-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з постачання теплової енергії
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Торги відмінено
829 625.00
UAH з ПДВ
Номер:
79a9282d84d7485a86a033fcb918f2c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-11-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2021 00:00
Період моніторингу:
11.03.2021 16:59 - 02.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.03.2021 № 176
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.03.2021 №176.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-02-08-000656-a 08.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів) встановлено порушення норм частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Замовником відмінено переговорну процедуру закупівлі згідно частини восьмої статті 40 Закону про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (прийняття рішення про відміну торгів).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Обласний перинатальний центр» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 17.03.2021.
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено, що Замовником 08.02.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з ПП «Рівнетеплосервіс», проте сам договір не оприлюднений.
Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення норм частини восьмої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не відмінено переговорну процедуру закупівлі у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно пояснень Замовника переговорну процедуру закупівлі відмінено на підставі частини восьмої статті 40 Закону про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу.
Період усунення порушень:
23.03.2021 15:20 - 07.04.2021 01:00
Дата публікації висновку:
23.03.2021 15:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником відмінено переговорну процедуру закупівлі згідно частини восьмої статті 40 Закону про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
29.03.2021 14:16
Запити/Пояснення
Номер:
e7f1b57428364de1aa2ae25ac1620ab1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2021 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.03.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі теплової енергії, код ДК 021:2015: 09320000-8: «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-02-08-000656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником 08.02.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з ПП «Рівнетеплосервіс», проте сам договір не оприлюднений.
Відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Чи підписаний договір про закупівлю з учасником ПП «Рівнетеплосервіс», у разі його укладання, чому не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до частини 1 ст. 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
e8d2d17bf97943709953639ab42e84be
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.03.2021 12:41
Опис:
Уповноваженою особою 16.03.2021 прийнято рішення про відміну переговорної процедури за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Послуги з постачання теплової енергії) на підставі пункту 5 частини 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» через неоприлюднення договору про закупівлю по технічній причині.