-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро
Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників можуть бути складені як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає нотаріально завірений переклад цього документа. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
41 820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 209 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 209 100.00 UAH
Номер:
fa36787096a64ae3935ce09aee854afa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-21-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.03.2021 00:00
Період моніторингу:
24.03.2021 11:52 - 15.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
23.03.2021 № 137
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.03.2021 № 137
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-02-09-003415-a 09.02.2021 ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 38114671) Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону та пункту 4 розділу І Порядку №708.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу умов Договору від 16.03.2021 № 05/2021 на відповідність умовам проекту договору підряду наданого у складі тендерної пропозиції та тендерної документації встановлено порушення вимог частини шостої статті 33, частини 4 статті 41 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 16.03.2021 № 05/2021 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.02.2021, тендерну пропозицію ТОВ “ТЕЛЛОР-ГРУП", протокольне рішення тендерного комітету від 03.03.2021 №06, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 03.03.2021, договір підряду від 16.03.2021 №05/2021.
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 р. (далі – Наказ №708).
Водночас, відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону термін «предмет закупівлі» вживається у такому значенні,- товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно із пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону, - роботи це зокрема, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно із приписом пункту 4 розділу І Наказу №708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Відповідно до п.4.3 тендерної документації Замовником визначено місце виконання робіт: згідно переліку у м. Дніпро (22 об’єкта) з обсягом - 22 роботи. При цьому перелік об’єктів будівництва Замовник не зазначив, а Додаток 2 «Технічне завдання» до тендерної документації є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків у м Дніпро)».
Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 (п.3.7) капітальний ремонт - сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території, (п.3.8) комплекс (будова) - сукупність будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єднаних цільовим призначенням, зведення яких здійснюється, як правило, за єдиною проектною документацією, (п.3.12) об'єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Згідно ДСТУБ.Д.1.1.-1:2013 (п.3.8) об'єктний кошторис - кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість будівництва будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, лінійного об'єкта інженерно-транспортної інфраструктури у цілому і об'єднує у своєму складі підсумкові дані з локальних кошторисів на окремі види будівельних робіт.
Тож, на порушення норми п.4 розділу І Наказу №708, Замовником визначено предмет закупівлі не за об'єктами будівництва.
Також, у формі «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 3 до тендерної документації, Замовник зазначив умову про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить умовам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Згідно з протоколом від 03.03.2021 № 06 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» та укладено з ним договір підряду від 16.03.2021 № 05/2021 на суму 40 230 000,00 гривень.
Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Аналізом документів в електронній системі закупівель встановлено, що умови розділу 4 Проекту договору підряду (Додаток 6 до тендерної документації), та розділу 4 Проекту договору підряду наданого у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» відрізняються від умов розділу 4 «Порядок приймання-передачі та оплати виконаних робіт» Договору від 16.03.2021 №05/2021 укладеного між сторонами, що є порушенням вимог частини шостої статті 33, частини 4 статті 41 Закону.
Так, у пункті 4.1. Проекту Договору підряду (Додаток 6 до тендерної документації) та у пункті 4.1. Проекту підряду наданого у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» визначено, що «при наявності коштів Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % ціни Договору, визначеної пунктом 3.1. даного Договору на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів…Погашення авансу Підрядник зобов’язується використати протягом 3-х місяців, але не пізніше 25 грудня 2020 року…». При цьому, у пункті 4.1. Договору від 16.03.2021 № 05/2021 зазначено, що «при наявності коштів Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % ціни Договору, визначеної пунктом 3.1. даного Договору на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів…Погашення авансу Підрядник зобов’язується використати протягом 3-х місяців, але не пізніше 25 грудня 2021 року…».
Крім того, умови Договору від 16.03.2021 № 05/2021, зокрема, пункт 1.1 розділу 1 щодо предмету договору доповнено новим змістом: «… перелік яких, зазначений в Додатку № З, який є складовою невід’ємною частиною цього Договору...», пункт 4.3 розділу 4 щодо порядку приймання-передачі та оплати виконаних робіт іншого змісту «аванс 30% на роботи з капітального ремонту покрівель закриваються актами виконаних робіт у повному обсязі, згідно з договірною ціною», розділ 4 доповнено пунктом 4.7, пункт 5.1 розділу 5 щодо строку виконання робіт доповнено слідуючим змістом: «…(додаток № 1)… (додаток №2) є невід’ємними частинами договору» та пункт 5.2 розділу 5 щодо строку виконання робіт іншого змісту «Роботи, передбачені п. 1.1 цього Договору, мають бути закінчені до 31.12.2022 року», підпункту 6.1.1 пункту 6.1. розділу 6 щодо прав та обов’язків сторін іншого змісту «Укласти угоду зі спеціальною організацією, щодо технічного та авторського нагляду», які відсутні в умовах тендерної документації Замовника та наданій тендерній пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» відповідно.
Відповідно до ч.2 ст.43 Закону вищевказаний договір про закупівлю є нікчемним.
