• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Улаштування охоронних систем відеоспостереження та периметральної сигналізації з їх диспетчеризацією на НПС «Жулин», Львівська обл., Стрийський р-н, с. Жулин, вул. Стрийська,1. (Коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи).

Улаштування охоронних систем відеоспостереження та периметральної сигналізації з їх диспетчеризацією на НПС «Жулин», Львівська обл., Стрийський р-н, с. Жулин, вул. Стрийська,1. (Коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

Завершена

20 893 590.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 467.95 UAH
Номер: d072c03f057d4c00a4430a148aa0a3c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-13-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.04.2021 17:45 - 07.05.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.04.2021 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-02-08-006649-a 08.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bonkovska.monytoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушення, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АМ Інтегратор груп», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушення, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртранснафта» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.02.2021 № 19 ТКз/1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АМ Інтегратор Груп» (далі – ТОВ «АМ Інтегратор Груп»), вимогу про усунення порушень товариства з обмеженою відповідальністю «Вечір телеком» від 09.02.2021, рішення Замовника від 12.02.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 04.03.2021 № 19ТКз/2, від 26.03.2021 № 19ТКз/3, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «АМ Інтегратор Груп» до 11:57 04.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 15.04.2021року.
Період усунення порушень: 20.04.2021 18:21 - 24.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.04.2021 18:21

Запити/Пояснення