-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Котлети м'ясні напівфабрикат вагою 62г, шніцель м'ясний напівфабрикат вагою 62г, тефтелі м'ясні напівфабрикат, фрикаделі м'ясні напівфабрикат, котлети курячі напівфабрикат 63г, гуляш м'ясний напівфабрикат
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Номер:
0e02f46e31ab444e9c35574a00e8f658
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 17:38 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
07.07.2021 294
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 294
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2021-02-08-009348-a 08.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору тендерній пропозиції учасника переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28.07.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору тендерній пропозиції учасника переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), тендерну пропозицію ФОП «КЛІМОВ ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ» (далі – учасник - переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 25.02.2021, повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2021 року, договір від 09.03.2021 №68-Т/21, додаткова угода №1 до договору від 09.03.2021 №68-Т/21, питання Замовнику від 09.07.2021 та відповідь на нього від 14.07.2021 року.
За результатами моніторингу відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації встановлено, що пунктом 1.1 частини один розділу І Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» передбачено, що для підтвердження наявності складських приміщень для зберігання продуктів харчування, учасником надається довідка за встановленою формою. До довідки додаються (для кожного зазначеного об’єкту):
- оригінал або завірена належним чином копія документу, які підтверджують їх наявність та правовий статус (володіння, користування тощо) на строк, не менший ніж до кінця поставки за результатами цієї процедури закупівлі;
- оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби.
Крім того, примітками до розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» зазначено, що у разі зазначення Учасником у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Однак, проведеним моніторингом інформації оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що учасником-переможцем надано довідку від 03.02.2021 №15, в котрій зазначено, що ФОП «КЛІМОВ ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ» орендує нежитлове приміщення розташоване за адресою м. Ізюм, Харківська обл., вул. Соборна, 28, згідно договору оренди нежилого приміщення від 20.11.2019 року.
Також в довідці зазначена інформація, що потужності мають особистий реєстраційний номер, наданий територіальним органом Держпродспоживслужби: r-UA-20-14-140, №20-14-17/Mt, №64300/18/1.
На підтвердження державної реєстрації потужності учасником – переможцем надано повідомлення про зміни у державній реєстрації оператора потужності за підписом начальника Ізюмського управління Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Головного управління Держспоживслужби в Харківській області. Відповідно до якого від 22.12.2020 внесено зміни у державному реєстрі щодо виду діяльності, яка проводиться за адресою вул. Соборна, 28, м. Ізюм, Ізюмський район, Харківська область, 64300, з присвоєння особистого реєстраційного номера потужності r-UA-20-14-140.
Проте, перевіркою достовірності реєстраційного номера потужності r-UA-20-14-140 на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за посиланням https://sanfood.biz/poshuk-u-derzhavnomu-reyestri-potuzhnostej/ встановлено, що реєстраційний номер потужності r-UA-20-14-140 присвоєно потужності ТОВ «АТБ-маркет» магазин «Продукти 198», яка зареєстрована за адресою 64300, ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ, ІЗЮМСЬКИЙ РАЙОН, вул. Капітана Орлова, 4.
Проте, учасником-переможцем в тендерній пропозиції не надано документів які підтверджують договірні чи інші юридично оформлені відносини між ФОП «КЛІМОВ ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ» та ТОВ «АТБ-маркет» магазин «Продукти 198».
Перевіркою достовірності експлуатаційного дозволу №20-14-17/Mt виданого 01.06.2012 управлінням ветеринарної медицини в Ізюмському районі, на виробництво харчових продуктів тваринного походження за адресою вул. Соборна, 28, м. Ізюм, Ізюмський район, Харківська область, 64300, на сайті Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за посиланням https://dpss.gov.ua/diyalnist/reyestrividkritidani встановлено, що в списку експлуатаційних дозволів він не значиться.
