Період моніторингу:07.05.2021 10:54 - 01.06.2021 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
07.05.2021 №301
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-11-010092-a 11.02.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 11.02.2021 № 11.02 (далі – ТД), тендерні пропозиції ПП «O.L.KAR - АГРОЗООВЕТ- СЕРВІС», ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.03.2021 № 03.03 та від 03.03.2021 № 03.03/2, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, договір від 16.03.2021 № 16/03-21, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.05.2021.
Період усунення порушень:26.05.2021 16:02 - 01.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:26.05.2021 16:02
Запити/Пояснення
23564
Номер:ff83df9f9bf14dccb6db0db0c1572f03
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:12.05.2021 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:18.05.2021 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 407-99-71 katiii_kati@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
23622
Номер:fe6ca3a9172248a0a5876a315975c59c
Назва:Пояснення по тендеру UA-2021-02-11-010092-a «Ветеринарні препарати» (код за ДК 021:2015 – 33690000-3 Лікарські засоби різні)
Дата опублікування:14.05.2021 10:47
Автор:БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
×
Код ЄДРПОУ:
00493712
Контактна особа:
Карпенко Анатолій Миколайович +380456354504 bnau@ukr.net http://www.btsau.net.ua
Адреса:
09117, Україна, Київська область, Біла Церква, площа Соборна 8/1
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На виконання запиту від ДАСУ по тендеру UA-2021-02-11-010092-a «Ветеринарні препарати» (код за ДК 021:2015 – 33690000-3 Лікарські засоби різні), адміністрація Білоцерківського НАУ повідомляє наступне.
На початку поточного року ветеринарні лікарі навчально-виробничого центру Білоцерківського НАУ подали заявки в електронному вигляді на придбання ветеринарних препаратів на 2021 рік. Окремо була подана заявка для навчальної птахоферми та ферми великої рогатої худоби. Під час подання заявки відповідальна особа-заявник визначив очікувану вартість предмету закупівлі, після чого тендерним комітетом університету було консолідовано заявки та додано суми по заявках на ветпрепарати.
Додатки:
1) Заявка на придбання ветперепаратів на навчальну птахоферму;
2) Заявка на придбання ветперепаратів на навчальну ферму великої рогатої худоби;
3) Заявка на придбання засобів для дезінфекції на навчальну ферму великої рогатої худоби.