• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Сарненському районі Рівненської області (протяжність 529,0 км)

Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, майдан Просвіти,1. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 09.03.2021р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)

Завершена

132 692 045.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 663 460.23 UAH
Номер: 197be946c5334599869974e64aac05da
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-23-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.04.2021 16:15 - 20.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.04.2021 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 60 UA-2021-02-05-013784-a 05.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та ТОВ «Меридіан.» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію у новій редакції, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.03.2021 (протокол № 43); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 17.02.2021, від 18.02.2021, від 23.02.2021 (три звернення), від 24.02.2021 та відповіді Замовника від 22.02.2021, від 23.02.2021, від 25.02.2021 (чотири відповіді); вимоги щодо усунення порушень від 17.02.2021, від 18.02.2021, від 26.02.2021 (дві вимоги) й відповіді Замовника від 22.02.2021, від 23.02.2021, від 03.03.2021 (дві відповіді); тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Рівнеавтошляхбуд» (далі – ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Меридіан.» (далі – ТОВ «Меридіан.»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.04.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.04.2021; повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2021; договір від 29.04.2021 № 2 (далі – Договір); пояснення та документи Замовника, надані 05.05.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншими вимогам тендерної документації, які вказані у Додатку №1. Так, відповідно до пункту 1.1.3 розділу 1.1 додатку 1 до тендерної документації у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми таблиці. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми таблиці учасник надає, зокрема договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі (до 31.12.2023). На виконання вказаної вимоги тендерної документації учасники процедури закупівлі ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та ТОВ «Меридіан.» у своїх тендерних пропозиціях надали, зокрема договори поставки від 17.02.2021 № 1702-01А та від 19.10.2020 № 1910-01А, додаткову угоду від 15.02.2021 № 1 до договору поставки від 19.10.2020 № 1910-01А (далі – Договори поставки), укладені з ТОВ «ВВВ Монтаж» щодо придбання асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС. Термін дії зазначених договорів до 31.12.2023. При цьому, ТОВ «ВВВ Монтаж» за договором оренди частини майнового комплексу від 11.01.2021 № 1101-01О (далі – Договір оренди), укладеного з ТОВ «Гостомель-Промтранс», є орендарем майнового комплексу (комплексу будівель та споруд асфальтобетонного заводу і обладнань), цільове призначення оренди – виробництво асфальтобетонної суміші, строк оренди – до 31.12.2022. За цим договором ТОВ «ВВВ Монтаж» відмовляється від переважного права на придбання майнового комплексу та від переважного права на укладення договору оренди на новий строк (пункт 11.3 договору). Враховуючи викладене, ТОВ «ВВВ Монтаж», будучи стороною в Договорі оренди, уклало Договори поставки, в яких виступає як постачальник (виробник) асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС. Як наслідок ці договори пов’язані між собою як первинний і похідний (додатковий), на підставі чого Договори поставки залежать від Договору оренди. Отже, з наведеного вбачається, що Договори поставки можуть зберігати свою чинність виключно протягом строку дії Договору оренди. У разі втрати чинності Договору оренди припиняються права орендаря на орендоване майно, зокрема право постачання (виробництва) асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС, як наслідок строк дії Договорів поставки не може бути більшим ніж до 31.12.2022, що не відповідає вимогам пункту 1.1.3 розділу 1.1 додатку 1 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та ТОВ «Меридіан.» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині, що стосується не надання договорів поставки асфальтобетону та/або ЩМАС чинних протягом всього строку надання послуг/виконання робіт (до 31.12.2023), що є предметом закупівлі, та допустив зазначені тендерні пропозиції до оцінки у процедурі відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 21.05.2021 13:59 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2021 13:59

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України " Про публічні закупівлі", Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації повідомляє про оскарження висновку до суду.
