332200-6 – «Джеми та мармелади; фруктові желе; фруктові чи горіхові пюре та пасти».
Також, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились до тендерної документації.
Крім того, установлено, що надана у тендерній пропозиції учасника ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович, якого визначено переможцем торгів, довідка про наявність автотранспорту не містить інформації про наявність спеціалізованих автотранспортних засобів у кількості не менше двох одиниць, як вимагалось підпунктом 3.1 пункту 3 розділу 5 тендерної документації.
Поряд з цим, у тендерній пропозиції учасника ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович не надано копій договорів на дезінсекцію та дератизацію складського приміщення та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт, які вимагались підпунктом 2 пункту 3 розділу 5 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 15 березня 2021 року №44 на суму 396000,00 грн.
Період усунення порушень:
21.05.2021 16:54 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2021 16:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вжито заходів щодо розірвання договору№44 від 15.03.2021р.
Дата публікації звіту:
27.05.2021 10:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 15.03.2021 №44 додатковою угодою від 26.05.2021 №1
Дата публікації:
01.06.2021 08:27
Запити/Пояснення
Номер:
c9a7da603e134f6ebcafe601119585e5
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2021 13:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі оброблених фруктів та овочів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-12-000385-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не містить коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
2. Чому разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились до тендерної документації.
3. Яким чином учасник тендеру ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович, якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 2 частини 3 розділу 5 тендерної документації в частині надання копій договорів на дезінсекцію та дератизацію складського приміщення та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b5591352b1a546619603ba42e30bb291
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
11.05.2021 12:15
Опис:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не містить коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?помилково з Єдиним закупівельним словником предмет закупівлі було визначено по чотирьох знаках
2. Чому разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносились до тендерної документації: перелік змін вносились - система давала збій(не проконтролювали чи оприлюднено) 3. Яким чином учасник тендеру ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович, якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 2 частини 3 розділу 5 тендерної документації в частині надання копій договорів на дезінсекцію та дератизацію складського приміщення та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт?
у Тиврівському обласному будинку-інтернаті проживало 176 підопічних (люди похилого віку та інваліди), які потребують чотирьох-разового раціонального збалансованого харчування. В зв’язку з тим, що проведення відкритих торгів займає великий проміжок часу(перший раз не відбулись- була одна пропозиція), що призводить до несвоєчасної поставки продуктів харчування, в результаті чого не виконуються норми харчування мешканців, в зв’язку з чим було прийнято рішення про визнання ФОП Гавриш Костянтин Анатолійович переможцем даної закупівлі. Ціна пропозиції є найнижчою, що призводить до економії бюджетних коштів. Жодних претензій до вчасної, якісної поставки не було. Не доглянули що договора на дезінфекцію, а не дезінсекцію та дератизацію(продукція в банках).