-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали ( нехімічні та гематологічні одноразового застосування )
мова якою викладаються тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
3 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Номер:
f20b56dc31164fa6abe9d3b28b8835f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-11-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2022 00:00
Період моніторингу:
11.08.2022 11:27 - 02.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.08.2022 № 22-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.08.2022 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-10-009200-a від 10.02.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю, а також недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та забезпечити виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженим особам, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунальне некомерційне підприємство «Старовижівська центральна районна лікарня» Старовижівської районної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольний рішенням уповноваженої особи від 10.02.2021 №48 із змінами від 12.02.2021 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІЛАК» (далі – ТОВ «МЕДІЛАК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2021 №76, повідомлення про намір укласти договір закупівлі з ТОВ «МЕДІЛАК» від 03.03.2021, договір про закупівлю від 15.03.2021 №83, додаткова угода №1 від 28.12.2021, пояснення Замовника від 17.08.2022 та від 23.08.2022.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі– Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис фізичної особи Кучера Віктора Івановича (організація – фізична особа, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС №1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця.
Період усунення порушень:
29.08.2022 15:06 - 13.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2022 15:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Направляємо інформацію про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в ході моніторингу проведення закупівлі.
Дата публікації звіту:
02.09.2022 10:55
Запити/Пояснення
Номер:
d009fe926fbd4e39a12d6eaa4a719186
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2022 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі медичних матеріалів ( нехімічні та гематологічні одноразового застосування ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-10-009200-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3) Надати інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 15.03.2021 №83, а також проведення оплати за отриманий товар.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
80ef8f22801a41e7a70a00183f46ee22
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.08.2022 16:35
Опис:
Інформація, пояснення та сканкопії накладних та платіжних доручень.
Номер:
b8a69c0ef1bc41e4be50ae4e3941f057
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
17.08.2022 16:37
Опис:
платіжні доручення
Номер:
fdfb42cce67b4f20a99bbe5cc59ae352
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
18.08.2022 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі медичних матеріалів ( нехімічні та гематологічні одноразового застосування ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-10-009200-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) На яку суму виконано договір закупівлі від 15.03.2021 №83 з врахуванням додаткової угоди №1 від 28.12.2021 та з зазначенням сплачених сум за отриманий товар в розрізі років? Прошу надати сальдово-оборотну відомість по договору від 15.03.2021 №83 та стан дебіторської/кредиторської заборгованості по зазначеному договору станом на 01.08.2022 та поточну дату
2) Чи були укладені додаткові угоди до договору від 15.03.2021 №83 на продовження терміну дії зазначеного договору?
Номер:
83a1a493f92444dba66592f819071d53
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
23.08.2022 10:19
Опис:
Направляємо відповідь на запит та додатки до нього.
Номер:
cda498f39dc6404982cb532e74547c55
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2022 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі медичних матеріалів ( нехімічні та гематологічні одноразового застосування ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-10-009200-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) На яку суму виконано договір закупівлі від 15.03.2021 №83 з врахуванням додаткової угоди №1 від 28.12.2021 та з зазначенням сплачених сум за отриманий товар в розрізі років? Прошу надати сальдово-оборотну відомість по договору від 15.03.2021 №83 та стан дебіторської/кредиторської заборгованості по зазначеному договору станом на 01.08.2022 та поточну дату.
2) Чи були укладені додаткові угоди до договору від 15.03.2021 №83 на продовження терміну дії зазначеного договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8818c7367c944e67aa2859a48b8ae308
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
24.08.2022 10:19
Опис:
Відповідь надіслано 23.08.2022р. 0 10год.19 хв.