-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
проведення незалежної експертизи (випробувань) в ході здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та ринковий нагляд
обсяг надання послуг (досліджень) умовний - по-потребі
Завершена
376 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 880.00 UAH
Номер:
d923dd89ff1d4a2b85789c8bdd0f4065
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-27-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2021 00:00
Період моніторингу:
28.10.2021 15:18 - 18.11.2021 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2021 №465
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 №465
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-02-09-002386-c 09.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.02.2021 № 20-09/02, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.02.2021, тендерні пропозиції державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», державного підприємства «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.03.2021 № 41-03/03, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021, договір від 17.03.2021 № 67, додаткову угоду №1 від 24.09.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 02.11.2021 року.
Період усунення порушень:
17.11.2021 14:52 - 23.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2021 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
636258cf468643d8ba0888722a71f32b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.10.2021 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2021 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Проведення незалежної експертизи (випробувань) в ході здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та ринковий нагляд» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-09-002386-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a0dcc068adc24f6088953d52fa470711
Назва:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі проведення незалежної експертизи (випробувань) в ході здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та ринковий нагляд (UA-2021-02-09-002386-c)
Дата опублікування:
02.11.2021 15:47
Опис:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості: Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та розрахунків до нього на 2021рік за бюджетною програмою КПКВК 1209040 «Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду)» за напрямом проведення незалежної експертизи (випробувань) в ході здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та ринковий нагляд, за КЕКВ 2240. На виконання завдань та обов’язків, покладених на управління захисту споживачів за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та на виконання вимог Законів України «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сферах господарської діяльності», Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Держпродспоживслужби на 2021 рік, затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 26.11.2020р. №778, Секторального плану державного ринкового нагляду на 2021рік, затвердженого Головою Держпродспоживслужби від 30.11.2020р. Для виконання планів роботи по Сумській області управлінням захисту споживачів була визначена потреба в послугах з дослідження нехарчової продукції в т.ч.: «Прилади електропобутового, світлотехнічного та аналогічного обладнання і комплектувальних виробів до них», «Іграшки», «Мийні засоби», «Косметичні вироби» та «Панчішно-шкарпеткові вироби» в розрізі видів досліджень (випробувань), які необхідно дослідити з умовним обсягом наданих послуг 354 послуги (досліджень) з очікуваною вартістю 376000,00грн., яка була визначена шляхом моніторингу цін на аналогічні послуги в мережі Інтернет у відкритому доступі та електронній системі закупівель «Prozorro» відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
http://www.dpss-sumy.gov.ua/sites/default/files/obgruntuvlabposlugspozh_0.pdf