• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

758 468.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 584.68 UAH
Номер: 2e8a413cf494439da85d04deef5ddb84
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.04.2021 16:49 - 08.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 № 252 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 № 252. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-05-012189-a, 05.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, встановлено порушення вимог частини другої статті 31 Закону. За результатами аналізу своєчасності надання замовником роз’яснень на звернення щодо процедури встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вимог пункту 3 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22, частини другої та частини третьої статті 31 Закону шляхом недопущення аналогічних порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, своєчасності надання замовником роз’яснень на звернення щодо процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Львівської обласної ради «Поповицький психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-02-04-014136-a), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 05.03.2021, тендерну пропозицію ПП «Журавлик» (щодо правомірності її відхилення), тендерну пропозицію ПрАТ «Концерн ХЛІБПРОМ», опубліковані звернення до Замовника за роз’ясненням щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції та відповідь Замовника на таке звернення, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2021, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, договір про постачання продукції № 14 від 30.03.2021. У відповідності до пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію – кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Проведеним моніторингом відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місце поставки товарів, а лише здійснено посилання на інший документ. Так, у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації», чим порушено вимогипункту 3 частини другої статті 21 Закону. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (пункт 2.3 Розділу I) не зазначено електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Згідно з нормою частини першої статті 31 Закону, у разі відхилення замовником тендерної пропозиції зазначається аргументація такого відхилення в електронній системі закупівель. Відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель. Водночас, проведеним моніторингом правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 31 Закону в оприлюдненому протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 05.03.2021 (про відхилення тендерної пропозиції ПП «Журавлик») не вказано посилання на відповідні норми Закону. Відповідно до норм частини третьої статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Проведеним моніторингом своєчасності надання Замовником роз’яснень на звернення щодо процедури встановлено, що учасник ПП «Журавлик» 15.03.2021 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою (UA-2021-02-05-012189-a.a2) про перегляд рішення щодо дискваліфікації його пропозиції. Однак, на порушення норм частини третьої статті 31 Закону, Замовником в термін не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення та станом на 22.04.2021 не надано відповіді на вищевказане звернення учасника. Отже, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-11 (ненадання або несвоєчасне надання замовником відповіді на звернення учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації) – підтверджено.
Період усунення порушень: 22.04.2021 15:30 - 12.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2021 15:30

Запити/Пояснення