-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень
Завершена
9 256 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 283.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 283.50 UAH
Номер:
6e7b94d0461f4d8280085fdd5f550cc6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-08-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2021 00:00
Період моніторингу:
08.04.2021 11:01 - 30.04.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-02-10-012906-a 10.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т», ПП «ШКОЛЯРИК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), вимога про усунення порушення, відповідь Замовника на вимогу про усунення порушення, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДТОВАРИ-Т» (далі – ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т»), приватного підприємства «ШКОЛЯРИК» (далі – ПП «ШКОЛЯРИК»), протокол № 43 розкриття тендерних пропозицій від 30.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2021, договір від 12.04.2021 № 83, пояснення Замовника з додатками, отримані через електронну систему закупівель 16.04.2021.
Період усунення порушень:
20.04.2021 18:19 - 24.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2021 18:19
Запити/Пояснення
Номер:
c3fc77422405421e9eec422e6e85d80c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2021 19:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-10-012906-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5fd6b019b97b448a901c0d825c686f83
Назва:
Відповідь на пояснення
Дата опублікування:
16.04.2021 15:47
Опис:
Щодо надання пояснення по моніторингу
процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:
55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування
вихованців груп дошкільного віку (0-6 років)
у закладах дошкільної освіти, харчування учнів 1-11 класів
у закладах загальної середньої освіт
та вихованців дитячого будинку «Чебурашка» (3-18 років)
(Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-10-012906-a)
(ID моніторингу UA-M-2021-04-08-000066)
Відділ освіти Рокитнянської районної селищної ради Білоцерківського району Київської області здійснює свою діяльність виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України. Перед початком проведення процедури закупівлі керувався принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 Закону.
З метою дотримання принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників процедури закупівлі та рівного ставлення, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням проводив ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі аналізував рекомендації, інформацію від суб’єктів господарювання.
Відділом освіти Рокитнянської районної селищної ради Білоцерківського району Київської області розроблено та затверджено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі) з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону (додаток 2 до Тендерної документації).
Фактичний розмір бюджетного призначення на видатки по КЕКВ 2230 «Продукти харчування» на 2021 рік становить 6270,3 тис. грн. Визначена сума очікуваної вартості предмета закупівлі по коду ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування вихованців груп дошкільного віку (0-6 років) у закладах дошкільної освіти, харчування учнів 1-11 класів у закладах загальної середньої освіти та вихованців дитячого будинку «Чебурашка» (3-18 років) складається з розміру бюджетного призначення (6270,3 тис.грн.) та очікуваної батьківської плати (2986,4 тис.грн.).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі з урахуванням вимог п.1-3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та рішення Рокитнянської селищної ради Київської області № 76-04-VIII від 05.02.2021 «Про встановлення вартості харчування та розміру плати для батьків у закладах освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області на 2021 рік» з урахування фактичного відвідування та виявленого бажання отримувати харчування за показниками 2020 року. Копія рішення додається (PDF)
Офіційний сайт (відділ освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району) головного розпорядника бюджетних коштів http://www.rokytne-osvita.edukit.kiev.ua/.