Період усунення порушень:
14.04.2021 16:50 - 29.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2021 16:50
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано Позовну заяву від 23.04.2021 до Дніпропетровського окружного адмінстративного суду
Дата публікації:
23.04.2021 09:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради не погоджується з висновком Східним офісом Держаудитслужби, у зв’язку з чим, керуючись правом, передбаченим п. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку.
Стосовно висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо порушення норми п. 4 розділу І Наказу № 708, оскільки замовником визначено предмет закупівлі не за об’єктами будівництва. Дане порушення не мало місце. Відповідно до пункту 4.3. тендерної документації Замовника, визначено місце виконання робіт: згідно переліку у м. Дніпро. Обсяг виконання робіт: 22 роботи. У додатку № 2 до тендерної документації «Технічне завдання» визначено адреси об’єктів будівництва (місце виконання вказаних робіт), умови та об’єми робіт. Тобто предмет закупівлі визначено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням Єдиного закупівельного словника національного класифікатора України ДК 021:2015.
Відповідно до п. 4 розділу І наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15 квітня 2020 року «Про визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Згідно пункту пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно пункту пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 1 ст. 3 цього ж Закону, якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 1500,00 тис. грн. застосовується процедура закупівель. Загальна вартість робіт відповідно до Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації проекту (в кількості 22 роботи): «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків» становить 41 820 000,00 (Сорок один мільйон вісімсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) перевищує - 1500.0 тис. грн., оголошено відкриті торги на закупівлю робіт: ДК 021:2015 код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро)
За результатами проведення закупівлі робіт: ДК 021:2015 код 45453000-7 – (Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро) департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір підряду від 16.03.2021 № 05/2021 на суму 40 230 000,00 гривень з переможцем закупівлі ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» та відповідно до проведеного аукціону на адреси зазначені в технічному завданні тендерної документації складено перелік (Додаток № 3) до договору з назвою адреси за якою потрібно виконати роботи та договірною ціною на роботи.
Враховуючи зазначене, Замовником не було допущено порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Стосовно висновку Східного офісу Держаудитслужби про невідповідність умов тендерної документації вимогам п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, в тендерній документації визначено строк дії тендерної пропозиції у відповідності до вказаної норми закону, якою керувались всі учасники закупівлі.
Стосовно висновку Східного офісу Держаудитслужби про невідповідність умов розділу 4 Проекту договору підряду (Додаток 6 до тендерної документації) та розділу 4 Проекту договору підряду наданого у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відкритих торгів ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» умовам розділу 4 «Порядок приймання-передачі та оплати виконаних робіт» Договору від 16.03.2021 року № 05/2021 укладеного між сторонами, що є порушенням вимог частини шостої статті 33, частини 4 статті 41 Закону. Дані висновки також є незаконними та необґрунтованими.
У пункті 4.1. проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) було допущено технічну описку в частині граничної дати повернення невикористаного авансу, вказано «25 грудня 2020 року» замість «25 грудня 2021 року», оскільки дата затвердження тендерним комітетом Замовника тендерної документації 09.02.2021 року, а дата укладення договору підряду із Підрядником 16.03.2021 року. У пункті 4.1. Договору від 16.03.2021 року № 05/2021, укладеного з ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» було виправлено вказану описку, оскільки фактично вказаний пункт не міг бути виконаний сторонами враховуючи дату укладення даного договору 16.03.2021 року.
Так, в пункті 4.1. Договору від 16.03.2021 року № 05/2021 визначено, що «При наявності коштів Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % ціни Договору, визначеної пунктом 3.1. даного Договору на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу по кожному виду робіт за цим договором згідно із календарним графіком виконання робіт у порядку передбаченому постановами КМУ від 27.12.01 № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» та від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Погашення авансу Підрядник зобов’язується використати протягом 3-х місяців, але не пізніше 25 грудня 2021 року.
По закінченні 3-х місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, в разі не своєчасного повернення, Підрядчик повертає аванс та сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,5% від суми авансу.»
Більше того вказаний пункт укладеного договору у повному обсязі відповідає вимогам постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», оскільки встановлює строк повернення невикористаної суми авансу та відповідальність підрядника за несвоєчасне повернення. Відповідно до п. 6 даної постанови, рекомендувати розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів укладати договори про закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства з урахуванням такого: повернення після закінчення строку, визначеного у договорі про закупівлю товарів, робіт і послуг, виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг невикористаних сум попередньої оплати та застосування штрафних санкцій у разі невчасного повернення таких коштів.
Стосовно доповнення пункту 1.1. розділу 1 Договору від 16.03.2021 № 05/2021 новим змістом: «… перелік яких, зазначений в Додатку № 3, який є складовою невід’ємною частиною цього Договору…», що дане доповнення не суперечить змісту тендерної документації, де в пункті 4.3. тендерної документації Замовника визначено місце виконання робіт: згідно переліку у м. Дніпро. Обсяг виконання робіт: 22 роботи. У додатку № 2 до тендерної документації «Технічне завдання» визначено адреси об’єктів будівництва (місце виконання вказаних робіт), які й вказані в додатку № 3 до договору підряду. Дане доповнення не суперечить змісту тендерної пропозиції ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», в якій також вказані об’єкти виконання робіт, які зазначені у Додатку № 3 до договору підряду.
