• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-92 (Скретч картки або талони пластикові)

Завершена

1 373 538.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 735.38 UAH
Номер: d7feff6a75434f8f90648c167b2f005c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.04.2021 14:50 - 13.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.04.2021 № 180 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.04.2021 № 180 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2021-02-05-010743-a 05.02.2021 Управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради (код ЄДРПОУ 43946489) Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Решотка Сергій Павлович» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання та оприлюднення договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 19.03.2021р. №99 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Лозуватської сільської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію (зі змінами) затверджену протоколом №114 від 16.02.2021 р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №123 від 02.03.2021р., тендерну пропозицію ФОП «РЕШОТКА СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.03.2021р. №99, вимоги про усунення порушень №UA-2021-02-05-010743-a.a1 від 04.03.2021р., № UA-2021-02-05-010743-a.c2 від 10.03.2021р., № UA-2021-02-05-010743-a.b3 від 12.03.2021р., пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель. Частиною четвертою статті 33 Закону визначено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У ході проведення моніторингу встановлено, що Замовник визначив переможцем учасника ФОП «РЕШОТКА СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ», пропозиція якого була визначена електронною системою як найбільш економічно вигідною. Замовник не здійснював розгляд тендерних пропозицій учасників ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» та ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС», а отже замовник не повинен був надати відповіді на вимоги UA-2021-02-05-010743-a.c2, UA-2021-02-05-010743-a.b3. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-11 (щодо ненадання або несвоєчасне надання замовником відповіді на звернення учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації) – не підтверджена. Згідно із пунктом 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проте, згідно із умовами пункту 2.6 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від переможця надати такі документ Замовнику, що суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону та порушує вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації для дизельного пального та для бензину марки А-92 учасник-переможець повинен мати мережі АЗС у селах або в межах сільської місцевості Криворізького району Лозуватського ОТГ згідно з «Дислокацією» (Додаток 7), та мати мережі АЗС у м. Кривий Ріг, (не менш 10 АЗС) про що у складі пропозиції потрібно надати підтверджуючі документи. Моніторингом встановлено, що учасником ФОП «Решотка Сергій Павлович» надано 8 АЗС у межах Криворізького району, що порушує вимоги Додатку №4 до тендерної документації. А отже, згідно із абзацом 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про кадровий склад працюючих учасника із зазначенням їхнього кваліфікаційного рівня (освіта, спеціальність), стажу роботи. Проте, учасником ФОП «Решотка Сергій Павлович» не надано в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку, що порушує вимоги пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації. Отже, згідно із абзацом 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Також, відповідно до пункту 10 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, копію довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше місячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Проте, учасником ФОП «Решотка Сергій Павлович» не надано в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку, що порушує вимоги пункту 10 Розділу 3 тендерної документації. Отже, згідно із абзацом 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником. Натомість, між Замовником та переможцем ФОП «Решотка Сергій Павлович» був укладений договір від 19.03.2021р. №99. Частиною першою статті 41 Закону визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норми Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехнував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Період усунення порушень: 13.05.2021 08:00 - 28.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2021 08:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник та Постачальник дійшли згоди щодо розірвання Договору №99 від 19.03.2021 року в зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень Закону у сфері публічних закупівель. Додаткова угода про розірвання договору буде висвітлена на протязі трьох днів.
Дата публікації звіту: 19.05.2021 16:43

Запити/Пояснення