Перевіркою достовірності експлуатаційного дозволу №664300/18/1 виданого 11.02.2011 Ізюмською районною санітарно-епідеміологічною службою, на вид діяльності «ресторанне господарство» за адресою вул. Соборна, 28, м. Ізюм, Ізюмський район, Харківська область, 64300, на сайті Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за посиланням https://dpss.gov.ua/diyalnist/reyestrividkritidani встановлено, що в списку експлуатаційних дозволів він не значиться.
Враховуючи вищезазначене учасником – переможцем надано недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та у відповідності до приміток до розділу І Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник мав відхилити тендерну пропозицію такого Учасника.
Таким чином, відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити учасника - переможця із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив учасника - переможця, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та уклав з ним договір №68-Т/21 від 09.03.2021 року.
Період усунення порушень:
28.07.2021 17:53 - 12.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2021 17:53
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
20/0 31/2131/2021/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику Північно-східного офісу Держаудитслужби
СТАНІСЛАВУ КОСІНОВУ
Аргументовані заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Управління освіти Ізюмської міської ради (далі – Замовник), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», надає заперечення щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби в Харківській області за результатами моніторингу закупівлі «Котлети м'ясні напівфабрикат вагою 62 г, шніцель м'ясний напівфабрикат вагою 62 г, тефтелі м'ясні напівфабрикат, фрикаделі м'ясні напівфабрикат, котлети курячі напівфабрикат 63 г, гуляш м'ясний напівфабрикат, 15130000-8 М’ясопродукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-08-009348-а та вважає його не обґрунтованим, а значить таким що не відповідає об’єктивній істині, як наслідок незаконним. Незаконність висновку на думку Замовника полягає в наступному.
У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Клімов Віталій Дмитрович на виконання вимог тендерної документації надав ряд документів дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, яка відповідає предмету закупівлі та Договір оренди приміщень на підтвердження наявної у нього матеріально-технічної бази необхідної для виконання Договору з місцем знаходження по вул. Соборній 28, а саме:
- довідка Територіального органу Держпродспоживслужби виготовлена на титульному бланку за підписом керівника Територіального органу Держпродспоживслужби Бережного В.С. на об’єкт розташований за адресою вул. Соборна 28 номер потужностей r-UA-20-14-140;
- експлуатаційний дозвіл № 20-12-17Мt, виданий Територіальним органом ветеринарної медицини;
- експлуатаційний дозвіл № 643/-00/18/1, виданий Територіальним органом санітарно-епідеміологічної служби.
Дані документи ніким не оскаржені в суді на предмет їх невідповідності чи незаконності.
Дана матеріально-технічна база за даною адресою дійсно існує і згідно документів Державної реєстрації належить на правах власності ТОВ «Затишок», а не супермаркету АТБ. Технічні параметри відповідають даним довідки Територіального органу Держпродспоживслужби. ФОП Клімов В.Д. має право користування даною матеріально-технічною базою на підставі іншого речового права, а саме: Договору оренди належним чином оформленому, дійсність якого ніким не оскаржена у суді.
Те що експлуатаційних дозволів нема у Державному реєстрі не відповідає дійсності. Експлуатаційний дозвіл № 20-12-17Мt, виданий Територіальним органом ветеринарної медицини в Реєстрі експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів Харківської області, вказаний у строчці 171 за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XSkUHi2Vupbag2YgxVkOd13qnBDFT9hogMjHHHYMiK8/edit#gid=1502244150 на асортимент продукції - м'ясопродукція, ковбасні вироби.
