• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мосту на км 62+782 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка- Снігурівка – Антонівка -/Р-47/ з підходами, Миколаївська область

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначені тендерною документацією

Завершена

42 923 604.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 214 618.02 UAH
Номер: 9ae9b79702394310bed16959ddd9efe1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-16-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 16.08.2021 10:59 - 09.09.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.08.2021 № 353 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.08.2021 №353 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-02-08-011236-a 08.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.03.2021 (протокол № 8/21/2021), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.02.2021, від 26.02.2021, роз’яснення Замовника від 17.02.2021, від 02.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.03.2021, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «БУДІВЕЛЬНИК-2012», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬМАНАХ-2000», корпорації «ПЛАНЕТА-ВЕСТ», вимоги про усунення невідповідностей до 08.04.2021 до 15.04.2021, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2021 №12/2/2021, 16.04.2021 №14/12/2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021, договір від 06.05.2021 № 12-б, додаткова угода від 06.05.2021 №1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 02.03.2021 №3933, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.08.2021 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 28.08.2021 13:39 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2021 13:39

Запити/Пояснення