• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба свіжоморожена без голови, столових сортів

Завершена

415 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 075.00 UAH
Номер: e0af22bbce1c4cc7a85d849296ac2c1d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-08-000124
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.04.2021 17:47 - 30.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 08.04.2021 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 08.04.2021 року. В.о начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2021 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2021-02-05-002285-c 05.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 349-14-22, natazagayko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29.04.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Люботинської міської ради Харківської області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням тендерного комітету від 12.02.2021, тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Маслак Наталії Олексіївни (далі – учасник-переможець), протокол засідання тендерного комітету від 23.02.2021 № 71, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2021, договір від 09.03.2021 № МН-15. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ФОП Маслак Наталія Олексіївна не відповідає вимогам тендерної документації. Так, пунктом 1.7 пункту 1 до тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.8.2 тендерної документації. Також, відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. При цьому, за результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого учасником-переможцем ФОП Маслак Наталією Олексіївною файлу «sign.p7s» було встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, учасником-переможцем не накладено кваліфікований електронний підпис. За результатами моніторингу тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено, що на вимогу підпункту 1.4. пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації Учасник має надати у складі тендерної пропозиції документ про підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 1.1 ч. 1 Додатку № 2 до тендерної документації) з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, згідно п.п.5 п.2 ст. 40 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та розділу V «Вимог щодо розробки впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Мінагрополітики та продовольства України від 01.10.2012 № 590, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог за 2020 рік. Так, учасник-переможець ФОП Маслак Наталія Олексіївна у складі тендерної пропозиції надав журнал проходження навчання працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів у відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та свідоцтва про участь працівників, зазначених у довідці від 19.02.2021 № 19/06, в семінарі на тему «Системи управління безпечністю харчових продуктів. П ринципи НАССР. Програми-передумови. Вимоги стандартів ДСТУ ISO 22000:2007 та ISO/TS 22002-1:2009», виданих Державним підприємством «Харківський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» за 2019 рік, що не відповідає вимогам підпункту 1.4. пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації Відповідно до абзацу другого пункту першого та третього частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень: 29.04.2021 20:16 - 19.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2021 20:16

Оскарження висновку в суді

Опис: Впровадження № 520/8451/21 від 17.05.2021
Дата публікації: 17.05.2021 14:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не згоден з висновком Держаудитслужби від 29.04.2021р. та буде подавати на оскарження до суду.
Дата публікації звіту: 07.05.2021 14:47