-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Теплова енергія
Завершена
1 217 170.72
UAH з ПДВ
Номер:
51dbd6f323c649acb42f8bc7566f8fa9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-13-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2021 00:00
Період моніторингу:
13.10.2021 14:45 - 05.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
13.10.2021 № 638
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-11-007495-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту № 1 встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюдненняпо лотам №2,№3,№4, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході проведення моніторингу Замовником відмінено закупівлю по лоту № 1, у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (ДУ "Херсонський ОЦКПХ МОЗ") (далі – Замовник) на 2021 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 11.02.2021; договір з АТ «Херсонська теплоелектроцентраль» по лоту № 2 від 17.02.2021 № 28-Т; договір з МКП «Херсонтеплоенерго» по лоту № 3 від 17.02.2021 № 497/01-2021, додаткові угоди від 21.09.2021 № 1 та від 24.09.2021 № 2; договір з ТОВ «Спецтеплопостач» по лоту № 4 від 17.02.2021 № 11, додаткові угоди від 16.03.2021 № 1 та від 11.08.2021 № 2; протокол від 19.10.2021 № 18, відповідь на запит від 21.10.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу по лоту № 1 закупівлі за ID:UA-2021-02-11-007495-a оприлюднено повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 11.02.2021, однак договір про закупівлю теплової енергії у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не укладено, чим порушено вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
Також, моніторингом установлено, що 19.10.2021 Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету від 19.10.2021 № 18 в якому зазначено, що Замовником відміняється закупівля по лоту № 1, у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
22.10.2021 15:08 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
aeeb1598b0444af1951d8c380a41bd69
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
18.10.2021 13:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі теплової енергії, проведеного Державною установою «Херсонський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України» вартістю 1 217 170,72 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-02-11-007495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Чи укладено договір з переможцем торгів по лоту №1 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХЕРСОНСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
288ef501fb8643feac1f6a95c1db6292
Назва:
Відповідь на запит на пояснення
Дата опублікування:
21.10.2021 13:14
Опис:
Щодо вашого запиту про надання пояснень від 18.10.2021 року зазначаємо наступне.
1) Щодо того, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснене на підставі встановлених тарифів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, а також до встановлених тарифів для Акціонерного товариства «Херсонська теплоелектроцентраль», Міського комунального підприємства «Херсонтеплоенерго», Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтеплопостач». Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із загальної площі приміщень, яку необхідно отопити, фактичного обсягу спожитої теплової енергії у попередніх роках та тарифу на теплову енергію. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі — Методика). Технічні та якісних характеристик предмета закупівлі обґрунтовані відповідно до вимог Закону України від 02.06.2005 № 2633-IV «Про теплопостачання».
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://dses-kherson.gov.ua/ua/tendernaja_dokumentatsija_gu_holts_gses.
2) Щодо того, чи укладено договір з переможцем торгів по лоту №1 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХЕРСОНСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ», зазначаємо, що Замовником не був укладений договір про закупівлі за результатом переговорів по лоту №1, через що лот №1 переговорної процедури закупівлі Теплова енергія був відмінений.