-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба с/м типу "Минтай", Риба с/м типу "Путассу", Риба с/м типу "Хек" (код ДК 021:2015:15221000-3 морожена риба)
мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
348 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Номер:
60c0bd45641f4c02965a4e47c8d3cb8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-12-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2023 00:00
Період моніторингу:
12.01.2023 22:04 - 03.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2023 №3
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.01.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 12.01.2023 № 3
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13. UA-2021-02-09-001718-b 09.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї встановлено порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Шенкевич Світлани Євгенівни, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Куп’янського автотранспортного коледжу (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протокол від 16.02.2021 року №27, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.03.2023, тендерну пропозицію ФОП Шенкевич Світлани Євгенівни, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2021, договір про закупівлю від 29.03.2021 №30, додаткова угода від 30.12.2021 №1, додаткова угода від 30.12.2021 №2, додаткова угода від 14.01.2022 №3, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що 09.02.2021 у електронній системі закупівель «Prozorro» Комунальною установою Липецький психоневрологічний інтернат оприлюднена тендерна документація на закупівлю товару - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (код за ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені). Також, 16.02.2021 Замовником опублікована оновлена тендерна документація на закупівлю товару - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (код за ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені).
Відповідно до абзацу 2 частини другої статті 24 Закону визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Однак, 16.02.2021 інформація стосовно внесених змін до початкової редакції тендерної документації Комунальною установою Липецький психоневрологічний інтернат не оприлюднена, чим порушено вимоги абзацу 2 частини другої статті 24 Закону.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 13.01.2023 щодо надання інформації та підтвердних документів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, тощо) на виконання Договору від 29.03.2021 № 30, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів, а також надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 Замовник інформацію по суті заданих питань не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
27.01.2023 16:36 - 11.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2023 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КУ Липецький психоневрологічний інтернат надає аргументовану відповідь на запит про надання пояснень по договору №30 від 29.03.2021 р із порушенням строків. У зв’язку з веденням бойових дій та тимчасовою окупацією Російською Федерацією території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області на якій знаходиться дана установа. 1. Предмет закупівлі: «Риба с/м типу "Минтай", Риба с/м типу "Путассу", Риба с/м типу "Хек" (ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-09-001718-b ). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповувався, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період поставки товару. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідну ціну тендерної пропозиції визначила електронна система закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Ціна, запропонована учасником ФОП Шенкевич Світлана Євгенівна враховувала всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом, Інкотермс 2010. Вся інформація була висвітлена на сайті КУ Липецького психоневрологічного інтернату kylpni.org.ua 2. Під час ведення бойових дій на тимчасово окупованій території с. Липці , що входить до Липецької сільській громади Харківського району Харківської області Російською Федерацією були пошкоджені будівлі, споруди та частково знищена документація. Враховуючи вищезазначене видаткові накладні надаємо не в повному обсязі.
Дата публікації звіту:
06.04.2023 09:46
Запити/Пояснення
Номер:
24e6d4ba304942009f98fb140ce89dfb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2023 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Риба с/м типу "Минтай", Риба с/м типу "Путассу", Риба с/м типу "Хек" (ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-09-001718-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Надати інформацію та підтвердні документи (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, тощо) щодо виконання Договору від 29.03.2021 № 30.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтують позицію замовника з поставленого питання необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
09ca4226631040bb99d17a56affc9687
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2023 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Риба с/м типу "Минтай", Риба с/м типу "Путассу", Риба с/м типу "Хек" (ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-09-001718-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Надати пояснення, в зв’язку з чим разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносився до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтують позицію замовника з поставленого питання необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b26dfdc5627e4610a775e309e8551034
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2023 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Риба с/м типу "Минтай", Риба с/м типу "Путассу", Риба с/м типу "Хек" (ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-09-001718-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтують позицію замовника з поставленого питання необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.