• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт туалетних кімнат КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №53 Маріупольської міської ради Донецької області" за адресою: вул. Пилипа Орлика, 79а в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

5 811 322.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 056.61 UAH
Номер: 8d91394585f44bda95f132175bf01acc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-06-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.10.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 06.10.2021 15:04 - 30.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.10.2021 №611 Хмельницький Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 05.10.2021 № 611 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2021-02-05-009711-a 05.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, galuna106@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення пункту 9 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22 Закону та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.02.2021 № 4/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.02.2021, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ронавида» та товариства з обмеженою відповідальністю «Системи будівельних конструкцій», протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.02.2021 № 4/2, від 02.03.2021 №4/3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.03.2021, договір підряду від 22.03.2021 № 15.30/1, пояснення від 12.10.2021 отримані від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо умови надання забезпечення тендерної пропозиції, чим не дотримано вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що в пункті 2.3 розділу І тендерної документації відсутня інформація щодо електронної адреси посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим не дотримано вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додатки 1,2,3,4,5,7,9) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 25.10.2021 16:41 - 08.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2021 16:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання пункту 3 Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-05-009711-a (капітальний ремонт туалетних кімнат КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №53 Маріупольської міської ради Донецької області" за адресою: вул. Пилипа Орлика, 79а в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 25.10.2021, Департамент з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради зобов’язується врахувати виявлені порушення пункту 9 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22 Закону та не допускати їх в подальшому.
Дата публікації звіту: 01.11.2021 13:42

Запити/Пояснення