• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з Прибирання місць загального користування від вул. Городоцька до вул. Паркова м. Світловодськ

Завершена

516 114.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 580.57 UAH
Номер: 9d22effcec244722addfd8777dda5dd2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-21-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 21.07.2021 14:59 - 12.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 20.07.2021 № 372 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.07.2021 № 372 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-02-08-000984-b 08.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 140-64-65, sugarenkoinna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 6 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. В порушення частини 5 статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень не надав відповідні пояснення та документи через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, дотримання строків оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини 5 статті 8, частини 6 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, зокрема, вжити заходів щодо припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 08.02.2021 № 3, тендерну пропозицію учасника - приватне підприємство «Керуюча компанія «Борисфен»» (далі – ПП «Борисфен»), протокол засідання тендерного комітету від 01.03.2021 № 22, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2021, договір від 25.03.2021 № 28/21 (далі – Договір), укладений між Замовником та ПП «Борисфен». За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1 та 7 ч.1 ст. 17 Закону, тобто, вищезазначений строк подання документів визначений з порушенням вимог частини 6 статті 17 Закону, згідно з якою вищевказані документи переможець торгів повинен надати у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Також, в недотримання частини 6 статті 17 Закону, Замовником не передбачено надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. За результатами моніторингу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що за результатом проведення торгів укладено договір з ПП «Борисфен» від 25.03.2021 № 28/21 при тому, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 02.03.2021, тобто на 23 день при відсутності обґрунтованої необхідності у продовженні строку для укладання Договору та при відсутності скарг до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги частини 6 статті 33 Закону. Необхідно зазначити, що відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Крім того, в ході проведення моніторингу 29.07.2021 через електронну систему закупівель Замовнику було надано запит про надання пояснення та документів, що стосуються вищевикладених порушень. Проте, на порушення частини 5 статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення даного запиту про надання пояснень не надав відповідні пояснення та документи через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 12.08.2021 15:34 - 31.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2021 15:34

Запити/Пояснення