• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Морожена риба (хек)

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер: 55c00e1f023c46408736110362b21b4d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-19-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 22.03.2021 16:23 - 13.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З від 19.03.2021 №190 м. Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління – начальник відділу контролю в галузі оборони, в правоохоронних органах та органах влади Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу від 19.03.2021 № 190 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа,відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-02-08-003413-c 08.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, shynkarenko.prozorro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошені про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що: - в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Мудрик О.О із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; -в порушення пункту 3 частини першої статті 31 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця фізичну особу підприємця Мудрик О. О. із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель так як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. За результатами моніторингу питань дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - щодо порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону - вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому; - щодо порушень пунктів 1,3 частини першої статті 31 Закону - вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України; та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.02.2021 №40, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.02.2021, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Мудрик О.О., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2021 №98, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2021, договір про закупівлю товарів від 16.03.2021 №106 (далі – Договір №106), пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет від 26.03.2021 (далі – Пояснення). Моніторингом встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Підпунктом 3.1.4 пункту 1 тендерної документації розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлена вимога до учасника про надання згоди щодо оформлення документів пропозиції. Моніторингом встановлено, що в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Мудрик О.О. відсутній лист-згода щодо оформлення документів пропозиції. Підпунктом 3.1.8 пункту 1 тендерної документації розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу до учасника «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що подається учасником лист в довільній формі про не подання зазначених (відповідних) документів». Моніторингом встановлено, що в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Мудрик О.О. відсутній лист в довільній формі про не подання зазначених (відповідних) документів. Підпунктом 5.3.3 пункту 3 тендерної документації розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу для учасника подання у складі тендерної пропозиції погодження про ознайомлення із переліком формальних (несуттєвих) помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710. Моніторингом встановлено, що в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Мудрик О.О. відсутнє погодження з формальними помилками. За результатами моніторингу встановлено, в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Мудрик О.О. із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Підпунктом 3.5.6 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання документів переможцем процедури закупівлі, із урахуванням ч.5 ст.17 та ч.4 ст.22 Закону, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: - Довідку (витягу), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення з порушенням процедури закупівлі, чи інше кримінальне правопорушення вчинене з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дату подання тендерних пропозицій. Вказана довідка можу бути надана у вигляді електронного документу. - Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону. - Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Моніторингом встановлено, що переможцем процедури закупівлі ФОП Мудрик О.О. не оприлюднено в установлений Законом десятиденний термін з дати оприлюднення в системі електронних закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю передбачених Законом документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону. За результатами моніторингу встановлено, в порушення пункту 3 частини першої статті 31 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Мудрик О.О. із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель так як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. При цьому, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2021 №98 за результатом розгляду тендерної пропозиції Замовником визнано переможцем закупівлі фізичну особу підприємця Мудрик О. О. та опубліковано рішення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 31.03.2021 11:50 - 15.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2021 11:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Замовником буде розірвано договір № 106 від 16.03.2021 року на підставі ст. 651., 654 Цивільного кодексу України та п.10.3 Договору . Між Замовником та Постачальником укладено додаткову угоду про припинення зобов’язань за договором. Додаткову угоду та виконання договору буде оприлюднено через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель встановлений Законом строк.
Дата публікації звіту: 01.04.2021 13:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Замовником прийнято рішення про розірвання договору № 106 від 16.03.2021 року на підставі ст. 651., 654 Цивільного кодексу України та п.10.3 Договору . Між Замовником та Постачальником укладено додаткову угоду від 05.04.2021 №2 про припинення зобов’язань за договором та оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю 05.04.2021 через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 16.04.2021 15:11

Запити/Пояснення