-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
М'ясо свинини крупношматкове, м'ясо яловичини крупношматкове, чверть куряча охолоджена, філе куряче охолоджене, печінка яловича охолоджена, курка охолоджена
Завершена
1 470 882.00
UAH без ПДВ
Номер:
144ed9136ae045e0a9baf31859edecb0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-12-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2021 00:00
Період моніторингу:
14.05.2021 11:14 - 05.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.05.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.05.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.05.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-02-08-006430-b 08.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання обґрунтування та наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про публічні закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про публічні закупівлі, обґрунтування та наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю, дотримання законодавства підчас внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солоницівської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі від 09.02.2021, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 09.02.2021 року, договір від 19.02.2021 року № 168 (далі – Договір), додаткова угода від 22.02.2021 року № 1 до Договору, додаткова угода від 04.03.2021 року № 2 до Договору.
Обґрунтуванням застосування Замовником переговорної процедури закупівлі зазначено пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яким визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації за вищезазначеними індикаторами закупівель.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником відміно процедури закупівлі «М'ясо свинини крупношматкове, м'ясо яловичини крупношматкове, чверть куряча охолоджена, філе куряче охолоджене, печінка яловича охолоджена, курка охолоджена», оголошення про проведення яких оприлюднено за номерами UA-2020-12-29-010913-a та UA-2021-01-22-001113-a внаслідок подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Однак, проведеним співставленням інформації про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та вимог до учасників вищезазначених процедур закупівель, а саме переліку навчальних закладів, в які буде здійснюватися постачання товару, що є предметом закупівлі, встановлено, що перелік, який міститься в Договорі не відповідає переліку, що був передбачений інформацією про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та вимог до учасників по закупівлям за номерами UA-2020-12-29-010913-a та UA-2021-01-22-001113-a.
Таким чином, Замовником змінено технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та вимог до учасників, отже Замовником безпідставно проведено переговорну процедуру та в подальшому укладено договір з ФОП Гришко О.С., чим порушено пункт 1 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
28.05.2021 11:32 - 12.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2021 11:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення\заперечення до висновку
про результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі Солоницівської селищної ради (далі – Замовник) за ідентифікатором UA-2021-02-08-006430-b – М'ясо свинини крупношматкове, м'ясо яловичини крупношматкове, чверть куряча охолоджена, філе куряче охолоджене, печінка яловича охолоджена, курка охолоджена (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо), оприлюдненої у електронній системі закупівель 08 лютого 2021року, Замовник надає пояснення на інформацію, викладеною у висновку Північно-східного офісу ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-08-006430-b .
Дата публікації звіту:
05.06.2021 13:12
Запити/Пояснення
Номер:
2561d0571b5f4212a2cf76ff005212a8
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
04.06.2021 22:43
Опис:
Пояснення\заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі Солоницівської селищної ради (далі – Замовник) за ідентифікатором UA-2021-02-08-006430-b – М'ясо свинини крупношматкове, м'ясо яловичини крупношматкове, чверть куряча охолоджена, філе куряче охолоджене, печінка яловича охолоджена, курка охолоджена (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо), оприлюдненої у електронній системі закупівель 08 лютого 2021року Замовник надає пояснення на інформацію, викладеною у висновку Північно-східного офісу ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-08-006430-b