Експлуатаційний дозвіл, виданий Територіальним органом санітарно-епідеміологічної служби в Реєстрі потужностей (об'єктів) та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів за 2011 рік, вказаний у строчці 503 за посиланням https://dpss.gov.ua/storage/app/sites/12/uploaded-files/reestruvidkrutidanni/reestr-moz.xlsx на асортимент продукції - виробництво кулінарних виробів та напівфабрикатів з м'яса, птиці та риби, оптова торгівля м'ясом, м'ясопродуктами, рибою та рибопродуктами, маслом рослинним, овочевими консервами, соками, напоями, чай, кава, какао, виробництво перших, других, третіх страв, холодних страв, салатів, мучних кулінарних виробів, постачання готової їжі.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язок для уповноваженого з публічних закупівель щодо перевірки реєстраційного номера потужностей матеріально технічної бази через відкриті державні реєстри. Будь-який документ державного органу відповідно до законодавства є чинним, якщо він ніким не оскаржений в суді і немає рішення суду з даного питання.
На запит до Територіального органу Держпродспоживслужби чому немає в реєстрі реєстраційного номеру потужностей r-UA-20-14-140 ФОП Клімова В.Д. за адресою вул. Соборна, 28 керівник установив Бережний В’ячеслав Сергійович заявив: «Це технічна помилка особи, яка вносила зміни до відкритого Державного реєстру потужностей» та підтвердив офіційним документом наявність реєстраційного номеру потужностей r-UA-20-14-155 ФОП Клімова В.Д. за адресою вул. Соборна, 28.Копії документів додаються (додаток 1, додаток 2).
Згідно Закону України «Про Державну реєстрацію» сама по собі Державна реєстрація не змінює питання власності, а є лише фактом визнання Державою права власності на нерухоме майно яке підтверджується іншими документами.
Таким чином, технічна помилка (невірний реєстраційний номер) допущена Державним реєстратором, а не фізичною особою підприємцем Клімовим В.Д., не може свідчити про невідповідність наявної матеріально- технічної бази, необхідної для виконання Договору, за місцем знаходження вул. Соборна. 28.
Додаток 1 тендерної документація Замовника на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від учасника ФОП Клімова В.Д. надати: «оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби». Учасник виконав дану вимогу.
Слід також зауважити що Розділом 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в підрозділі (Опис та приклади формальних несуттєвих помилок) згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Саме формальною, за висновком Територіального органу Держпродспоживслужби, є помилка в реєстраційному номері довідки про потужності, яка ніяким чином не впливає на зміст даної довідки, а тим більше на зміст тендерної пропозиції.
Підстав для розірвання Договору, укладеного за результатами закупівлі на нашу думку немає.
Додатки:
1. Повідомлення про державну реєстрацію потужностей №27/258 від 18.10.2017.
2. Повідомлення Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області № 27.1-057/2/8102-21 від 04.06.2021.
Дата публікації звіту:
04.08.2021 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
4deeef140b1c4784b7067dfe8e329a0f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2021 13:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2021 00:00
Опис:
Начальнику управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області
Безкоровайному Олексію Вікторовичу
У межах проведення моніторингу закупівлі Котлети м'ясні напівфабрикат вагою 62г, шніцель м'ясний напівфабрикат вагою 62г, тефтелі м'ясні напівфабрикат, фрикаделі м'ясні напівфабрикат, котлети курячі напівфабрикат 63г, гуляш м'ясний напівфабрикат (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-08-009348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
0f04c51087484d88a1075540da1d719c
Назва:
Пояснення з приводу яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Дата опублікування:
14.07.2021 08:15
Опис:
19.12.2020 набула чинності Постанова КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 (далі Постанова), відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
В тексті Постанови немає трактування поняттю «обґрунтування» тому, в нашому розумінні тут необхідно описати, чому закуповуються саме такі товари, роботи чи послуги, а не будь-які інші.
Закупівля м’ясних напівфабрикатів для харчування дітей в закладах загальної середньої освіти здійснюється через відсутність умов для переробки м’яса на харчоблоках шкільних їдалень.
