-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з Прибирання місць загального користування від вул. Городоцька до вул. Паркова м. Світловодськ
Завершена
516 114.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 580.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 580.57 UAH
Номер:
9d22effcec244722addfd8777dda5dd2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-21-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2021 00:00
Період моніторингу:
21.07.2021 14:59 - 12.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.07.2021 № 372
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 20.07.2021 № 372
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-02-08-000984-b 08.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 6 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону.
В порушення частини 5 статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень не надав відповідні пояснення та документи через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, дотримання строків оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини 5 статті 8, частини 6 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, зокрема, вжити заходів щодо припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 08.02.2021 № 3, тендерну пропозицію учасника - приватне підприємство «Керуюча компанія «Борисфен»» (далі – ПП «Борисфен»), протокол засідання тендерного комітету від 01.03.2021 № 22, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2021, договір від 25.03.2021 № 28/21 (далі – Договір), укладений між Замовником та ПП «Борисфен».
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у пункті 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1 та 7 ч.1 ст. 17 Закону, тобто, вищезазначений строк подання документів визначений з порушенням вимог частини 6 статті 17 Закону, згідно з якою вищевказані документи переможець торгів повинен надати у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Також, в недотримання частини 6 статті 17 Закону, Замовником не передбачено надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
За результатами моніторингу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що за результатом проведення торгів укладено договір з ПП «Борисфен» від 25.03.2021 № 28/21 при тому, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 02.03.2021, тобто на 23 день при відсутності обґрунтованої необхідності у продовженні строку для укладання Договору та при відсутності скарг до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги частини 6 статті 33 Закону.
Необхідно зазначити, що відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Крім того, в ході проведення моніторингу 29.07.2021 через електронну систему закупівель Замовнику було надано запит про надання пояснення та документів, що стосуються вищевикладених порушень. Проте, на порушення частини 5 статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення даного запиту про надання пояснень не надав відповідні пояснення та документи через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.08.2021 15:34 - 31.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2021 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
da8f05cd562c44888ac5cb2df4966e66
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
29.07.2021 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з Прибирання місць загального користування від вул. Городоцька до вул. Паркова м. Світловодськ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-02-08-000984-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документи з наступного питання.
1) Чому тендерна документація на закупівлю «Послуги з Прибирання місць загального користування від вул. Городоцька до вул. Паркова м. Світловодськ», яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету від 08.02.2021 № 3 (далі – тендерна документація), розроблена з порушенням вимог частини 6 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону?
Так, згідно частини 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 та частиною другою цієї статті.
Проте, у частині 1 «Зміст тендерної пропозиції Учасника» розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що «Лише переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, видані уповноваженими на це органами, про відсутність підстав, передбачених п.2,3,5,6,8 ч.1 ст.17 Закону, за винятком п.1та 7 ч.1 ст17 Закону», чим недотримано частину 6 статті 17 та пункт 2 частини 2 статті 22 Закону.
2) Чому Вами за результатом торгів укладено договір з ПП «Керуюча компанія «Борисфен»» про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 25.03.2021 № 28/21 при тому, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 02.03.2021, тобто на 22 день, чим недотримано вимоги частини 6 статті 33 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.