-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Одноразові рукавички (рукавички оглядові латексні підвищеної міцності, рукавички оглядові латексні)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська НК 024:2019: 47172 Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Завершена
569 746.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 697.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 697.00 UAH
Номер:
8131604e5c6d4e6486f6a61ae1feb9b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2021 00:00
Період моніторингу:
19.07.2021 13:04 - 10.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.07.2021 № 366
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.07. 2021 № 366
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА/АБО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-02-10-008638-а 10.02.2021 Комунальний заклад "Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи" Дніпропетровської обласної ради (ЄДРПОУ 01985239) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ЧЕРНИШОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю товарів від 25.03.2021 № 23 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-02-09-004439-a на 2021 рік Комунального закладу "Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи" Дніпропетровської обласної ради (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 10.02.2021 №10, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ЧЕРНИШОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.03.2021 № 29, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 25.03.2021 № 23, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель від 22.07.2021.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 (далі № 2155) кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі ЧЕРНИШОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ завантажив тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистих ключів «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозиції учасника ЧЕРНИШОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованими та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Проте, на порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ЧЕРНИШОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю товарів від 25.03.2021 № 23.
При цьому, зазначена норма імперативна та є обов’язком, а не правом замовника.
Період усунення порушень:
03.08.2021 13:41 - 18.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2021 13:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи порушення, виявлені Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська область) при здійсненні моніторингу закупівлі товару та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, договір про закупівлю розірвано з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема використано п. 5 ч.1 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п. 11.2.1 розділу XI. ІНШІ УМОВИ Договору № 23 від 25.03.2021 р.
Дата публікації звіту:
06.08.2021 13:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення, які виявлені в результаті проведеного моніторингу процедури закупівлі усунуті шляхом додаткової угоди від 06.08.2021 №1 до даговору від 25.03.2021 №23. Звіт про виконання договору про закупівлю 06.08.2021.
Дата публікації:
13.08.2021 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
62e5ebcd7a084c6ebc52e2751d8bd19b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.07.2021 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі рукавичок оглядових латексних підвищеної міцності, код ДК 021:2015: 18424300-0 — Одноразові рукавички (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-10-008638-а), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Східний офіс Держаудитслужби зверається з питанням яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасник, який визначений переможцем закупівлі ЧЕРНИШОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ подав тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистих ключів «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозиції учасника ЧЕРНИШОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованими та, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника.
Чому на порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ЧЕРНИШОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив її до оцінки?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
8514c4ea7abd4bc2933bdc23363c85af
Назва:
Відповідь щодо надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2021 12:55
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням виділених коштів за рахунок коштів Дніпропетровської області, спец. рахунку (кошти від надання платних послуг) та коштів Донецького регіону (копія рішення про тимчасове адміністративне підпорядкування та копія договору про передачу міжбюджетного трансферту додаються). Кількість рукавичок була запланована згідно з кількістю проведених досліджень за 2020 р. (копія звіту додається), відповідно до норм використання витратних матеріалів (копія наказу додається) та відповідно до переліку та нормативів застосування засобів індивідуального захисту працівниками, які контактують з кров’ю чи біологічними матеріалами людини, забрудненими ними інструмент аріями, обладнанням чи предметами (копія наказу додається), враховуючи потребу забезпечення рукавичками як засобами індивідуального захисту працівників відділів та відділень КЗ «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи»ДОР», а саме: відділу судово-медичної експертизи трупів, відділу судово-медичної експертизи потерпілих, обвинувачених та інших осіб, районних та міжрайонних відділень (зона обслуговування м.Дніпро, Дніпропетровська область), відділень лабораторії – судово-медичної цитології, імунології, генетики, токсикології, криміналістики, гістології (зона обслуговування м.Дніпро, Дніпропетровська область, Донецький регіон). Якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами протиепідемічного режиму відділів та відділень закладу. Розрахунок очікуваної вартості проводився шляхом моніторингу ринку, на підставі комерційних пропозицій від постачальників (копії додаються).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі http://sme.dp.ua, розділ «Інформація», вкладка «Державні закупівлі», сторінка 3.
2. При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ЧЕРНИШОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ, замовником було перевірено його електронний цифровий підпис на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) та встановлено, що тип носія особистих ключів «незахищений/удосконалений». Оскільки, в терміни проведення процедури відкритих торгів по даній закупівлі одноразових рукавичок, оголошення якої відбулося 10.02.2021 р., а кваліфікація учасника 11.03.2021 р., будь-яких роз’яснень стосовно різниці між КЕП та УЕП не надавалося, замовник, при визначенні переможця закупівлі, керувався абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р року де зазначено, що до 31 грудня 2021 приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, тому замовником було прийнято рішення прийняти ідентифікацію особи учасника в такий спосіб.
Перші роз’яснення стосовно принципової різниці між КЕП та УЕП з’явилися на офіційних інформаційних ресурсах значно пізніше, та надалі, враховуючи отриману інформацію, замовником було прийнято рішення, що при оголошенні закупівлі в тендерній документації необхідно зазначати, що учасник може підписати свою пропозицію як кваліфікованим електронним підписом,так і удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті з метою надання права учаснику підписати пропозицію тим, що в нього є.