У місті Ізюм дев’ять з десяти шкільних їдалень є доготовочними підприємствами – не мають набору виробничих приміщень (або робочих ділянок), технологічного обладнання, відповідно до вимог санітарного законодавства та законодавства про безпеку харчових продуктів не можуть працювати на сировині (зокрема на м’ясі) і розраховані на поставку м’ясних напівфабрикатів. Ізюмська райСЕС не дала згоду на постачання м’яса в шкільні їдальні замість напівфабрикатів. (Копія листа надається (дод №1)).
Розмір витрат та очікувана вартість закупівлі здійснювалася на підставі:
- Перспективного меню (копія додається (дод №2));
- Норм харчування на одну дитину на день відповідно до Постанови КМУ №1591 від 22 листопада 2004 року;
- Середньої кількості діто/днів, розрахованих за аналогічний період 2020 року та суми витрачених коштів на закупівлю напівфабрикатів за цей період;
- Вартості одиниці товару, яка була сформована на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі ФОП Клімов В.Д та ФОП Бережний А.С. (копія обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі фахівці з питань організації харчування, комерційна пропозиція ФОП Бережного А.С., комерційна пропозиція ФОП Клімова В.Д. додається – додаток №3,№4,№5);
- Загальної суми коштів, передбачених для харчування дітей в закладах загальної середньої освіти в 2021 році;
- Вартості харчування на одну дитину на день, затвердженої рішенням виконавчого комітету Ізюмської міської ради Харківської області №0987 від 22.12.2020 року «Про встановлення вартості харчування дітей в закладах освіти Ізюмської міської територіальної громади на період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року»
Якісні характеристики та технічні вимоги до предмету закупівлі визначені відповідно до:
- «Сборника рецептур блюд для питания школьников» Киев, «Техника» 1987 рік.
- Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року №2205.
Сторінка власного веб-сайту Управління освіти Ізюмської міської ради на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: (https://osvitaizuma.klasna.com/uk/site/derzhavni-zakupivli-2021.html)
за назвою «31 Технічні характеристики Напівфабрикати»
Додатки:
1. Лист Ізюмської райСЕС від 26.05.2011р.
2. Перспективне меню для учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти Ізюмської міської ради Харківської області на 2019/2020 навчальний рік.
3. Обрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі фахівця з питань організації харчування.
4. Комерційна пропозиція ФОП Бережного А.С.
5. Комерційна пропозиція ФОП Клімова В.Д.
.
Номер:
cfa596a1487c4564a63741c79066e101
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
04.08.2021 15:54
Опис:
Управління освіти Ізюмської міської ради (далі – Замовник), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», надає заперечення щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби в Харківській області за результатами моніторингу закупівлі «Котлети м'ясні напівфабрикат вагою 62 г, шніцель м'ясний напівфабрикат вагою 62 г, тефтелі м'ясні напівфабрикат, фрикаделі м'ясні напівфабрикат, котлети курячі напівфабрикат 63 г, гуляш м'ясний напівфабрикат, 15130000-8 М’ясопродукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-08-009348-а та вважає його не обґрунтованим, а значить таким що не відповідає об’єктивній істині, як наслідок незаконним. Незаконність висновку на думку Замовника полягає в наступному.
У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Клімов Віталій Дмитрович на виконання вимог тендерної документації надав ряд документів дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, яка відповідає предмету закупівлі та Договір оренди приміщень на підтвердження наявної у нього матеріально-технічної бази необхідної для виконання Договору з місцем знаходження по вул. Соборній 28, а саме:
- довідка Територіального органу Держпродспоживслужби виготовлена на титульному бланку за підписом керівника Територіального органу Держпродспоживслужби Бережного В.С. на об’єкт розташований за адресою вул. Соборна 28 номер потужностей r-UA-20-14-140;
- експлуатаційний дозвіл № 20-12-17Мt, виданий Територіальним органом ветеринарної медицини;
- експлуатаційний дозвіл № 643/-00/18/1, виданий Територіальним органом санітарно-епідеміологічної служби.
Дані документи ніким не оскаржені в суді на предмет їх невідповідності чи незаконності.
