• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівель Київського державного хореографічного училища, розташованого по вулиці Парково-Сирецькій, 4 у м. Києві»

Завершена

5 370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 700.00 UAH
Номер: 7a1a6d790ebc46cda2c72cb765fbb233
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2021 11:42 - 23.03.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2021 № 170 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 26.02.2021 № 170 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 36 UA-2021-02-05-005962-b 05.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.03.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 04.02.2021 № 05, протокол засідання тендерного комітету від 09.02.2021 № 06, (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету від 01.03.2021 № 09, протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2021 № 10, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.02.2021, протокол розкриття, тендерну пропозицію Приватного підприємства «МБЛ КОМПАНІ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2021 року, пояснення замовника від 10.03.2021.
Період усунення порушень: 22.03.2021 15:04 - 26.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.03.2021 15:04

Запити/Пояснення