• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція покрівлі басейну ДЮСШ № 2 по вул. Некрасова, 127 у м. Біла Церква Київської області

Завершена

3 892 578.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер: 39d245644bc84b24bf9574ecc88b3af3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.04.2021 13:29 - 23.04.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.03.2021 № 238 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 № 238 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-02-09-004690-b 09.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення ч. 3 ст. 31 та п. 5 ст. 8 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 09.02.2021 № 7 (далі – ТД), повідомлення про намір укласти договір від 04.03.21, договір від 18.03.2021 № 35, зміни до договору від 06.04.2021 №1. Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» 12.03.2021 звернувся до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації до процедури закупівлі, натомість Замовником не надано відповідь з інформацією протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення чим порушено ч. 3 ст. 31 Закону № 922-VIII. Крім того, на запит від 06.04.2021 про надання пояснення, щодо підтвердження визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, Замовником не надано відповідь, що є порушенням п. 5 ст. 8 Закону № 922-VIII. Також слід зазначити, що додатковою угодою до договору від 06.04.2021 №1 Замовником розірвано договір з Переможцем від 18.03.2021 № 35 за згодою сторін та оприлюднив звіт про виконання договору від 06.04.2021.
Період усунення порушень: 23.04.2021 10:56 - 13.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2021 10:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-09-004690-b повідомляємо, що з працівниками управління проведена відповідна робота з метою недопущення недоліків у подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 23.04.2021 15:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionUntimely: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 21.05.2021 08:58

Запити/Пояснення