Дана матеріально-технічна база за даною адресою дійсно існує і згідно документів Державної реєстрації належить на правах власності ТОВ «Затишок», а не супермаркету АТБ. Технічні параметри відповідають даним довідки Територіального органу Держпродспоживслужби. ФОП Клімов В.Д. має право користування даною матеріально-технічною базою на підставі іншого речового права, а саме: Договору оренди належним чином оформленому, дійсність якого ніким не оскаржена у суді.
Те що експлуатаційних дозволів нема у Державному реєстрі не відповідає дійсності. Експлуатаційний дозвіл № 20-12-17Мt, виданий Територіальним органом ветеринарної медицини в Реєстрі експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів Харківської області, вказаний у строчці 171 за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XSkUHi2Vupbag2YgxVkOd13qnBDFT9hogMjHHHYMiK8/edit#gid=1502244150 на асортимент продукції - м'ясопродукція, ковбасні вироби.
Експлуатаційний дозвіл, виданий Територіальним органом санітарно-епідеміологічної служби в Реєстрі потужностей (об'єктів) та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів за 2011 рік, вказаний у строчці 503 за посиланням https://dpss.gov.ua/storage/app/sites/12/uploaded-files/reestruvidkrutidanni/reestr-moz.xlsx на асортимент продукції - виробництво кулінарних виробів та напівфабрикатів з м'яса, птиці та риби, оптова торгівля м'ясом, м'ясопродуктами, рибою та рибопродуктами, маслом рослинним, овочевими консервами, соками, напоями, чай, кава, какао, виробництво перших, других, третіх страв, холодних страв, салатів, мучних кулінарних виробів, постачання готової їжі.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язок для уповноваженого з публічних закупівель щодо перевірки реєстраційного номера потужностей матеріально технічної бази через відкриті державні реєстри. Будь-який документ державного органу відповідно до законодавства є чинним, якщо він ніким не оскаржений в суді і немає рішення суду з даного питання.
На запит до Територіального органу Держпродспоживслужби чому немає в реєстрі реєстраційного номеру потужностей r-UA-20-14-140 ФОП Клімова В.Д. за адресою вул. Соборна, 28 керівник установив Бережний В’ячеслав Сергійович заявив: «Це технічна помилка особи, яка вносила зміни до відкритого Державного реєстру потужностей» та підтвердив офіційним документом наявність реєстраційного номеру потужностей r-UA-20-14-155 ФОП Клімова В.Д. за адресою вул. Соборна, 28.Копії документів додаються (додаток 1, додаток 2).
Згідно Закону України «Про Державну реєстрацію» сама по собі Державна реєстрація не змінює питання власності, а є лише фактом визнання Державою права власності на нерухоме майно яке підтверджується іншими документами.
Таким чином, технічна помилка (невірний реєстраційний номер) допущена Державним реєстратором, а не фізичною особою підприємцем Клімовим В.Д., не може свідчити про невідповідність наявної матеріально- технічної бази, необхідної для виконання Договору, за місцем знаходження вул. Соборна. 28.
Додаток 1 тендерної документація Замовника на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від учасника ФОП Клімова В.Д. надати: «оригінал або завірена належним чином копія документу про державну реєстрацію потужності, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби». Учасник виконав дану вимогу.
Слід також зауважити що Розділом 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в підрозділі (Опис та приклади формальних несуттєвих помилок) згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Саме формальною, за висновком Територіального органу Держпродспоживслужби, є помилка в реєстраційному номері довідки про потужності, яка ніяким чином не впливає на зміст даної довідки, а тим більше на зміст тендерної пропозиції.
Підстав для розірвання Договору, укладеного за результатами закупівлі на нашу думку немає.
Додатки:
1. Повідомлення про державну реєстрацію потужностей №27/258 від 18.10.2017.
2. Повідомлення Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області № 27.1-057/2/8102-21 від 04.06.2021.