• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свинини нежирне (охолоджене), м'ясо яловиче (охолоджене), тушка куриці (охолоджена), філе куряче (охолоджене), печінка яловичини (заморожена)

М'ясо свинини нежирне (охолоджене), м'ясо яловиче (охолоджене), тушка куриці (охолоджена), філе куряче (охолоджене), печінка яловичини (заморожена)

Завершена

1 049 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 245.00 UAH
Номер: ead968409cb54a26a73a6bb7c30f266e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-15-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 15.04.2021 17:40 - 12.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 №167 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 14.04.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021№ 167 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 10. UA-2021-02-11-005383-c 11.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини 1 статті 31 Закону Замовник. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, правомірності відхилення тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29.04.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради (далі за текстом – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11 лютого 2021 року №3, тендерні пропозиції ФОП Хвесик Вікторія Дмитрівна та ФОП Кубрик Ольга Миколаївна (далі за текстом – ФОП Кубрик О.М., учасник або учасник - переможець), рішення уповноваженої особи за результатами розгляду тендерної пропозиції від 02.03.2021 №4, рішення уповноваженої особи за результатами розгляду тендерної пропозиції від 03.03.2021 №5, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, договір від 14.04.2021 №83 на загальну суму 1 038 155,40 грн, додаткова угода від 14.04.2021 №1. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кубрик О.М. встановлено, що пунктом 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що учасник подає в складі тендерної пропозиції письмове погодження з формальними помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції Учасника. Учасником ФОП Кубрик О.М. не надано вищевказане письмове погодження, що в свою чергу є порушенням вимог пунктом 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Поряд з цим, вимогами пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації обумовлено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників (не менше двох) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу; особи, що буде супроводжувати товар. Учасником ФОП Кубрик О.М. в тендерній пропозиції надано довідку про те, що наймані працівники відсутні, проте, на виконання вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: ФОП Кубрик О.М. та ФОП Безрук І.П. На підтвердження поданої інформації в довідці з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в складі тендерної пропозиції необхідно надати: скановані з оригіналу копії трудових книжок працівників (1 сторінка титульний аркуш із зазначенням відомостей про працівника, та сторінка – розділ «відомості про роботу» із останнім записом працевлаштування або скановані з оригіналу накази про призначення на роботу відповідних працівників). Однак, в порушення вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації учасником ФОП Кубрик О.М. в тендерній пропозиції не надано жодного із перелічених документів стосовно Безрук І.П. Також, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наданій в тендерній пропозиції учасником ФОП Кубрик О.М. не міститься інформація про наявність водія автотранспортного засобу; особи, що буде супроводжувати товар, чим порушено вимоги пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації. Поряд з цим, Додатком №2 до тендерної документації передбачено надання довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Учасником-переможцем ФОП Кубрик О.М. в тендерній пропозиції надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України, станом на 15.02.2021, тоді як повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель опубліковано 03.03.2021, тобто недотримано вимоги Додатком №2 до тендерної документації. На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив, визначив переможцем та уклав договір від 14.04.2021 №83 на загальну суму 1 038 155,40 грн із ФОП Кубрик О.М.
Період усунення порушень: 29.04.2021 20:23 - 19.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2021 20:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення: На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Відділ освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 29.04.2021 року. 1. Пунктом 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних формальних помилок визначено Наказом Мінекономрозвитку № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Якщо в тендерній документації наявні помилки, така тендерна пропозиція підлягає розгляду лише якщо такі помилки будуть визнані формальними (несуттєвими). Учасником ФОП Кубрик О.М. не було допущено помилок, які б впливали на цінову пропозицію учасника. Крім цього, у ч. 2 ст. 22 Закону зазначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Жодним нормативно-правовим актом не встановлений перелік та назва документів, якими підтверджуються кваліфікаційні критерії. Замовник не зобов’язаний називати форми довідок ідентично кваліфікаційним критеріям. 2. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації обумовлено, що учасником у складі тендерної пропозиція надається інформація у формі таблиці про працівників на виконання вимог вищевказаного пункту Учасником ФОП Кубрик О.М. в тендерній пропозиції надано довідку про те, що наймані працівники відсутні. 3. Додатком №2 до тендерної документації передбачено надання довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України та щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності , відсутність (наявність) судимості або обмежень , передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом не раніше не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Учасником-переможцем ФОП Кубрик О.М. в тендерній пропозиції надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України, станом на 15.02.2021 року. Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України надається протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. До того ж офіційно у вищевказаної Довідки не має терміну дії. У зв'язку з вищезазначеним, дії Відділ освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради в частині визначення переможцем торгів – ФОП Кубрик О.М., не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти пояснення Відділу освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
Дата публікації звіту: 07.05.2021 15:13