-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція покрівлі басейну ДЮСШ № 2 по вул. Некрасова, 127 у м. Біла Церква Київської області
Завершена
3 892 578.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер:
39d245644bc84b24bf9574ecc88b3af3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2021 00:00
Період моніторингу:
01.04.2021 13:29 - 23.04.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2021 № 238
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2021 № 238
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-09-004690-b 09.02.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення ч. 3 ст. 31 та п. 5 ст. 8 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 09.02.2021 № 7 (далі – ТД), повідомлення про намір укласти договір від 04.03.21, договір від 18.03.2021 № 35, зміни до договору від 06.04.2021 №1.
Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» 12.03.2021 звернувся до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації до процедури закупівлі, натомість Замовником не надано відповідь з інформацією протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення чим порушено ч. 3 ст. 31 Закону № 922-VIII.
Крім того, на запит від 06.04.2021 про надання пояснення, щодо підтвердження визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, Замовником не надано відповідь, що є порушенням п. 5 ст. 8 Закону № 922-VIII.
Також слід зазначити, що додатковою угодою до договору від 06.04.2021 №1 Замовником розірвано договір з Переможцем від 18.03.2021 № 35 за згодою сторін та оприлюднив звіт про виконання договору від 06.04.2021.
Період усунення порушень:
23.04.2021 10:56 - 13.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2021 10:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-09-004690-b повідомляємо, що з працівниками управління проведена відповідна робота з метою недопущення недоліків у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
23.04.2021 15:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionUntimely: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.05.2021 08:58
Запити/Пояснення
Номер:
2a0757b271fd4a69b25c1fc8c1a4fd01
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.04.2021 08:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів капітального будівництва Білоцерківської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
22dd2f9f12f14fef9dfb55867e4774a7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.04.2021 16:02
Опис:
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість об’єкта будівництва формується відповідно до кошторисної частини проектної документації яка розроблена та затверджена в установленому порядку та пройшла експертизу.