• Переговорна процедура (скорочена)
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Теплова енергія

Завершена

1 217 170.72 UAH з ПДВ
Номер: 51dbd6f323c649acb42f8bc7566f8fa9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-13-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 13.10.2021 14:45 - 05.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 13.10.2021 № 638 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-11-007495-a. 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, oli4kabr@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту № 1 встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюдненняпо лотам №2,№3,№4, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником відмінено закупівлю по лоту № 1, у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Херсонський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (ДУ "Херсонський ОЦКПХ МОЗ") (далі – Замовник) на 2021 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 11.02.2021; договір з АТ «Херсонська теплоелектроцентраль» по лоту № 2 від 17.02.2021 № 28-Т; договір з МКП «Херсонтеплоенерго» по лоту № 3 від 17.02.2021 № 497/01-2021, додаткові угоди від 21.09.2021 № 1 та від 24.09.2021 № 2; договір з ТОВ «Спецтеплопостач» по лоту № 4 від 17.02.2021 № 11, додаткові угоди від 16.03.2021 № 1 та від 11.08.2021 № 2; протокол від 19.10.2021 № 18, відповідь на запит від 21.10.2021. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу по лоту № 1 закупівлі за ID:UA-2021-02-11-007495-a оприлюднено повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 11.02.2021, однак договір про закупівлю теплової енергії у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не укладено, чим порушено вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. Також, моніторингом установлено, що 19.10.2021 Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету від 19.10.2021 № 18 в якому зазначено, що Замовником відміняється закупівля по лоту № 1, у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 22.10.2021 15:08 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2021 15:08

Запити/Пояснення