Дата публікації: 31.05.2021 17:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 21.05.2021 р. Відповідно до наказу від 23.04.2021 №111 Державною аудиторською службою України був здійснений моніторинг відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Сарненському районі Рівненської області (протяжність 529,0 км), проведених Департаментом з будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (інформація про проведення процедури закупівлі в системі Prozorro за номером UA-2021-02-05-013784-a)."21" травня 2021 року Державною аудиторською службою України було оприлюднено висновок (далі-Висновок) про результати моніторингу закупівлі Замовника. У Висновку було зазначено про виявлені порушення: Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), та зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Департамент з питань будівництва та архітектури не погоджується з висновками Державної аудиторської служби України та на підставі абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає свої аргументовані заперечення та висновок. 05.02.2021 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі за № UA-2021-02-05-013784-a з предметом закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011.Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Сарненському районі Рівненської області (протяжність 529,0 км) (ДК 021:2015 - 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою 09.03.2021 року відбулося розкриття тендерних пропозицій (кваліфікаційної частини) учасників закупівлі. Відповідно до інформації в електронній системі закупівель учасниками вказаної вище закупівлі були ТОВ «Меридіан.» та ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд». Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Згідно ч.12 ст.29 Закону, Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації (Нова редакція) затвердженого рішенням уповноваженої особи №43 від 01.03.2021 року. Замовник встановлює до Учасників один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Розділ 1.1. Додатку №1 ); - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Розділ 1.2. Додатку №1 ); - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Розділ 1.3. Додатку №1 ); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Розділ 1.4. Додатку №1 ). Згідно до п.1.1.3 Додатку №1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням: ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/ модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає документ (и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг/виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір(а) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці Учасник надає: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі; - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає оригінал картки(ів) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. Учасником процедури закупівлі ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» у складі пропозиції було надано інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням Вих.№ 233 від 02.03.2021 року в якій зазначено приналежність – Право користування на умовах договору поставки. Виходячи із вищезазначеної інформації на виконання вимог тендерної документації учасник ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» мало надати: - інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням - надана у відповідності до вимог тендерної документації (надано інформаційну довідку Вих.№ 233 від 02.03.2021 року); - договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинний протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі тобто по 31.12.2023 року – (учасником надано в складі пропозиції Договір поставки №1702-01А від 17 лютого 2021 року, згідно якого ТОВ «ВВВ МОНТАЖ» зобов’язується передавати у власність ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» асфальтобетон та/або ЩМАС, згідно п.10.1 даного договору цей договір набуває чинності з моменту підписання його сторонами і діє по 31.12. 2023 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання. У випадку, якщо протягом 30 (тридцяти) календарних днів до моменту закінчення цього строку жодна із сторін не повідомить протилежну сторону про свою відмову від продовження цього строку, цей строк автоматично пролонгується (продовжується) ще на 1 (один) рік, що відповідає вимогам Тендерної документації); - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі) – (учасником у складі пропозиції надано оригінал Гарантійного листа від Постачальника (ТОВ «ВВВ МОНТАЖ) Вих.