-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт магістральних газопроводів ДУ 1200 Ру 5.4 МПа з частковою заміною труб та заміною захисного покриття в межах обслуговування Лубенського ЛВУМГ)
Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-27-001904-c згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
71 280 261.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 712 802.62 UAH
мін. крок: 1% або 712 802.62 UAH
Номер:
4890c20504bb4a23b81e36bb118c9e88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 12:14 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-02-10-000168-b 10.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій АТ «Укртрансгаз» в особі філії «Будівельномонтажна фірма «Укргазпромбуд», ТОВ «Нафтогазмонтаж», ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція», - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету від 15.04.2021 № 21_0094_п зм-2 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції акціонерного товариства «Укртрансгаз» в особі філії «Будівельномонтажна фірма «Укргазпромбуд» (далі – АТ «Укртрансгаз» в особі філії «Будівельномонтажна фірма «Укргазпромбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Нафтогазмонтаж» (далі - ТОВ «Нафтогазмонтаж»), приватного акціонерного товариства «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» (далі – ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.04.20121, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2021, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель від 05.05.2021.
Період усунення порушень:
18.05.2021 18:31 - 22.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2021 18:31
Запити/Пояснення
Номер:
319e9aaf94db4341a662aac840cad2ea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2021 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт магістральних газопроводів ДУ 1200 Ру 5.4 МПа з частковою заміною труб та заміною захисного покриття в межах обслуговування Лубенського ЛВУМГ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-10-000168-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8488051279d941f5919b7d3fd720911f
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 28 квітня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-10-000168-b
Дата опублікування:
05.05.2021 15:36
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 28 квітня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-10-000168-b
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт магістральних газопроводів ДУ 1200 Ру 5.4 МПа з частковою заміною труб та заміною захисного покриття в межах обслуговування Лубенського ЛВУМГ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-10-000168-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, 01.01.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України" (далі – Товариство) отримало на праві господарського відання майно, що перебуває в державній власності та використовується у процесі провадження діяльності з транспортування природного газу магістральними трубопроводами, зокрема об'єкти нерухомого майна – складові газотранспортної системи (магістральні газопроводи та споруди на них, компресорні, газорозподільні та газовимірювальні станції, виробничі та адміністративні споруди тощо). Відповідно до статті 22 Закону України "Про ринок природного газу" на Товариство покладено обов’язок вживати необхідних заходів з метою забезпечення безпеки постачання природного газу, у тому числі безаварійної та безперебійної роботи газотранспортної системи. Для забезпечення надійної і безперебійної роботи лінійної частини магістральних газопроводів, необхідних для надійної роботи газотранспортної системи України при різних режимах прокачки, з метою виконання виробничих програм на 2020-2021 рік Товариство здійснило закупівлю послуг з ремонту магістральних газопроводів ДУ 1200 Ру 5.4 МПа з частковою заміною труб та заміною захисного покриття в межах обслуговування Лубенського ЛВУМГ код згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 45230000-8. Магістральний газопровід "Шебелинка-Диканька-Київ" (далі – МГ "ШДК") задіяний в транспорті природнього газу українського видобутку до споживачів Харківської, Полтавської, Київської областей та транспортування природнього газу (закачування) до підземних сховищ газу та з підземних сховищ газу в неопалювальний і в осінньо-зимовий періоди відповідно. МГ "ШДК" введений в експлуатацію в 1972 році. Обґрунтування необхідності ремонту трубопроводу з заміною захисного покриття та частковою заміною труби зроблено на підставі Технічного звіту "Комплексне обстеження засобів протикорозійного захисту та корозійного стану газопроводів в межах обслуговування Лубенського ЛВМГ". Очікувана вартість визначена згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на підставі затверджених в установленому порядку дефектних актів шляхом проведення кошторисного розрахунку.
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Окремо зазначаємо, що Товариство не є суб'єктом господарювання, яке належать до сфери управління суб'єктів, які уповноважені управляти об'єктами державної власності.