Стосовно доповнення Договору пунктом 4.3. в наступній редакції: «аванс 30% на роботи з капітального ремонту покрівель закриваються актами виконаних робіт у повному обсязі, згідно з договірною ціною», то вказане доповнення так само не суперечить змісту тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Підрядника, а також нормам чинного законодавства.
У пункті 18 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ № 1764 від 27.12.2001 року зазначено про те, що розрахунки за виконані роботи, поставлену продукцію та надані послуги в будівництві (далі - роботи) здійснюються за договірними цінами відповідно до укладених договорів (контрактів), вимог законодавства та проводяться платежами за об'єкт у цілому або проміжними платежами (за етапи, черги будівництва, пускові комплекси або окремі види робіт, конструктивні елементи). Розрахунки здійснюються на підставі актів приймання виконаних робіт.
У пункті 4.3. проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації Замовника) з яким погодився Підрядник (довідка ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» вих. № 18 від 22.02.2021 року), зазначено також про те, що розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту здачі-приймання виконаних робіт по формі № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 та рахунку на оплаті робіт.
Відповідно умов договору про закриття перерахованого Замовником авансу підписанням акту приймання виконаних робіт відповідає умовам тендерної документації та вимогам закону.
Стосовно доповнення пункту 5.1. Договору посиланням на додатки № 1 «Календарний план» та № 2 «План фінансування будівництва, що вказані доповнення так само не суперечать змісту тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Підрядника. В пункті 5.1. проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) з яким погодився Підрядник (довідка ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» вих. № 18 від 22.02.2021 року), визначено, що початок робіт та закінчення виконання робіт визначається Сторонами у Календарному плані. Календарний план та план фінансування будівництва.
В пункті 4.1. проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) зазначено, що при наявності коштів Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 % ціни Договору, визначеної пунктом 3.1. даного Договору на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу по кожному виду робіт за цим договором згідно із календарним графіком виконання робіт у порядку передбаченому постановами КМУ від 27.12.01 № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» та від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Тобто, умовами проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) передбачено наявність вказаних документів як Календарний план та план фінансування будівництва, і зазначення початку робіт та закінчення виконання робіт у Календарному плані. Вказані документи виступають в якості додатку до укладеного Договору підряду від 16.03.2021 № 05/2021. Календарний план виконання робіт відповідає п. 4.4. розділу 1 Тендерної документації Замовника, згідно із яким строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 31.12. 2022 року. (в календарному плані зазначено початок виконання робіт – березень 2021 року (дата укладення договору підряду), закінчення робіт – грудень 2022 року).
Стосовно доповнення договору підряду № 05/2021 від 16.03.2021 року пунктом 5.2. в наступному змісті: «Роботи, передбачені п. 1.1. цього Договору, мають бути закінчені до 31.12.2022 року». Даний пункт договору відповідає п. 4.4. розділу 1 Тендерної документації Замовника, згідно із яким строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 31.12. 2022 року.
Стосовно доповнення договору підряду № 05/2021 від 16.03.2021 року підпунктом 6.1.1. пункту 6.1. розділу 6 щодо прав та обов’язків сторін іншого змісту «Укласти угоду зі спеціальною організацією, щодо технічного та авторського нагляду». Вказане доповнення змісту договору не суперечить змісту проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації) з яким погодився Підрядник (довідка ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» вих. № 18 від 22.02.2021 року), та передбачено чинним законодавством.
Відповідно до п. 6.2.2 проекту договору підряду (додаток 6 до тендерної документації), замовник має право здійснювати у будь-який час, не втручаючись у діяльність Підрядника, технічний нагляд і контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт.
Відповідно до пункту 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затверджених постановою КМУ № 903 від 11 липня 2007 року, авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Відповідно до пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затверджених постановою КМУ № 903 від 11 липня 2007 року, технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Тобто проектом договору підряду передбачалося право замовника на здійснення нагляду за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, що реалізується замовником шляхом укладення відповідних договорів із спеціальними організаціями.
Жодних запитів від Східного офісу Держаудитслужби на адресу Замовника не надходило стосовно надання документів та інформації, необхідної для встановлення порушень вимог чинного законодавства при проведенні даної закупівлі.
Висновок Східного офісу Держаудитслужби про наявність порушень ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі є неправомірним, оскільки договір про закупівлю укладений Замовником протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. (дата прийняття Замовником прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю – 03.03.2021 року, дата укладення договору із Підрядником - 16.03.2021 року).
Висновок Східного офісу Держаудитслужби про наявність порушень ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» є неправомірним, оскільки укладений договір підряду № 05/2021 від 16.03.2021 року відповідає умовам тендерної пропозиції Підрядника та тендерній документації Замовника.
Дата публікації звіту:
20.04.2021 13:15