- 
                    Відкриті торги
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
Риба (хек) заморожена
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                223 500.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 1 118.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 1 118.00 UAH
                    Номер:
                    8265525e57cb4f5ba7ada3c191bc5f56
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2021-08-19-000032
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    19.08.2021 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    20.08.2021 09:27 - 15.09.2021 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.08.2021		№	515
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ: 
1.   Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби                                                                        Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.08.2021	№	515
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1	UA-2021-02-09-006392-b	09.02.2021	Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель                                    Наталія БОЛДЕЦЬКА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, молоді та спорту Деражнянської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.02.2021 № 57, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства Балтіка (далі – ПП «Балтіка»), протокол засідання тендерного комітету 01.03.2021 № 86, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.03.2021, договір про закупівлю товарів від 16.03.2021 № 67/95 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 30.04.2021 № 1, від 06.08.2021 № 2, від 30.08.2021 №3, від 30.08.2021 №б/н (пояснення), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 30.04.2021, від 06.08.2021, від 30.08.2021, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    02.09.2021 17:02 - 08.09.2021 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    02.09.2021 17:02
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    dac9139c373d47ffa9f8e9bff45c0264
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання інформації (пояснень)
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    25.08.2021 12:41
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    31.08.2021 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-09-006392-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 
Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: які документи були використанні для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 30.04.2021 № 1, від 06.08.2021 № 2 до договору від 16.03.2021 за № 67/95?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    523b791e2459494dbd234f6f9c72c983
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    01.09.2021 12:07
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У відповідь на Ваш запит стосовно надання пояснень, ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДЕРАЖНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє наступне:
Повідомляємо, що з метою дотримання положень статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 27.08.2021 року та 30.08.2021 року за кодом Оголошення UA-2021-02-09-006392-b по процедурі закупівлі код ДК 021:2015 - 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Риба (хек) заморожена) було здійснено заходи щодо опублікування пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ м. Хмельницький від 26.08.2021 року з наданням підтверджуючих документів.
Разом з тим, з незрозумілих технічних причин пояснення на запит аудиту не публікується в електронній системі закупівель. При цьому, висвічується повідомлення «відповідь не надано, виникла помилка», тобто у Замовника відсутня технічна можливість надати відповідь (пояснення) у визначений Законом та запитом ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26.08.2021 року порядку в електронній системі публічних закупівель. Після вирішення технічних проблем публікуємо відповідну інформацію
                
                        