-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт туалетних кімнат КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №53 Маріупольської міської ради Донецької області" за адресою: вул. Пилипа Орлика, 79а в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
5 811 322.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 056.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 056.61 UAH
Номер:
8d91394585f44bda95f132175bf01acc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 15:04 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.10.2021 №611
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 05.10.2021 № 611
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11
UA-2021-02-05-009711-a 05.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення пункту 9 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22 Закону та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.02.2021 № 4/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.02.2021, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ронавида» та товариства з обмеженою відповідальністю «Системи будівельних конструкцій», протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.02.2021 № 4/2, від 02.03.2021 №4/3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.03.2021, договір підряду від 22.03.2021 № 15.30/1, пояснення від 12.10.2021 отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо умови надання забезпечення тендерної пропозиції, чим не дотримано вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що в пункті 2.3 розділу І тендерної документації відсутня інформація щодо електронної адреси посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим не дотримано вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додатки 1,2,3,4,5,7,9) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
25.10.2021 16:41 - 08.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2021 16:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання пункту 3 Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-05-009711-a (капітальний ремонт туалетних кімнат КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №53 Маріупольської міської ради Донецької області" за адресою: вул. Пилипа Орлика, 79а в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 25.10.2021, Департамент з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради зобов’язується врахувати виявлені порушення пункту 9 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22 Закону та не допускати їх в подальшому.
Дата публікації звіту:
01.11.2021 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
2d9fa8747a1c4f0e86ad4e5390a0cd4b
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
08.10.2021 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-05-009711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
У відповідності до пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
65fa780e9e004986b31cf224b7fb6c62
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.10.2021 16:53
Опис:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ТА РЕМОНТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення до запиту Західного офісу Держаудитслужби від 08.10.2021 за предметом: «Капітальний ремонт туалетних кімнат КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №53 Маріупольської міської ради Донецької області" за адресою: вул. Пилипа Орлика, 79а в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-05-009711-a).
Щодо Запиту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисній документації, розробленої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»;
- Програми економічного і соціального розвитку м. Маріуполя, прийнятої Маріупольською міською радою, згідно ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету».
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно цієї вимоги пояснюємо. Замовник - Департамент з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради не має власного веб-сайту. У теперішній час, дане питання щодо дотримання вимог п. 4.1 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710, в частині оприлюднення обґрунтування міститься у вільному доступі на офіційному сайті Маріупольської міської ради за електронною адресою https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YWPRoU0RCe4vE1QqSbvbOqmJ66GeFiwnHUNohjRFD7M/edit#gid=0.
Додатки:
- файл у вигляді паперового документу.