№ 1802-02 від 18.02.2021 року що адресований ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» про безперебійне постачання асфальтобетонну ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» згідно Договору поставки №1702-01А від 17.02.2021 р. протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Сарненському районі Рівненської області (протяжність 529,0 км) (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), що відповідає вимогам Тендерної документації); - оригінал картки(ів) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України ( в складі тендерної пропозиції учасника надано інвентарну картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України на об’єкт Установка асфальтозмішувальна ДС-16837, що відповідає вимогам Тендерної документації); - атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору ( в складі тендерної пропозиції надано Атестат виробництва від 29 травня 2020 року, що засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ «ДС-16837» розташованого за адресою: Рівненська обл., Березнівський р-н, с.Яринівка, вул.Лісова та Договір №471-20 від 06.05.2020 р. на проведення атестації з усіма додатками до нього, що відповідає вимогам Тендерної документації); - дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу ( надано Дозвіл №5620489501-9 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 04.07.2028 р., що відповідає вимогам Тендерної документації). - рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу) (надано Рішення щодо можливості видачі дозволу на викиди Вх.№ 746 від 19.06.2018 року, лист №594/04/2-10/21 від 03.03.2021 р., та лист №309 від 05.03.2021 р., що відповідає вимогам Тендерної документації). Стосовно вказаних в п.1.1.2 Додатку №1 до Тендерної пропозиції вимог стосовно підтвердження наявності асфальтобетонного заводу учасником ТОВ «Меридіан.» надано: - інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням Вих.№ 74 від 01.03.2021 року в якій зазначено приналежність – Право користування (Залучення на умовах договору поставки №1910-01А від 19.10.2021 р. Виходячи із вищезазначеної інформації на виконання вимог тендерної документації учасник ТОВ «Меридіан.» в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням ( надана у відповідності до вимог тендерної документації Вих.№ 74 від 01.03.2021 року) - договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинний протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі тобто по 31.12.2023 року ( в складі тендерної пропозиції надано Договір поставки №1910-01А від 19 жовтня 2020 року, згідно якого ТОВ «ВВВ МОНТАЖ» зобов’язується передавати у власність ТОВ «Меридіан.» асфальтобетон та/або ЩМАС, згідно п.8.1 викладеного у новій редакції у Додатковій угоді №1 до даного договору цей договір набуває чинності з моменту підписання його сторонами і діє по 31.12. 2023 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання. У випадку, якщо протягом 30 (тридцяти) календарних днів до моменту закінчення цього строку жодна із сторін не повідомить протилежну сторону про свою відмову від продовження цього строку, цей строк автоматично пролонгується (продовжується) ще на 1 (один) рік, що відповідає вимогам Тендерної документації) - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі) ( в складі тендерної пропозиції надано оригінал Гарантійного листа від Постачальника, ТОВ «ВВВ МОНТАЖ», Вих.№ 1902-05 від 19.02.2021 року що адресований ТОВ «Меридіан.» про безперебійне постачання асфальтобетонну ТОВ «Меридіан.» згідно Договору поставки №1910-01А від 19.10.2020 року протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Сарненському районі Рівненської області (протяжність 529,0 км) (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), що відповідає вимогам Тендерної документації); - оригінал картки(ів) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України ( в складі тендерної пропозиції надано інвентарну картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України на об’єкт Установка асфальтозмішувальна ДС-16837, що відповідає вимогам Тендерної документації) . - атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (надано Атестат виробництва від 29 травня 2020 року, що засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ «ДС-16837» розташованого за адресою: Рівненська обл., Березнівський р-н, с.Яринівка, вул.Лісова та Договір №471-20 від 06.05.2020 р. на проведення атестації з усіма додатками до нього, що відповідає вимогам Тендерної документації); - дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу ( в складі тендерної пропозиції надано Дозвіл №5620489501-9 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 04.07.2028 р., що відповідає вимогам Тендерної документації); - рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу) ( в складі тендерної пропозиції надано Рішення щодо можливості видачі дозволу на викиди Вх.№ 746 від 19.06.2018 року, лист №594/04/2-10/21 від 03.03.2021 р., та лист №309 від 05.03.2021 р., що відповідає вимогам Тендерної документації). Виходячи з вищевикладеного учасники ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» та ТОВ «Меридіан.» у повній мірі виконано вимоги Тендерної документації, в тому числі в частині підтвердження наявності в Учасників процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що встановлено вимогами Тендерної документації, у необхідній формі. Тому підстави для відхилення учасників ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» та ТОВ «Меридіан.» на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону відсутні. Щодо зазначеної підстави у Висновку опублікованому органом державного фінансового контролю: Так, відповідно до пункту 1.1.3 розділу 1.1 додатку 1 до тендерної документації у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми таблиці. