• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 09130000-9 - нафта і дистиляти (бензин А-92, код ДК 021:2015 – 09132000-3; дизельне паливо, код ДК 021:2015 – 09134200-9)

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер: 122a8b42a73f492880c73a3c8bf861b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-08-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.04.2021 17:47 - 30.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.04.2021 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 08.04.2021 року. В.о начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2021 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11. UA-2021-02-08-004832-a 08.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини п’ятої статті 23 Закону. За наслідками моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та повідомлення про внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29.04.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та повідомлення про внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Куньєвської сілької ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» (далі: ТОВ ТД «САН ОЙЛ», учасник - переможець), протокол розкриття від 03.03.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.03.2021 № 1-05/3, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2021 року, договір від 16.03.2021 № ТД-5041, додаткова угода від 22.03.2021 № 1. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначений Замовником кваліфікаційний критерій в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації та в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в той час як згідно з Законом в редакції чинній після 19.04.2020 зазначений критерій повинен мати назву: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, моніторингом встановлено, що Додаток 3 до тендерної документації містить вимогу до учасників про надання у складі пропозиції гарантійного листа щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено частину п’яту статті 23 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ ТД «САН ОЙЛ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Так, пунктом 5 розділу III тендерної документації та пунктами 3.2. та 3.3 Додатку 1 до тендерної документації (файл «ТД-бензин Куньєвська СР нова редакція від 22.02.2021 р..rtf») встановлена вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції копї аналогічного договору, зазначеного у п.3.1. цього додатку з усіма додатками, а також надання оригіналу відгуку щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, наданий аналогічний договір від 15.04.2019 № 117-04/МТП на суму 3 400 999,00 грн, укладений з КП «Харківський метрополітен», надано не в повному обсязі, так як сума накладних що підтверджують виконання зазначеного договору є більшою за суму договору № 117-04/МТП на 109,31 грн, що свідчить про наявність додаткової угоди до Договору, яку не було надано Переможцем в складі тендерної пропозиції та не відповідає вимогам пункту 5 розділу III тендерної документації, пункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Крім того, учасником-переможцем ТОВ ТД «САН ОЙЛ» надано лист-відгук від 24.01.2021 № 3-68 про виконаного аналогічного договору (стор. 6 файлу «Кваліфікаційна частина.pdf»), який надано у формі завіреної копії, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 3.3 Додатку 1 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ ТД «САН ОЙЛ» та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю 16.03.2021 № ТД-5041.
Період усунення порушень: 30.04.2021 16:33 - 20.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2021 16:33

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 20/031/2124/2021/пр