Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24.06.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі за текстом – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.03.2021 №47, тендерні пропозиції ТОВ «МЕРИДІАН», ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» (далі – ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», учасник або учасник-переможець) рішення уповноваженої особи за результатами розгляду тендерної пропозиції від 16.04.2021 №98, повідомлення про усунення невідповідностей від 03.04.2021 ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» та ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, договір від 30.04.2021 №4 на суму 176 211 960,00 гривень.
Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 1 817 684,37 гривень.
Однак, інформація щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учаснику на виконання вимог підпункту 1.1.1 розділу 1.1 Додатку №1 до тендерної документації необхідно надати інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (необхідної для виконання робіт згідно Технічної специфікації по кожному виду робіт/послуг).
Учасником ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» в тендерній пропозиції надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) від 09.03.2021 №314, в якій зазначено використання машини маркірувальної (Маркірувальна машина для нанесення дорожньої розмітки акриловою фарбою), марка якої «Платформа дорожня розміточна «Шмель 11А», використання якої передбачено відповідно до договору про надання послуг від 19.02.2021 №1901-01П, укладеного з ТЗОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП».
Проте, інформація, надана учасником ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» у відомості ресурсів, свідчить про використання машини маркірувальної Hofmann H-26-2K.
Таким чино встановлено, що учасником ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» не надано інформацію про техніку, необхідну для виконання робіт, чим порушено вимоги підпункту 1.1.1 розділу 1.1 Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасником ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», визначив його переможцем процедури та уклав договір від 30.04.2021 №4 на загальну суму 176 211 960,00 гривень.
Період усунення порушень:
24.06.2021 19:58 - 10.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2021 19:58