• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Поточний середній ремонт вулиці Соборності від перехрестя з вулицею Ганни Дмитрян до межі міста Новомиргород

Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій та договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації. ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” У зв’язку з відсутністю власного веб-сайту підприємства, на виконання п4-1 Постанови Кабінету міністрів України №710 від 11.10.2016р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів». оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі. Технічні та якісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі визначені проектно-кошторисною документацією. Розмір бюджетного призначення згідно «Переліку об'єктів будівництва, реконcтрукції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 на 2021 рік»

Завершена

24 345 675.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 121 728.38 UAH
Номер: e44ff2cb3cf3448f896f03a498ef2af5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-10-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 10.09.2021 09:44 - 02.10.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.09.2021 № 477 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2021 № 477 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-10-013203-a 10.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Агентство місцевих автомобільних доріг», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.03.2021, роз’яснення від 26.02.2021, від 05.03.2021 на вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 23.02.2021 та від 02.03.2021, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Уманьдоррембуд», товариства з обмеженою відповідальністю «АРАКА», приватного підприємства «Ефект» (далі – ПП «Ефект»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 06.04.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 20.04.2021 № 76/21, укладений між Замовником та ТОВ «Ефект» (далі – Договір), додаткова угода від 15.09.2021 № 187/76/21 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 28.09.2021 16:50 - 02.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2021 16:50

Запити/Пояснення