• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з відновлення працездатності ресурсу електродвигунів основного, допоміжного та загальностанційного обладнання із заміною обмотки статора на ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4

Завершена

9 350 426.41 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 93 504.26 UAH
Номер: ea3b6425f1254854876a3e013ce86893
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-20-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.04.2021 10:12 - 15.05.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.04.2021 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2021-02-09-003617-c 09.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Сервісенерго» та ПРАТ «Ера», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника від 09.02.2021 № 422 зі змінами від 23.02.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.03.2021, протокол рішення уповноваженої особи від 09.03.2021 № 589 та від 24.03.2021 № 704, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Ера» (далі – ПРАТ «Ера») та товариства з обмеженою відповідальністю «Сервісенерго» (далі – ТОВ «Сервісенерго»), вимога про усунення невідповідностей учаснику ПРАТ «Ера» до 16:00 25.03.2021, протокол рішення уповноваженої особи від 25.03.2021 № 717, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.03.2021, договір про виконання робіт від 13.04.2021 № 362/КТЕЦ-21, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 30.04.2021 року.
Період усунення порушень: 12.05.2021 18:01 - 18.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2021 18:01

Запити/Пояснення