• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти/ бензин

бензин

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Номер: 3be4eab6ad0745ccbbed6a408f0c770f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-27-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 27.07.2021 10:15 - 18.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 23.07.2021 № 385 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.07.2021 № 385 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-11-002395-b 11.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 140-64-65, sugarenkoinna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10, абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону. За результатом аналізу питання внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) установлено порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. В порушення частини 5 статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень не надав відповідні пояснення та документи через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення змін до Договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини 5 статті 8, пунктів 3, 10 частини 1 статті 10, абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону та здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону, зокрема, вжити заходів шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель, зокрема зменшення ціни за 1 л бензину А-92 до рівня, визначеного сторонами на дату підписання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального некомерційного підприємства "Олександрівська лікарня" Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі - Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.02.2021, вимога про усунення порушення від 16.02.2021, рішення Замовника від 17.02.2021, протокол засідання тендерного комітету від 17.02.2021 про внесення змін до тендерної документації, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТД МТК» (далі – ТОВ «ТД МТК»), протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2021, договір від 15.03.2019 № 77, укладений між Замовником та ТОВ «ТД МТК» (далі – Договір), додаткові угоди від 16.03.2021 № 1, від 22.03.2021 № 2, від 01.04.2021 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення Замовника від 12.08.2021 та документи (листи ТОВ «ТД МТК» від 31.03.2021 № 165/03 та від 19.04.2021 № 013/03 на адресу Замовника, Експертні висновки Запорізької торгово-промислової палати від 16.03.2021 № ОИ-7355 та від 29.03.2021 № ОИ-7402), надані в електронній системі закупівель на запит про надання пояснень та документів від 29.07.2021. За результатом моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що в електронній системі закупівель 17.02.2021 Замовником оприлюднено зміни до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 17.02.2021, шляхом розміщення нової редакції тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 11.02.2021 та нової редакції Додатку № 2 «Технічна специфікація» . Однак, на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10, абзацу 2 частини 2 статті 24 Закону Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що внесені до тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації. За результатом моніторингу питання внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 5 статті 41 Закону змінено істотні умови Договору після його підписання до виконання зобов'язань в повному обсязі в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків при відсутності коливання ціни товару на ринку. Аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що за результатом проведення вказаної процедури закупівлі Замовником укладено договір з переможцем торгів ТОВ «ТД МТК» від 15.03.2021 № 77 на суму 315 921,00 гривень. Відповідно частини п’ятої статті 41 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. До Договору внесено зміни в бік збільшення вартості бензину А-92 додатковими угодами від 22.03.2021 №2 та від 01.04.2021 №3. Так, додатковою угодою від 22.03.2021 № 2 до Договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 літр бензину А-92 до 26,40 грн проти встановленої у Договорі 23,70 грн, тобто на 9,8%. Відповідно до наданих Замовником копій документів, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються листом ТОВ «ТД МТК» від 19.03.2021 № 013/03, щодо необхідності підняття ціни за одиницю товару за договором із додатком: експертним висновком Запорізької торгово-промислової палати станом на 16.03.2020 № ОИ-7355. Однак, зазначена інформація в експертному висновку Запорізької торгово-промислової палати відображає висновки експерта щодо середньоринкової вартості, що склалися станом на 16.03.2021, зокрема на бензин А-92 ціни становили в розмірі 26,78 грн за літр. Також, додатковою угодою від 01.04.2021 № 3 до Договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 літр бензину А-92 до 28,50 грн, тобто на 8%. Відповідно до наданих Замовником копій документів, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються листом ТОВ «ТД МТК» від 31.03.2021 № 165/03, щодо необхідності підняття ціни за одиницю товару за договором із додатком: експертним висновком Запорізької торгово-промислової палати станом на 29.03.2020 № ОИ-7402. Однак, зазначена інформація в експертному висновку Запорізької торгово-промислової палати відображає висновки експерта щодо середньоринкової вартості, що склалися станом на 29.03.2021, зокрема на бензин А-92 ціни становили в розмірі 29,54 грн за літр. Таким чином, експертні висновки Запорізької торгово-промислової палати станом на 16.03.2021 № ОИ-7355 та станом на 29.03.2020 № ОИ-7402 не відображають та не підтверджують коливання цін бензину А-92 на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додатковими угодами від 22.03.2021 №2, та від 01.04.2021 № 3 до Договору чим в свою чергу укладання вищевказаних додаткових угод, суперечить вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону та абзацу 2 п. 12,1 Розділу XIІ Договору. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 15.03.2021 Договір без Додатку № 1 до договору, який згідно пункту 13.1 розділу «Додатки до договору» є його невід’ємною частиною, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Крім того, в ході проведення моніторингу 29.07.2021 через електронну систему закупівель Замовнику було надано запит про надання пояснення та документів, що стосуються вищевикладених порушень. Однак, пояснення та документи через електронну систему закупівель Замовник завантажив на 10-ий робочий день з дня оприлюднення даного запиту, чим порушено частину 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 16.08.2021 16:43 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2021 16:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу та виявлених порушень, КНП "Олександрівська лікарня" провела усунення порушень шляхом розірвання договору. Зазначимо, що загальна сума Договору№ 77 від 15.03.2021 року становила на суму 315921,00 грн. Придбання бензину становило 289222,50 грн. в т.ч.ПДВ 48203,75 грн.В зв"язку з виникненням обставин (розірвання договору), непередбаченим значне підвищенням цін на паливо на ринку нафтопродуктів. та з пандемією COVID-19 (збільшення використання бензину А-92), розробляється нова тендерна документація по процедурі "Відкриті торги".
Дата публікації звіту: 27.08.2021 14:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionChanges: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 23.09.2021 13:09

Запити/Пояснення