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми таблиці учасник надає, зокрема договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі (до 31.12.2023). На виконання вказаної вимоги тендерної документації учасники процедури закупівлі ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та ТОВ «Меридіан.» у своїх тендерних пропозиціях надали, зокрема договори поставки від 17.02.2021 № 1702-01А та від 19.10.2020 № 1910-01А, додаткову угоду від 15.02.2021 № 1 до договору поставки від 19.10.2020 № 1910-01А (далі – Договори поставки), укладені з ТОВ «ВВВ Монтаж» щодо придбання асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС. Термін дії зазначених договорів до 31.12.2023. При цьому, ТОВ «ВВВ Монтаж» за договором оренди частини майнового комплексу від 11.01.2021 № 1101-01О (далі – Договір оренди), укладеного з ТОВ «Гостомель-Промтранс», є орендарем майнового комплексу (комплексу будівель та споруд асфальтобетонного заводу і обладнань), цільове призначення оренди – виробництво асфальтобетонної суміші, строк оренди – до 31.12.2022. За цим договором ТОВ «ВВВ Монтаж» відмовляється від переважного права на придбання майнового комплексу та від переважного права на укладення договору оренди на новий строк (пункт 11.3 договору). Враховуючи викладене, ТОВ «ВВВ Монтаж», будучи стороною в Договорі оренди, уклало Договори поставки, в яких виступає як постачальник (виробник) асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС. Як наслідок ці договори пов’язані між собою як первинний і похідний (додатковий), на підставі чого Договори поставки залежать від Договору оренди. Отже, з наведеного вбачається, що Договори поставки можуть зберігати свою чинність виключно протягом строку дії Договору оренди. У разі втрати чинності Договору оренди припиняються права орендаря на орендоване майно, зокрема право постачання (виробництва) асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС, як наслідок строк дії Договорів поставки не може бути більшим ніж до 31.12.2022, що не відповідає вимогам пункту 1.1.3 розділу 1.1 додатку 1 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та ТОВ «Меридіан.» як таких, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині, що стосується не надання договорів поставки асфальтобетону та/або ЩМАС чинних протягом всього строку надання послуг/виконання робіт (до 31.12.2023), що є предметом закупівлі, та допустив зазначені тендерні пропозиції до оцінки у процедурі відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом, Повідомляємо наступне: Згідно п.32 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно ч.1 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Згідно п.2 ч.2. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до ч.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Оскільки вимогами Тендерної документації не вимагалося надання Договору оренди асфальтобетонного заводу у випадку якщо Виробник (Постачальник) асфальтобетонну та/або ЩМАС, наданий договір оренди частини майнового комплексу від 11.01.2021 № 1101-01О (далі – Договір оренди) наданий не на виконання вимог Тендерної документації, отже не є частиною тендерної пропозиції та не розглядається Замовником та не може бути підставою для встановлення відповідності кваліфікаційним критеріям учасника. Відповідно до частини 5 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час проведення моніторингу закупівлі Державна аудиторська служба України не зверталася до Замовника із запитом про надання пояснень стосовно інформації, що стала підставою для виявлення порушень. Зауваження, описане у Висновку, є безпідставним та не відповідає умовам, які визначені тендерною документацією. У зв’язку з цим, Замовник не мав підстав вважати пропозицію учасника такою, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, а опис у Висновку щодо даного питання не містить аргументованих доказів невідповідності пропозиції учасника відносно до вимог та умов визначених тендерною документацію. Тому виконання зобов’язання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів не має законодавчих підстав для виконання рекомендації, що зазначена у Висновку, у якості способу усунення порушення вимог чинного законодавства. За відсутності документального підтвердження та обґрунтування наявності порушення законодавства у сфері публічних закупівель та суміжних норм законодавства, керуючись викладеним в описі Висновку та необ’єктивними підставами, які застосовувались при проведенні аналізу інформації встановлених умов тендерної документації та пропозиції, у замовника немає законних підстав щодо вжиття заходів, що стосуються усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель за змістом зауважень, що викладені у Висновку за результатом проведеного аналізу в цій частині.
Дата публікації звіту: 28.05.2021 15:47

Запити/Пояснення