-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мосту на км 62+782 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка- Снігурівка – Антонівка -/Р-47/ з підходами, Миколаївська область
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначені тендерною документацією
Завершена
42 923 604.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 214 618.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 214 618.02 UAH
Номер:
9ae9b79702394310bed16959ddd9efe1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-16-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2021 00:00
Період моніторингу:
16.08.2021 10:59 - 09.09.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2021 № 353
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2021 №353
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-08-011236-a 08.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.03.2021 (протокол № 8/21/2021), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.02.2021, від 26.02.2021, роз’яснення Замовника від 17.02.2021, від 02.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.03.2021, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «БУДІВЕЛЬНИК-2012», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬМАНАХ-2000», корпорації «ПЛАНЕТА-ВЕСТ», вимоги про усунення невідповідностей до 08.04.2021 до 15.04.2021, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2021 №12/2/2021, 16.04.2021 №14/12/2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, договір від 06.05.2021 № 12-б, додаткова угода від 06.05.2021 №1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 02.03.2021 №3933, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.08.2021 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
28.08.2021 13:39 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2021 13:39
Запити/Пояснення
Номер:
3e1eecb732bb4b1ea7299b1633d741a5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.08.2021 08:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт мосту на км 62+782 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка- Снігурівка – Антонівка -/Р-47/ з підходами, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-08-011236-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання робіт та строку дії договору від 06.05.2021 №12Б.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ba4975f6c8854a9bb7d0b33268ec6c4f
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.08.2021 09:08
Опис:
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питаня, викладеного у запиті.
Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель відбувається на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт або послуг, які включають до річного плану.
08.02.2021 року Службою автомобільних доріг у Миколаївській області на підставі наявної потреби оголошено закупівлю робіт з капітального ремонту мосту на км 62+782 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка- Снігурівка – Антонівка -/Р-47/ з підходами, Миколаївська область (далі – Об’єкт) на очікувану вартість 42 923 604,00 грн.
За результатами проведення закупівлі 06.05.2021 року Службою укладено з КОРПОРАЦІЯ «ПЛАНЕТА-ВЕСТ» договір №12-Б.
П.3.1. договору №12-Б від 06.05.2021 року визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Вказане положення договору у повному обсязі узгоджується із вимогами Бюджетного кодексу України.
На час укладення договору №12-Б від 06.05.2021 року фінансування Об’єкту передбачалося Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 в розмірі 100 000,00 грн. при необхідних 39 685 000,00 грн.
П.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що підставою для зміни таких істотних умов договору про закупівлю, як строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань за договором про закупівлю, є наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи викладене та у повній відповідності до вимог п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» 06.05.2021 року між Службою та КОРПОРАЦІЯ «ПЛАНЕТА-ВЕСТ» укладено додаткову угоду №1 до договору №12-Б, якими передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором.
Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі №12-Б від 06.05.2021 року.
Таким чином, продовження строку дії договору №12-Б від 06.05.2021 року та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель; порушення його норм не відбулося.
Офіційний текст Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства» розміщено на офіційних сторінках Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України.