• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів та дітей у навчально-виховних комплексах

Завершена

1 417 934.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 089.67 UAH
Номер: b9eda128b85f4cd1a06d933543693726
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-24-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 25.03.2021 09:49 - 16.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2021 № 207 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 207. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-10-010194-a, 10.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлення порушення пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону, що оприлюднюються, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2021 року. Предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-10-002687-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію КП Школяр, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону; договір № 68 від 22.03.2021. Згідно з пунктом 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Проте в частині четвертій розділу 3 тендерної документації Замовником вказано, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Також, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Однак, в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом тендерної пропозиції учасника КП Школяр встановлено, що в порушення умов додатку 4 тендерної документації «Технічна специфікація» учасником не подано розрахунок вартості харчування учнів. Згідно з частиною третьою статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Додатком 3 тендерної документації Замовником визначено спосіб подання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, зокрема: На підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 5, 6 та 12 частини першої статті 17 Закону переможець торгів повинен надати: - електронну довідку, або довідку, або нотаріально завірену копію документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС) який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягувалася, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; - довідку в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Документ повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання документа. На підтвердження відсутності підстав, визначених у частині другій статті 17 Закону переможець торгів повинен надати інформацію про відсутність підстави за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (у разі її використання). Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови у участі у процедурі закупівлі. Для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Пунктом 3 частини першої статті 31 Закону зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Проте, переможцем КП Школяр не надано Замовнику у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав установлених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Також, відповідно до частини шостої статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Проте переможцем КП Школяр не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Таким чином, на порушення вимог частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів КП Школяр, яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону(в тому числі у спосіб, зазначений у тендерній документації), а укладено з вказаним переможцем договір № 68 від 22.03.2021 Слід зазначити, що відповідно до опублікованої 25.03.2020 в електронній системі закупівель інформації Замовником розірвано договір № 68 від 22.03.2021 відповідно до пункту 12.2 Розділу 12 договору за вимогою Виконавця.
Період усунення порушень: 30.03.2021 13:11 - 14.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2021 13:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділом освіти Червоноградської міської ради Львівської області вжито заходів щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель виявлених Західним офісом Держаудитслужби під час проведення процедури відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-10-010194-a на закупівлю : Класифікація за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів та дітей у навчально-виховних комплексах), а саме : розірвано договір №68 від 22.03.2021р., укладений за результатами процедури відкритих торгів між відділом освіти та КП «Школяр» та оприлюднено через електронну систему закупівель додаткову угоду про розірвання даного договору, а також вжито заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 30.03.2021 16:36