-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття від вул. Кошарського до проїзду 5-го Хвилястого садівничого товариства «Лезнево-1» в м. Хмельницькому (коригування)
Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально.
Завершена
3 950 612.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 753.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 753.06 UAH
Номер:
88982a29bc8d450fa73ef8ced2ba90ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-21-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2021 00:00
Період моніторингу:
22.07.2021 15:57 - 13.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 428
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-02-05-002603-c 05.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12.08.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.02.2021 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.02.2021, протокол розкриття, протоколи уповноваженої особи від 26.02.2021 № б/н та від 05.03.2021 № б/н, тендерні пропозиції ПП «АК-ІНВЕСТБУД», КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, ТОВ «Траса» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2021 року, договір від 01.04.2021 № 109 Т, пояснення замовника від 27.07.2021.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що передбачається використовувати для виконання замовлення, яка повинна містити інформацію про назву (тип) машин, механізмів, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення їх приналежності (власне чи орендоване).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником обов’язково додаються: скан-копії договорів, що посвідчують право користування такою технікою: договори оренди, лізингу, суборенди тощо. Надані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації. Договір повинен містити істотну умову про ціну договору в грошовому еквіваленті. Інформаційна довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність (власної або орендованої) техніки, що учасник передбачає залучити до виконання робіт та яка відображається в підсумковій відомості ресурсів, яку учасник надав в складі пропозиції, а саме бульдозер – 1 шт, екскаватор з ковшем ємн. 0,25 м3 – 1 шт, компресор пересувний – 1 шт, катки дорожні самохідні – 1 шт, автогрейдер – 1 шт, пневмотрамбовки – 2 шт, самоскиди 2 шт, асвальтоукладчик 1 шт.
В складі тендерної пропозиції Переможець надав інформаційну довідку про наявність обладнання та механізмів, необхідних для виконання дорожніх ремонтно-будівельних робіт в якій відсутні пневмотрамбовки – 2 шт, самоскиди 2 шт, чим не дотримано вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору*, найменування організації – замовника, з адресою та контактним телефоном, найменування об’єкта, суми договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, який виконувався в 2019-2020 роках, разом із копією (не менше двох) договору з усіма додатками до нього, а саме: зведений кошторис, локальний кошторис, відомість ресурсів, додаткові угоди.
* Під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договору підряду з капітального ремонту асфальтобетонного покриття.
В складі тендерної пропозиції Переможець надав на підтвердження виконання аналогічного договору інформацію про виконання наступних договорів «Капітальний ремонт покриття під’їзної дороги » (Код ДК 021-2015-45453000-7) та «Капітальний ремонт, благоустрій прибудинкової території» (Код ДК 021-2015-45233000-9).
Однак, договір у складі тендерної пропозиції Переможця від 24.05.2019 № 372 «Капітальний ремонт, благоустрій прибудинкової території» (Код ДК 021-2015-45233000-9) не є аналогічним договором за предметом закупівлі у відповідності до вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист щодо предмета закупівлі, в якому повинні передбачатись необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутній гарантійний лист, чим не дотримано вимогу пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Також, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Учасник процедури закупівлі повинен надати завірену належним чином копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
В складі тендерної пропозиції Переможець надав копію статуту, який незавірений належним чином підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону та як таку, що не відповідає вимогам законодавства, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону, та вимогам законодавства, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
13.08.2021 15:33 - 01.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2021 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
Дата публікації звіту:
19.08.2021 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
39e6eaff8c3d4eabbf52d398565e2028
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.07.2021 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття від вул. Кошарського до проїзду 5-го Хвилястого садівничого товариства «Лезнево-1» в м. Хмельницькому (коригування)» за ДК 021:2015:45453000-7 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-05-002603-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.