-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура ( світлова система з монтажем, установкою та налаштуванням; код ДК 021:2015 – 31527260-6)
Категорія Замовника - визначена згідно п.3 ч.4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.09.2019р. № 114-IX Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Номер:
625e1e8b8b434479a29ed9fa1d8c40a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-18-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2021 00:00
Період моніторингу:
18.08.2021 18:49 - 11.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2021 № 358
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 18.08.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2021 № 358
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
2 UA-2021-02-05-011678-a 05.02.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, у тому числі вжити заходів, щодо недопущення встановлених порушень у майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.02.2021 № 17 зі змінами, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦБУДПРО» (далі – ТОВ «СПЕЦБУДПРО»), протокол розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі від 02.03.2021 № 1-02/03, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2021 року, договір про закупівлю за бюджетні кошти від 22.03.2021 № 23-03/21, додаткову угоду від 24.03.2021 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 24.03.2021 року, відповідь Замовника на пояснення.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі надання документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Проте, нормою частини шостої статті 17 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Період усунення порушень:
03.09.2021 13:46 - 18.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2021 13:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ознайомившись із викладеним у Висновку надає аргументовані заперечення що ґрунтуються на наступному.
Відповідно до частин 5, 6 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Вищезазначене також підтверджується роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування статті 17 Закону»
Дата публікації звіту:
17.09.2021 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
e9bd28751c2041739481942c79bfebb6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2021 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «код ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світлова система з монтажем, установкою та налаштуванням; код ДК 021:2015 – 31527260-6)», оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-05-011678-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до оприлюдненої інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro, Замовником здійснюється закупівля світлової системи з установкою та налаштуванням.
Одночасно, на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпро» надано договір про закупівлю від 15.02.2021 № 11, предметом якого була закупівля товару «світильник світлодіодний антивандальний 5 w» без проведення монтажних робіт, установки та налаштування.
Прошу надати пояснення, яким чином учасником-переможцем ТОВ «Спецбудпро» підтверджено досвід виконання монтажу, установки та налаштування світлових систем.
2. В оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61010, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Гордієнківська, 25. У пункті 4.3 розділу І тендерної документації зазначено місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 61010, Харківська область, місто Харків, вулиця Греківська, 25. Відповідно до додаткової угоди № 1 від 24.03.2021 року до договору № 23-03/21 від 22.03.2021 року місце поставки товару: 61010, Харківська область, місто Харків, вулиця Греківська, 25. Водночас, у технічній специфікації на закупівлю (Додаток 1 до тендерної документації) зазначено орієнтоване місце надання послуг: вул. Сумська зі сторони Саду ім. Шевченка (відповідно до малюнка 3).
Прошу надати пояснення, за якою саме адресою буде здійснюватися поставка товарів чи надання послуг та причину розбіжностей у зазначенні адреси.
3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції печаткою та підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпро» надано файл «Модельний статут.pdf» в якому розміщений модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю без засвідчення його підписом та печаткою учасника.
Прошу надати пояснення, щодо розміщення у тендерній пропозиції ТОВ «Спецбудпро» модельного статуту не засвідченого підписом та печаткою учасника.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.